@Bloem: Ook weer terug van gezellig samenzijn met de familie. Het gaat volgens mij nu goed he? Fijn toch zo!!!
@Dave: Jij ook terug van van de familie. Ik zal ook ooit toch een keer die kant uit willen gaan. Ken je toevallig het hotel of de familie Karhaman? Lijkt me zo’n gezellig hotel en wordt hier vaak voor een prikkie aangeboden. Dus wie weet!! Ik ben al weleens in Manavgat geweest. Inderdaad… bij de watervalletjes. :zon:
Nee kan ik niet… Zal mijn vriend eens moeten vragen hij weet dat soort dingen vaak wel… Ik ken wel een aantal leuke hotels die absoluut niet duur zijn , maar mensen vaak wel erg leuk vinden…
Mocht je deze kant op komen dan is een ‘‘bakkie’’ verplicht he! :slywink:
@ roanna, ja gaat super, hebben echt zo’n lol
kijk er zelfs naaruit en is nu echt een weekelijks ding, family dinner ofzo
broer brengt me ook elke keer thuis… lieffffff
moet en maar es op een leuke manier bedanken…
en elke week komt najib wel een x ter sprake…
me very happy with all this
@Bloemmie: Mooi dat het op the family-front allemaal zo soepel loopt… niet denken hoe het kan, gewoon ontspannen en geniet ervan…
@Roanna: Geeft niet hoor, DDD, ik ben al blij met een foontje. Over een week of 2 haal ik m op, en dan slaapt hij wss hier, en neem ik m weer mee terug naar mn werk-stad(daar woont hij tegenwoordig!)
Zo ikke zo naar bed. Aiji gaat vanaaf voor het eerst beneden slapen… ben benieuwd!
@Beps: Oh, spannend dan. Hopenlijk gaat dat lukken alleen beneden. Hoor het graag morgen van je!
Nou meisjes en een heer, ik ga nog ff youtuben en heb intussen al het water aangezet voor mijn ww-zakje :nod: en dan nog ff een poosje tv kijken in bed. He, gezelli ook! Nee, ga niet “bijbabbelen”. Vandaag nie!
Tot morgen allemaal en weltrusten voor zo. :slapen::dag:
goed man!!!
die aiji denkt: lekker beneden slapen, zonder gesnurk van mn baasjes
en sauna heb je wel verdiend na al dat harde werk…
ikke helemaal moe enzo
wilde net afsluiten toen iemand me aansprak op msn… zucht maar ja, was wel een heel speciaal iemand dus dan mag het wel he? en dat ie MIJ aansprak was wel super tof… hij vroeg of de bloemen goed waren overgekomen hihi…
Beps,Aiji doet het goed zo te lezen,zelfs beneden slapen gaat goed,vandaag inenting halen …
Bloem,leuk gekletst op msn en gezellige avond gehad bij familie.
Linda,zal wel lekker geslapen hebben na met J op msn gezeten te hebben.Vandaag op kaarten jacht…
Viva en Zussie,hoe was de sieradenparty?