Goeiemorgen iedereen !
Heb ik gisteren een lama gemist ?
viva : succes meid met je sollicitatie !
bloem : jammer van de baan
beps : vrij dagje, lekker !
Goeiemorgen iedereen !
Heb ik gisteren een lama gemist ?
viva : succes meid met je sollicitatie !
bloem : jammer van de baan
beps : vrij dagje, lekker !
Huilen… ik weet dat huilen mag… maar 6 dagen achter elkaar alleen maar zitten janken is ook niet wat… Je wordt er niet mooier van (dikke, rode ogen), je krijgt er koppijn van en je krijgt hem er niet mee terug… Het gaat goed met mij, zolang ik niet steeds geknuffeld word en er niet gevraagd word of alles goed gaat (en dan op zo’n zielige toon met een blik van medelijden in de ogen van de persoon die het vraagt).
Beps… uiteraard mag jij blij zijn… heel blij… ik zou ook blij zijn… Zo’n mooi meisje… zo’n ondeugend koppie… ik ben nog steeds in :wub: hoor op jouw doggie
Linda… Ik denk dat ik gek zou worden als ik die verhalen zo lees… Go for it…
Er komen hier steeds meer lama even schijten…
Bloemmie afgewezen voor de job… dan zijn ze jouw kwaliteiten ook niet waard… Je moet een baan hebben waar ze jou accepteren… als ze je via een standaard briefje afwijzen… Ciao!!
Roanna, waarom heb je niet even een bakkie bij ons gedaan
wij wonen in die stad achter de duinen.
Vanmorgen al errug gelachen op het andere forum… bij hun betekend klussen hetzelfde als bij ons bijbeppen/bijkletsen… kom ik met een actie:
Damber schreef Klussen kost veel energie… heel veel energie… gelukkig is het zo dat je er dan achteraf extra lang van kan genieten!! Als het resultaat er maar mag zijn… en dat mag het zeker
![]()
tja… ik reageerde dus op iemand die bezig was met een huis… alles werd aangepakt… errug gelachen dus op de vroege ochtend
Goede morgen …
Nog even een bakkie voordat ik naar kantoor ga.
@Toos
Ouderdomskwaaltje? Zou kunnen ben tenslotte ook geen 18 meer he.
Komt vanuit die arm, omdat ik last heb van de elleboog ga ik die anders gebruiken. Maar vandaag weer fysio die masseert de boel wel weer soepel.
@Viva
Succes op het gesprek!!
@TRL
Een baaldag vandaag. En dan heeft het cluppie ook nog verloren.
@Beps
Een vrije dag vandaag, nog plannen?
@Bloem
Een afwijzing … eerst op vakantie en dan maar verder kijken!
@Kaylo
Yep … je hebt een stomme lama gemist.
@Damber
Gelukkig ook nog wat gelachen tussen de tranen door … KUS
@Damber: Ik vind haar ook lieffff!!! Maar ik realiseer me wel weer ff hoe ‘vergankelijk’ het is… en de oude gevoelens kwamen ff omhoog. Is ook goed, dan is het nog meer verwerkt! En lachen…das de beste remedie!!
@Kaylo: Goedenmorgen, ja je hebt een nieuwe lama gemist, maar die laten we voortaan schijten!!!
Nou ik moet dus mn rijbewijs aanvragen vandaag. Dus nieuwe pasfoto’s en wachten in het gemeentehuis! Maar ik ga pas over een uur, dan is de 1ste drukte weg haha!
Knuf voor jou Beps!!
Goedemorgen dames.
Hebben dus … niet gewonnen.
The winning team was… Ess* uit Rotterdam of uit die omstreken. En de beste medewerker was… eigenlijk een jonge dame die al 7 jaar bij Sodex** werkte en in haar eentje een bedrijfsrestaurant runt en zij had mooie plaatjes meegenomen(beamer) als presentatie, om haar vernieuwingen die ze samen met de opdrachtgever had bedacht , te laten zien.
Maar omdat iedereen individueel wel goed was bezig geweest, waren er nog 6 winnaars. Zaten wij ook niet bij. :crybaby: Maargoed, weer een extra reden om dit jaar nòg beter ons best te doen. Krijgen wel allemaal €250 voor de moeite. We waren trouwens met zo’n superdeluxe vipbus vervoerd. Met zo’n salon achter in de bus, dus dat was lachen, gieren, brullen op die sofa’s.
O ja, ik heb Miere niet gezien, maar die werkt dacht ik ook niet bij Presti**. Het feestje werd gehouden in de Kookfabriek aan de Televisiestraat. Hele mooi lokatie. Ja, had eigen wel een bakkie kunnen komen doen bij jou he Damber? :lol: Had daar best tussendoor wel ff tijd voor gehad.
Ik had gisteravind nog even bijgelezen, maar was te moe om nog wat te typen. Ik heb weer heel wat voorbij zien komen hier. Toos d’r man die met naaldhakkken in een waterbed stapt!! Marion nog een bietje last heeft van de ellebogen. Hier en daar nog wat verdrietige momenten. Mag hoor!
Linda die erg in love is? Toen was ik even kwijt.
@Viva: Succes met je solli van vandaag. O ja, Bloem, jammer dan dat die van jou afgewezen is, maar wat je zegt, gewoon de volgende keer weer proberen.
Enneh… hadden we ook weer last van la, la, la, la, ma’s gister? :finger:
@Seray: Laat je niet op de kop ziten en gewoon hier blijven komen. :kus:
Zo, nu ga ik ff douchen. Eerste bakkie op dus… aan de slag nu.
roanna : 250 eurootjes, ook nie mis toch ?
Goeiemorgen!!!
Ik ben alweer druk aan het werk… Vandaag weer tot 21 uur en dan morgen van 9 tot 18… En dan heb ik er 46 uur op zitten deze week…
Ben ook best wel een beetje dood… Wordt de laatste dagen steeds uit mijn slaap gehouden door smsjes… :wub: Nee niet die jongen uit het restaurant, maar een ander iemand… Een oud klasgenoot van mij… ![]()
Seray: Gewoon lekker blijven komen, weg met zulke mensen!! Slaat gewoon nergens op!!! :finger:
Bloem: jammer van je solli… maar komt wel weer goed!!!
Viva: succes met je solli!!!
Verder weet ik het ff niet meer… Weet alleen dat mij nek steeds vaster en vaster gaat zitten!!! :finger:
:kus:
Zal hier vandaag kort werkdagje zijn. Om 11u30 met zo’n 50 man eten bij de Griek. Is nog voor Nieuwjaar, doen we elk jaar. Is wel een grote groep, zal tijdje duren voor iedereen besteld is.
Maar moet om 16u trein hebben, heb mijn examen vandaag ! ![]()
Willen jullie rond 18u15 eens aan mij denken ? Hoop dat ik het goe ga doen. :drugged:
Kaylo: we zullen aan je denken!!! Lekker hoor naar de Griek!!! En succes vanavond ![]()
cyn : bedankt ! zal nodig zijn vrees ik !
Goeiemorgen,
@Beps: Je zal toch maar vrij zijn vandaag, geniet er maar van hoor
@Roanna: Geen eerste geworden, wel een leuke dag EN 250 euri’s, niet verkeerd hoor
@Cyn: Lange dagen, zere nek
@@Bloem: Afgewezen voor solli, jammer dan toch. Straks weer op reis en daar zie je wel verder
@Viva: Succes!!
@Damber: Gelukkig dat het wat beter gaat
@Marion: Succes bij de fysio
@Kaylo: Zal aan je denken vanavond hoor enne alvast veel plezier bij de griek
Heb wel zin in de Griek ! Scampi diabolique vooraf en lamskoteletjes op de grill met groentjes enzo.
Krijg al het water in de mond en is nog een 10 u ! :drugged:
toos : thx :kus:
Bijna je laatste werkdag zeker ?
En die lalamaaa hoop dat die wat beters te doen heeft dan hier te spugen:finger:
De koffers al van zolder gehaald ?
kon niet meer zien waarover het ging, berichtje was verwijderd door Hans.
Alleen het weekend nog en dan 2.5 :vak02::wereld: