TTT Deel 80....

:israel::egypt:Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten:ISRAEL::egypt:

Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Bloemmie: Ja dan MOET je zelfs blijven praten om msn… als HIJ jou aanspreekt…hihi heeft hij van iemand iets gehoord ofzo??? haha, dat hij ineens zo ā€˜charmant’ is???

TRL: Werk ze…

Ik ga de spullen pakken voor de arts…

Goedemorgen :dag:

Bloem, bloemen gekregen maar niet bedankt… wel lief dat hij een mailtje terugstuurde, al was het maar 1 regel en super dat je velletje goed past!
Marion en fam. flink verkouden knuf
Toos, super dat het is uitgesproken op het werk… ga je niet met lood in je crocks naar het werk en ben benieuwd wat ze bij Arke weg kunnen halen!!
Filiz, het klinkt alsof je stukje bij beetje steeds meer geaccepteerd wordt door schoonmamz
Dave, op visite geweest bij zus van vriend
Beps, :wub: beneden geslapen en vanavond lekker naar de sauna en good luck by de da

Ikke weer aan het werk… vandaag van half 8 tot 5 uur… daarna naar stal… druk druk druk… maar!!! De stapel op mijn bureau is al een stukkie minder :smiley:

@ beps geen idee… denk dat t besef nu pas is gekomen bij hem :wink: hihi… vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!!

goedemorgen meiden en heer

Nou weer achter het bureau vandaag…was gisteren mega druk, een grote chaos in huis, een geweldig kippenhok…hihihihi, maar om half 11 was iedereen weer weg, en konden Damber, hubs en ik de toko glad trekken…om 11 uur was alles al weer netjes…Damber kettingen en oorbellen en een haarklem,…en mijn persoontje een ketting…

Dave even langs geweest
Beps…naar de dierenarts, en vanaaf lekker naar de sauna…ikke jaloers
Bloemmie…msn met een bepaald persoon…die al bloemen heeft gegeven
Roanna…vandaag ook al weer vroeg van de partij
Tlr…ook weer aan het werk…

en toen was ik het kwijt…

Bloem lekker genieten :smiley:

Goedemorgen.

@Viva: Nou, ik was er nog niet vanochtend. Ben ik nu pas, mede omdat ze me vandaag vergeten hebben de krant te bezorgen, die ik meestal eerst even doorlees. Zit nu even aan een bakkie en dan weer op op naar de gewone rituelen. :finger: Dus je hebt nog wel wat gekocht op de party? Leuke dingen altijd he?

@Beps: Oh, wat goed van die kleine meid.:thumbsup: Dat verdient een beloning! Maar eerst mag jij jezelf even belonen na al die inzet en het werk wat je er toch aan hebt gehad. Lekker soezen vanavond. :was: Heerlijk toch!

@Bloem: Jij dus ook weer bofkont gisteravond. Zo zie je maar… wat al jou moeite ook teweeg brengt. :wub: Gaaf joh! Ook blijven genieten!

@TRL: Weer lekker (ahum) op het werk en houd weer even zoals gewoonlijk het lijstje bij. :thumbsup:

Jullie ook allemaal weer een fijne dag op het werk of thuis, of waar dan ook.

Doegi.

Hey Damber…ook al on board? :dag:

zo ik ben ook weer wakker

Ook goedemorgen Linda en Marion zag ik. :dag:

@Marion: Alweer een bietje opgeknapt of toch nog snotterig? En de rest thuis?

@Linda: Jij zeker wel lekker kunnen slapen na gisteravond? :wink:

Oke meisjes…ik ga ff poedelen.

Latersssssss.:zon:

Roanna badderse…

DA ging prima… Geen piepje…
En nu op naar een dagje voor moi!!(of tenminste een avond)

Benieuwd hoe het verder met de kat gaat, minimaal 5 kiezen gaan eruit…

@beps: succes bij de dierenarts

@roanna: heb heerlijk geslapen!

Linda: Ik ben er al geweest hihi!! Maar het ging goed, en nu moet de kat straks nog de kiezen getrokken… Mn hubbie haalt die op!

Goeiemorgen,
Hier behoorlijk mistig, vandaag een crockloze dag. Zit met smart op mn foto albums te wachten, worden vandaag bezorgd.
@Roanna: Van de leg omdat de krant niet bezorgd is. Vandaag weer andere lokatie??
@Bloem: In de wolken, op msn nog nagekletst over … die bloemme:drugged:
@Viva en Damber: Sieradenparty en nog wat gescoord ook
@Viva: Sollicitatie is dat ook op dezelfde lokatie??
@Beps: Aiji ingeent en beneden geslapen. Wat een modelhond. Kat ligt nu gestrekt om kiezen eruit te halen. Arme kat. Vanavond naar de sauna
@Marion: Weer opgeknapt??
@Dave: Ook weer even op de koffie/thee geweest, gezellie
@Linda: Valentijnskaart voor J kopen en vandaag samen trainen:wub:

Goodmorning!!! Nou ja zo goed voel ik me niet maar ok… Heb al een aantal dagen pijn op mijn borstkas… Rechts… net alsof ik spierpijn heb… en nog raar ook… mams heeft het ook… vaag!!!

Tv was gister om 11.00 uur al in mijn kamer aangesloten, en paps en mams hebben hun Bose ook meteen… Kreeg met de post een brief van mijn zorgverz. dat ik even €170.- mag terug betalen omdat ik dat ten onrechte heb gekregen in 2006!!! GRRR Stelletje EIKELS!!! (sorry)

Gistermiddag naar Amstelveen met ouders en oma… naar het winkelcentrum… Weer heerlijk chocolaatjes gekocht… Beps en Bloem: jullie weten wel welke :wink:

Daarna nog even naar Schiphol een ijsje gegeten in het zonnetje bij de MD bij de landingsbaan… en daarna naar huis en toen wokken…

Al met al dus een lekker daggie! En gisteravond van mijn tv genoten!! :wub: Hij is zoooo mooi! En duidelijk, en groot!!!

Vandaag weer werken en dan vanavond naar Oma+buurvrouw, vakantie uitzoeken!! Gaat ze mooi weer een weekje pleite :wink:

En wij weten ook al wat het volgend jaar wordt… 2 optie’s

• Java, Bali en Sumatra
  • Mexico, Guatemala en Belize

tot zo :dag:

@ cyn de zorgverz weet wel wat je met je geld moet doen :wink:

@ toos, owh spannenddddd de foto-albums bijna binnen!! leuk hoor en dan strax alles nog een x of 3,4,5 herbeleven!

Toos sollicitatie is op het hoofdgebouw, daar waar ik nu ook zit…
3 dagen, en 2 loonschalen hoger…weet niet of ik het wordt, is wel een zware functie, ken degene die daar de septer zwaait, ze kwam gelijk naar me toe, ik heb niet echt de gevraagde papieren, en ze adviseerde wel om een brief te sturen dat heb ik dan ook gedaan.
ps…gisteren is hij gesloten, dus nu maar afwachten.

@Toos: Ja, weer naar de andere lokatie, dus een half uurtje eerder weg. Spannend …foto’s. Hopenlijk komen zo echt vandaag. Dat wordt weer ff nagenieten.

@Cynthia: Gaaf joh van je TV en dat het zo goed bevalt. Misschien toch een beetje teveel voor de tv gehangen in een een verkeerde houding? Vandaar die pijn? :teeth:
Ik moest vorig jaar € 176 terug betalen aan de belastingdienst voor ook teveel gekregen zorgtoeslag. Was ook balen, maar gelukkig had mijn belastingaccountent me er al voor gewaarschuwd. Maar zonde geld! :so:

Zo, alweer optie voor volgend jaar! Die rondreis Indonesie hebben al velen bij ons in de famlie gedaan en schijnt heeeeeeeeel mooi te zijn. :wink: