@cyn: om 18 uur, straks me effe weer mooi maken haha,hmm was t maar weer zover
Pfff nog 15 min… En ikheb het moeilijk om al de verdrietjes hier…
Ikke zo blij, en zij zo droevig…
Maar goed…
WAT EEN DAG!!! EN ZEURDERSSSS!!!
@damber en viva
Met of zonder tranen, dat maakt niet uit. Iedereen verwerkt zoiets op z’n eigen manier.:kus:
Niemand zal het raar vinden dat je zomaar begint te huilen of tijdelijk wat stiller bent.
@mk: moet je werken vandaag of ben je vandaag vrij?
beps het schiet al op voor jou…en jij mag blij zijn hoor, voor jou lieve rolmopsje…![]()
Mk gezellig dat je weer af en toe tijd kunt vinden om mee te kletsen hierzo…
Linda…kom op meis…waag het er vanavond op, en zeg het…hoe je hem vind, of vraag hem uit voor een etentje, het hoeft niet altijd van de man af te komen hoor, misschien is hij wel verlegen ofzo…want zwijmelen en dan niet verder komen dat is ook niet wat…kom op…ga er voor…dus maak je extra mooi.
Schatten ik ga naar huis!!!(nou ja over 5 minuten, dus langzaam afsluiten)
Tot straks/vanaaf!
:dag:
:dag:Doei Beps, tot straks of zo
@viva: hoop wel dat ie komt kan ook zijn dat ie moet werken dat weet ik niet wat ik van m vind weet ie wel ik doe rustig aan zie wel wat t wordt ga zeker niets vragen als we met de hele groep bij elkaar zijn wie weet moet m bij hem wel langzaam groeien, zie wel wat ik doe
@beps: weer een dag erop zitten, tot vanavond
Beps fijne avond…
Linda succes…
voor de rest iedereen een rustige avond…ik ga nu voor de tv…en achter de pannen…
toedels…
@cyn: nog druk gehad vandaag?
@Viva: Heel veel succes morgen bij je sollicitatie:dag:
ja nog steeds druk zelf!!
@cyn: toch niet weer overwerken vandaag?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/liefde/20.gif @Linda: Heb cupido alvast ingeschakeld, dus wie weet
@toos: dank je hoop dat t gaat helpen, leuk plaatje trouwens
Linda: neeeee!! Begin het in mijn nek al te voelen… helemaal vast zit ie!! Ga morgen wel weer van 9 tot 21 werken…
@cyn: moet morgen ook werken van 13-21 uur
ga me effe omkleden meld me zo nog wel even voor ik wegga
nou ik ga tot later vanavond…