TTT deel 73

@ roanna, t zal heeeeeel raar moeten lopen … als we niet in beeld komen
heb natuurlijk afgesproken met de meiden van t andere denny (denny rules) spandoek
dusseuhm :smiley: :smiley: zin an!!

hier nog wat nieuws??

@Bloem: Volgens mij weinig nieuws hier.
Vandaag best goed geslapen, werd vanmiddag om 3 uur wakker door de buurman die op vakantie gaat en uitgezwaaid werd:frown:. Daarna nog een poosje gedoezeld.

http://users.telenet.be/gifplaatjes/schaatsen/2aa.gif

Bloem - weer lekker spannend dagje morgen! Veel plezier!

Heb even in TV boekje gekeken, maar volgens mij komt er niet veel van op TV. Even internet kijken, of weet iemand het uit zijn hoofd?

morgen? wat is er morgen?

@ toos, lekker dan, beetje jou wakker houden
hoelang moet je nog crocken? ben je wel vrij met de kerst?

:redface:Geen wonder dat het niet in de gids staat. Is morgen 19e, maar je gaat in januari pas. Foutje!!!

:teeth: Hi, hi, Marifran…ook al een bietje last van DDD?

@Bloem: Ik heb ook geen nieuws eigenlijk.:wink:

@ marifran hahahaaaa
ikke ben blond maar die zag ikke ook niet aankomen!! lachen!

@Bloem: Moet nog 1 nachtje rondcrocken. Moet werken met de kerst, heb het zooooooooo getroffen, niet dus, eerste kerstdag een avonddienst en de tweede kerstdag mag ik om 7 uur weer beginnen:finger:

@Roanna - Volgens mij had Cyn me al gelijk lid gemaakt van die club toen ik hier binnen kwam. Dan kun je zoiets verwachten.

Maar zag een leuk plaatje en werd gelijk enthousiast, maar van schaatsen heb ik eigenlijk geen verstand.

alweer een nieuw deel…gefeliciteerd…!!

niet bijgelezen…net vriendinnen de deur uitegwerkt…nu nog een paar uurtjes slapen…

wil jullie alvast allemaal fijne dagen wensen…

xx

@Marifran: Ook last van traag werkende grijze cellen??

@Toos - ja hoor en ook grijze haren, maar daar hebben we wat op gevonden !..

Jij hebt wel de hoofdprijs zeg met de kerst, sneu voor jou en je familie, hopelijk weten jullie het nog wat gezellig te maken ?

Meiden ff ego:

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/Aiji14.jpg

ohhh en ze is hier ong 4/5 dagen oud… pfff wordt het een poeppie!!!
Ikke is helemaal in love :wub:

@Toos: Mag je er niet blijven slapen dan? Hebben ze niet een of andere leuke dokter of verpleger daar rond lopen, waar je je mee kan vermaken. Het is de moeite niet, om nog even naar huis te gaan die nacht. :unibrow:

@Marifran: Oh, je bent al lid? Dan heb ik niks gezegd. Vroegah… keek ik altijd met mijn ouders en broer naar het schaatsen. Toen gingen we er nog echt voor zitten, (Ad en Keesie tijd) maar nu zegt het me ook niks meer. Maar ga wel ff kijken om te zien of ik Bloem zie. :wink:

@Filiz: Ook weer kort maar krachtig aanwezig. Jij ook hele fijne dagen gewenst.

Ohhhhhhhhh Beps …wat een poepie.

@ beps te lieffff :wub:

@ toos, nou lekker dan… en oud en nieuw??

@Beps: Wat een lieffie:wub:, je hebt het toch wel in het lijstje gezet he
@Marifran: Vieren kerst met de kinderen op kerstavond, maken het verder wel gezellig hoor
@Roanna: We hebben geen knappe dokters of broeders, was maar waar:unibrow:. Breng nu alleen de auto thuis en ga aangekleed in de kast staan:disgust:

@ roann,a waar zijn we lid van??

over lekkers gesproken
er lief vandaag toch een partij goed spul rond… nou ja, ze verstopten zich een beetje in een zaaltje met de deur dicht en tja… kan nou niet elk half uur vragen of ze wat te drinken willen, niet dan?? :tssk:

@ toos, ja heb aiji in t lijstje gezet voor beppie

Oud en Nieuw ben ik vrij. Heb van de week een 100duizend klapper gekocht om dit jaar met veel lawaai uit te zwaaien en het nieuwe jaar goed te beginnen