@ feliz, heeeeel veeeeel plezier!! kom een keertje langs voor een updatetje!!
uhm…
nee hoef niet voor de koffie te zorgen maar doe het maar al te graag, alles om maar niet echt te werken dus tja…
anyway…
@ trl, nee kost wel moeite hoor!
heb ook een handenwarm dingetje gekocht, en kwam weer aanzetten met zn kouwe jatten en ik had het hem bijna laten zien…hahaa
Zo daar ben ik ook weer even, even een uodate vanaf mijn kant
gefeliciteerd met het nieuwe deel
gister een goede deal gesloten met de baas doe vrijdag net als vandaag, gister en donderdag werken van 09.30-21 uur maar ben dan zaterdag lekker vrij!!!
Gisteravond een verjaardagskaart klaar gezet voor J, die vandaag jarig is en vanmorgen ook nog even een sms gestuurd. Tegen het eind vd middag kreeg ik een sms van J waarin hij me bedankte voor de ecard, vanmorgen ook nog een zelfgemaakte kerstkaart voor hem op de bus gedaan en nu maar hopen dat ie morgen komt trainen ga m dan ook nog even persoonlijk feliciteren natuurlijk, 3 kussen geven hahaha
Gaat er nog iemand de schaatsen uit het vet halen. Ziet er naar uit dat we buiten kunnen schaatsen. Lijkt mij wel weer erg leuk! Alleen de vraag of ik het nog kan na zoveel jaar.
@ trl, 10 minuten auto rijden… geen airco… k-k-kouddd
heb hem een surviver ice/hotpack gekocht
is een klein pakje, met vloeistof en een klikker erin
klik je dat ding 2 keer, wordt de vloeistof hard, soort van gel en geeft een uur lang warmte af… heerlijk!!
heb er 2 gekocht, 1 kadoo voor hem en 1 voor mezelf, in de out-door winkel
@ linda, klinkt goed!! toch lekker een dagje vrij!
Mijn knie is net weer een beetje pijn vrij na 2 maanden.
Zag wel toen ik naar huis reed dat er al kinderen ijs aan het testen waren op de kleine vijvertjes die in sommige gedeeltes van de woonwijken gemaakt zijn