TTT Deel 77, weer een stapje dichter naar de 100

Rhodos is gewoon een leuk eiland, best veel te zien.

Ja, of naar Turkije weer. Even duur! :stuck_out_tongue: Kijk, die stoeltjes pasen makkelijk in de koffer en vissen kunnen ze daar ook. Gaan wij wel ff shoppen ofzo. :wink:

Nou effe een kort verslagje van mijn wedstrijd vandaag: start was om 11 uur van te voren ingelopen met iemand uit mijn loopgroep, daarna dus de start ging goed liep de eerste kilometers redelijk constant lopen ging goed vandaag best lekker, mijn eidntijd is uiteindelijk 1 ur en 8 minuten en 23 seconden, een verbetering van maar liest 4 minuten en 9 seconden van de tijd die ik gelopen heb tijdens mijn eerste 10 km wedstrijd drie weken geleden super tijd dus

@tkl: wat een uitslag zeg van jouw club!

@cyn: welke camera heb jij precies twijfel nl tussen twee eentje daarvan heb jij denk vandaar dat ik graag wil weten welke jij hebt en hoe die bevalt

Komen die krukjes toch nog van pas, in de tasjes er onder past wel wat voor de inwendige mens

@Linda: Goed gedaan hoor:thumbsup::thumbsup:

@Linda: Ik heb laatst die van Panason** LS70 gekocht voor €99 . Heeft 7 megapixels en heel makkelijk te bedienen enzo.

Dames… ik ga nog ff de kranten lezen. Heb ik nog niet eens gedaan. En dan maar weer lekker naar boven, nog even tv kijken en dan slapen.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :dag::kus:

Ik het er geen tasje onder hoor! :crybaby: Alleen maar zo’n stukkie stof om op de zitten. Is er toch weer verschil gemaak hoor met die stoeltjes? :teeth: Nouja, wat je zegt, komen toch wel van pas dan. Nemen ze maar een broodje in hun eigen zakje mee. :wink:

@roanna: weltrusten en tot morgen

zo…
oeps, ff met vriendin aan de telefoon… schaatsen bespreken :smiley:
meteen een uur verder, nu gaap

woningbouw O. biedt me een huisje aan, slechte buurt en gewoon GEEN CV…?? ja hallowww? ookal zijn t maar 2 kamertjes, die wil je toch wel verwarmd hebben, ja toch?
nou ja, afwijzen die hap…

Gaan we toch gewoon ergens een tosti hawaii eten:D
Ik ga nog even naar RTL travel kijken en dan naar mn mandje.
Dusss Slaap lekker enne vergeet het licht en zo niet he:kus:
:dag::dag:

owh en mn LP van turkije en istanbul zijn ook binnen :smiley: :smiley:

@bloem: nee die zou ik ook niet nemen

@ linda heb er vast overheen gelezen, maar hoe ging t vandaag?

ik ga ook stoppen tot morgen allemaal

@bloem: zie post 43, super!

@bloem: pr zeer scherp verbeterd haha

nou ga ik echt tot morgen

@ linda, wow das een mooie verbetering dus, er zit rek in!! :thumbsup: lekker doorgaan zou ik zeggen, motiveert ook wel voor de komende 3 wedstrijden :wink: