TTT deel 73

@bloem: Ben je ook lid van de DDD club:lol:

:NETHERLANCristina: 18 december: back home:NETHERLAN
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Zie net dat ik een hele maand weer op nummer 1 sta:D, nadat Cyn weg is

Van de DDD club. Hebben ze mij ook ooit lid van gemaakt. En volgens mij is het nu al DDDDDD met Viva erbij. :wink:

@Toos: Ja, dat is ook een idee. Of vraag of je man naar daar komt. Maken jullie het daar gezelli, die nacht! Nee he, toch maar lekker naar huis, al is het maar voor een paar uurtjes. Je eigen bedje en mannetje zijn toch het lekkerst he? :stuck_out_tongue:

@Bloem: Wat voor lekkers liep daar dan? Enneeh… mag jij dan voor de koffie zorgen gewoonlijk?

Heeeeeeeee Filiz gaat morgen al weg. Jeetje, nou een fijne tijd dan in Turkije en geniet ervan. :dag::vak01::kus:

Filiz: Veel plezier bij Askim. Hopelijk dat eea wordt opgelost, en je zelfs met zn moeder een gezellige tijd zult hebben :wink: (als dat lukt!)

@Filiz: Een hele fijne tijd in Side samen met askim, wens jullie alvast mooie kerstdagen en een goed 2008

We hebben een aparte kamer waar “bijgebabbelt” kan worden, maar doe ik toch liever thuis

Ik ga er weer van tussen, plicht roept. Alvast welterusten:slapen: voor straks en tot morgen:dag::dag:

Toos toch!!! :redface: :unibrow:

Crockse weer.

Filiz - Heel fijne vakantie - gezellige kerst en jaarwisseling - en beter weer als hier.
Dacht dat je pas aan het eind van de middag weg moet???

Volgens mij moeten de schaatsen uit het vet, morgen gaan ze weer op het buitenijs schaatsen!!

@Toos: Werk ze, zolang het niet crockend bijbabbelen word :lol:

Werkze Toos !!!

@Bloem: Sven Kramer is gekozen als sportman van het jaar. :thumbsup:

Roanna - DDDDD volgens mij is dat het merk van een theedoek (De doek die direkt droogt) of zoeiets !!!

Zo vriendin weer naar huis.Ze had gister de all you need is lover bus zien rijden hier,dacht dat ze misschien hier waren geweest,maar helaas ik heb Robbert niet gezien…

Beps,owww wat een lief hondje zeg.
Toos,crock ze vannacht.
Bloem,niet verklappen he aan je broer…Even geduld hebben nog

@Marifran: Ja ook. Inderdaad. :unibrow:

Filiz,heel veel plezier in Side.Hoe laat ga je?

TKL - Zou toch wat zijn , zo’ n tv-ploeg voor je deur. Zijn nu al aan het opnemen voor de kerst natuurlijk! Keek altijd samen met m’ n dochter en dan maar grienen en de zakdoekjes doorgeven!!:crybaby:

Marifran,moet er eigenlijk niet aan denken hoor zo’n tv ploeg voor de deur,doe gelijk de deur weer dicht dan:D