Ja verjaardag gezelli, zelfs een leuk kadootje voor De Pup van mn zus gekregen…
Nu een borrel en dan te bed
Tot morgen
:dag:
Oh, wat lief van je zus Beps.
Weltrusten en tot morgen weer. :kus::dag:
Beps,dus het eerste kadootje voor Aiji is al binnen:teeth:
Weltrusten
ben nog effe met huiswerk bezig met laatste pittige opgave als ik deze af heb kan ik weer inzenden dan nog drie te gaan en weer een vak af daarna zal ik laten weten hoe wedstrijd gegaan is
@beps: gefeliciteerd met je zus, leuk zeg een cadeau voor aiji, weltrusten en tot morgen
@Beps: Wat was het voor kadootje? leuk idee van je zus
Ik heb gister op de beurs alles wat niks was al weggegooid. Scheelde een hoop gesjouw. Ik weet niet of alle pennen het doen, zijn er ook een stuk of 30
@toos: hoeveel dagen moet je nog crocken tot je vakantie?
Oh Toos… jij bent tè erg. 30 pennen!
@Linda: Nog 3, morgenavond en volgend weekend
@toos: begint nu echt op te schieten he
Ja erg he, nichtje had er nog meer:p
Ja het gaat echt opschieten, heb er nu echt zin in na de enthousiaste verhalen gister op de beurs van mensen die er al een keer geweest zijn.
Jeetje he :eek: Jullie hebben wel voor een jaar, als het niet meer is, aan pennen. Ach ja… ons zeeuwen bunt zuunig! :lol:
Hoop ook snel te kunnen boeken al een aantal mensen hebben hun aanvraag ingelverd alleen nog een paar niet daar dus nog wachten op
Zo is dat, zijn echte hollanders. Alles wat je gratis kunt krijgen:nod:
@Linda: Is zeker te hopen dat je snel wat weet kun je tenminste boeken
Inderdaad. Pik in… het is winter. Daarom heb ik ook dat stoeltje meegenomen en heb er 3, dus voor onze hubsen, als ze gaan vissen in de najaarsvakantie. Altijd makkeli hoor!
@Linda: Het blijft dus wel Rhodos?
@roanna: ja we zijn er al wel uit wat t gaan worden in juni met mams weer naar cp en september wordt t dus dat hotel op rhodos waar ik t van de week over had
@Linda: Oke, dat ziet er zo te zien, goed uit. Jij hebt in ieder geval ook weer leuke vooruitzichten. ![]()
@Roanna: In Port Zelande toch??