Hoe zou Roanna het hebben in den haag, ben benieuwd
We hebben er 2 ![]()
Toen we ze zagen wisten we al dat dit zou gebeuren. We gingen zitten, voetjes omhoog, en toen zei mn nichtje: Zal ik koffie brengen kan je meteen voelen of het bevalt :lol:
We hebben er meteen 2 genomen, om gevechten te verkomen :hihi:
Ja cker!! Maar die verhalen komen vanzelf!
Nou ik ga een bakkie zetten en lekker weer op de stoel!
Tot straks…
Niet in slaap vallen dan he
@toos
Ik denk dat ik het even heb gemist, maar wat ging Roanna in Den Haag doen?
ola ben ik weer
@ beps, je had er drie moeten nemen… voor t bezoek
hoeft hubbie niet op de bank
bus slaapt ook erg lekker moet ik zeggen… als ie doorrijdt tenminste
ikke bij pa en ma op de bank, laptop op schoot, draadloos internet dat er niet om de minuut uit knalt, beetje free-surfen,… lovin it
@ mk, roanna had een bedrijfsdag in DH, met een of andere prijs ofzo geloof ik
@ linda, vertel… of ben je de matras aan t inboinken??
ik heb weer wat gemist?? rellen!!
Good evening!!!
Heb bijgelezen maar mijn hoofd is een
Bedden
Waterbed, boxspring, met kussens en zonder. Het ene is ingezakt en wordt vernieuwd, het andere is nieuw en moet nodig ingewerkt worden.
@bloem: nee ben nu niet de matras aan het testen helaas was nog effe de afwas aan het doen en heb weer 3 sollicitatiebrieven geschreven
goedenavond,
alles netjes bijgelezen, alleen helemaal ageleid door ene missy, helaas kan ik niet meer zien wat er geschreven is, maar wordt hier niet goed van, en vind het heel vervelend dat dit hier het op het forum gebeurt.
Daarom vraag ik me af of het niet beter is dat ik hier maar wegga, wil niet voor overlast zorgen
Zal jullie nog effe laten weten hoe de training gegaan is vanavond, dit keer ben ik naar hem toe gelopen toen we begonnen met inlopen en hebben we net zo als vorige week ingelopen gehele tijd naast elkaar en weer dicht bij elkaar en weer gezellig met elkaar gekletst ik ben het gesprek begonnen maar tijdens het gehele inlopen weer met elkaar gekletst. toen we net begonnen waren met het hoofdprogramma ben ik na een tijdje gestopt met lopen omdat ik steken kreeg in mijn rechterzij die niet over wilden gaan en heb toen besloten om te stoppen en naar huis te gaan toen ik gebouw uitliep zag ik dat J ook gestopt was hij zag mij en zei ben je ook gestopt vertelde waar ik last van had en toe zei ie dat het lopen leuk moet blijven en je niet door moet blijven lopen als t niet meer gaat nog effe kort gekletst en beide naar huis gegaan wel leif dat ie nog effe vroeg wat er was
@Mk: Roanna ging naar den haag omdat hun bedrijfsrestaurant genomineerd is voor beste restaurant
@Seray: Kop op, laat je niet wegjagen door iemand, zo werkt dat niet hoor
ben nog van allerlei dingen daarvoor aan het bedenken wil oa met valentijnsdag een mooie kaart sturen met een mooi gedicht erin weten jullie een mooi gedicht of waar ik er een kan vinden
toos, het liefst laat ik me ook niet wegjagen, maar ik vind het vervelend dat dit nu hier gebeurt door mij en het is voor mij ook weer extra verdriet, weet niet of ik dat wel trek vandaar
@Seray: Maak je er verder niet druk om, je kunt er verder niets aan doen
linda- misschien via google zoeken op gedichten?
toos - nee dat is ook zo, kijk het wel even aan
@Linda::wub:. Even googelen voor gedichten
@Marion: Ook lid van de DDD club:lol:
@Linda
Ze houden je wel bezig met die sollicitaties. Zit hier dan eindelijk die verstandige baas bij die je in dienst gaat nemen?
Begint er op te lijken met J. he?
@Seray
MAAK HET NOU HELEMAAL!!!
Jij blijft hier gewoon komen hoor, je laat je niet weg jagen door die Missy!! Tenminste … als je zelf wil natuurlijk.
@Toos
Ja, ben inmiddels ook al lid van de club :lol:
@toos: dit is er een. net nog een leuke gezien maar die kan ik niet kopieren, whaa hij komt net op hyves
Elke dag
Elke morgen, elke middag,
elke avond, elke nacht
heb ik heel stiekem
aan ons samen gedacht.
Ik dagdroom van jou,
wil steeds bij je zijn.
Ik hoop maar dat jij
mijn Valentijn wilt zijn
@toos: helaas J niet meer online op hyves ga m straks nog effe mailtje sturen denk ik