toos : zal genieten worden ! :nod:
Nee, koffers staan nog op zolder, die haal ik er dinsdag af
@Toos: Koffers van de zolder halen? Ga je weg dan? :lol:
@Cynthia: Lekker lange dag weer dan. Ik had ook overal al voor Maleisie zitten kijken voor eind van het jaar, maar lees op veel fora’s, dat het dan niet de mooiste tijd is om te gaan. Wel erg warm, maar weinig zon en moesoentijd. De meesten zeggen toch wel dat het voorjaar/zomer hier dan, daar de beste tijd is. Maarja, dan heb ik wel een luxe probleem, want zou dan ook wel die cruise naar de Carabean willen doen. Wat een dilemma weer he? :lol: Nou, nog maar eens een nachtje over slapen dan!
@Kaylo: Ik zal ook aan je denken hoor! :dag:
@viva
Succes met je sollicitatie.
@kaylo
Succes met je examen en eet smakelijk voor straks.
@roanna
Leuk dagje gehad en nog EUR 250,-- toe, niet gek toch.
Reis naar Maleisië en een cruise, dat is zeker een luxe probleem.
@bloem
Jammer dat je afgewezen bent, na je reis maar weer een nw poging.
@cyn
Wat een lange week, pffff.
@linda
Al antwoord gehad op je mail???
roanna : inderdaad een luxe-dilemma !
MK : thx !
Zal proberen nog iets te laten weten als ik vanavond thuis ben
zal :crybaby: of
zijn !
@Roanna: je zal maar het probleem zitten, maleisie of cruisen. Vreselijk gewoon. slapeloze nachten. Volgens een lijstje hierzo ga ik weg en moet ik koffers pakken:drugged:![]()
Nou dames, ik ga vast afscheid nemen hier voor nu. Ga even aan mijn 2e bakkie en nog even 3 cd’tjes van Tarzan branden voor mijn collega’s.
Fijne dag allen en tot laters weer. ![]()
Wij (van het werk) gaan vanavond ook met zo’n 22 man uit eten… de manager gaat weg en die verrassen wij met een afscheidsdiner bij La Mamma… een Italiaan ![]()
He Toos wil ik net weg gaan, kom je toch nog op de koffie. Koekje erbij? Maar waar ga je ook weer heen dan?
:wereld::unibrow:
@Damber: Oh meid, ook gezelli dan. Ff een verzetje.
damber : bij LaMaaaaaaaaaaaaaMa ? hihihi !
Nou lekker,koekje bij de koffie. Waar ik heen ga, geeeeeeeeennnnnnnn idee, geloof dat ik mn skispullen moet opzoeken. Trouwens je houdt je niet erg aan de afspraken he, niet op mijn verjaardag en niet weg in het najaar:finger:![]()
Roanna: eigenlijk is Maleisie nooit een slechte periode… er zijn namelijk verschillende regenperiodes op het schiereiland… April is overigens het meest droog!
En een cruise… gaaf zeg!!! Via R.?
Damber: ook gezellig!!! Lekker ook de italiaan!! Ikke vanavond op mijn werk eten… misschien ook wel italiaans ofzo!
@Damber: lekkerrrr italjanen, even je verstand op wat anders
Ik heb zaterdag een etentje, heb ik vandaag niks aan. Zal gewoon achter de pannen moeten vanavond
hahahha Ik hoop dat het daar gezelliger is
![]()
Zo klaar met fikken van de cd’s.
@Toos: Nou, maar dit najaar ga ik zeker nog wel weg hoor, weet alleen nog niet waarheen en zat daarom alvast bij Maleisie te kijken, maar gaat dit jaar in ieder geval niet door. Maar weggaan zullen we. :dag:
@Cynthia: Ja, denk wel via R. Die hadden een hele leuke betaalbare beursaanbieding en die heb ik mee naar huis genomen. Maarja toch … twijfel, twijfel. Het lijkt me zo gaaf om zoiets ook een keer gedaan te hebben.
Oh meiden …oke moet gaan. :dag: Werk roept weer. :kus: