TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

@ linda, lief lief lief??? een massage aanbeiden, das lief, kijken of je wel veilig thuis komt, das lief, de matras alvast voor je inwijden… zo hoort t :wink: :wink:

ikke moe, ikke slapen, werk echt alleen maar, pfff… overweeg een volgende baan echt minder uurtjes… tot half 4 werken was perfect, ff slapen tussen 5 en 8 en dan nog ff wat doen… nu… weer moe :retard:

marion - het liefst blijf ik komen, vind het fijn hier, maar als dit vaak gebeurt gaat de lol er vor mij af( maar waarschijnlijk is dat ook de bedoeling, dus moet ik juist blijven komen:))

linda- dat is een leuk/mooi gedicht

@bloem: ja ok maar hij kan ook weglopen en niets vragen ik begin met klein beetje lief he daarna mag ie meer doen voor ik dat zeg haha

bloem- slaap lekker

@ linda… hihi… ik zou er niet te lang omheen draaien… maar ja, dat ben ik… ik zou allang gek worden als ik em maar 1x in de week zou zien

@ seray, laat je niet kisten… !!
denk dat we de redactie eens moeten wijzen op dit soort types en misschien een ban/ block op dit soort leden zetten??
hans… kan dit?

bloem- doe mijn best:)

ik ga er vandoor, fijne avond nog allemaal en slaap lekker

Ja hoor, kan Hans vast wel. Maar hoeft niet ik ga zelf, want met Leugenaars heb ik niets!!!
Seray succes verder met het liegen…

lalalalalalalaaaaaaa
maaaaaaaaaaaaaaa

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/spugende_lama.jpg

@Seray
Daarom!! Mooi blijven komen dus!!!

@Bloem
Truste … en morgen hopelijk uitgerust weer op

@Linda
Mooi gedicht!!

@Missy
Hou op, ga ergens anders de boel verzieken!

Zo is dat en Seray laat je niet gek maken hoor. Dikke mik ermee

@Marion: geheugen weer terug??
@Bloem: Slaap lekker
@Linda: Mooi gedicht hoor

goh ben ik offline komt er weer een bericht…
waren we verlost van de ene lama krijgen we een nieuwe?!:wink:

@ seray lijkt t wel op
lijkt een beetje op vroeger: liegebeest, wat je zegt ben je zelf… lalalalala…maaaa

maar goed
afsluiten die hap!
:dag:

@Toos
Hoezo geheugen weer terug :slight_smile: ?

@Seray
Wij kunnen ook spugen hoor!

bloem- idd! maar goed hopelijk gaat de lol er bij deze ook vanaf en houdt het snel weer op

Zo zie je maar Bloem, je kunt niet ff weg:lol:

marion- haha:D weet ik;)

@Seray
Naar welk park ga je 4 april?