Verdorie ! Waar vind ik mijn vriendenlijstje terug ?
Ik ga bankhangen… fijne avond en slaap lekker voor straks :dag:
@Damber - prettige avond, is niet veel op TV hoor!
@Kaylo - Lijst al gevonden ?
@Marion - Niet zo gek dat je daar geen zin in hebt. Pakketje bewaren ze wel voor je. Moeilijke foto , kan maar geen aanknopingspunt vinden.
@Beppie - visueel puppie knuffelen !
Denk dat ik ook maar op de bank ga !
Ventje moet de nacht op en ikke morgen vrije dag. Donderdag de laatste werkdag van 2007 ! :nod:
's Avonds lekker Turks restaurantje doen met iedereen van de avondschool. Als afsluitertje van het jaar. ![]()
marifran : neen, kan het niet vinden.
En weet ook niet goed hoe je vrienden toevoegt eigenlijk :redface:
Ga eerst maar even naar mijn feuilleton kijken. Kom straks wel terug ! :dag:
@Kaylo - Lekker nog maar 1 dag werken met een gezellige afsluiting.
Als je rechtsbovenin je naam aanklikt (achter welcome) komt je profile voor. Met alles wat je weten wilt.
Vrienden toevoegen. Op iemands naam klikken in een bericht. Dan de onderste link aanklikken :Add … to your contacts.
@Marifran
Gaat je wel lukken hoor, je bent intussen een soort van Sherlock Holmes geworden.
@Damber
Fijne avond op de bank. Een nieuw boek erbij of met Viva naar Star Trek kijken?
@Kaylo
Je eet wel lekker deze week, eerst frietjes met stoofvlees en donderdag turks. Ga ik in de kerstvakantie ook maar weer eens doen, is al weer TE lang geleden, heb weer zin in een yurt - of iskender kebab.
IK heb niet al te lang geleden flink gegeten.
Maar krijg alweer erge honger als ik deze turkse dingen zie ![]()
Ik slaap graag maar voor turks eten mogen ze me 's nachts wakker maken ![]()
marifran : thanks ! Heb het gevonden hoor.
Heb je dus meteen toegevoegd aan vriendenlijstje.
De rest ga ik morgen doen. Er begint dadelijk een mooie film en dus ga ik lekker in mijn luie zetel !:dag:
Een leuke avond nog voor iedereen en slaap lekker ! :slapen: en :kus:
ik ben niet erg nieuwsgierig, maar welk feuileton is jou favoriete dan
@Kaylo
Geniet van de film en tot morgen en … truste voor straks:slapen::kus:
IK ga ook maar eens een keer bankhangen.
Aan films geen gebrek ![]()
Misschien nog tot dadelijk .
avondddd
eten op, bro weg
had bijna me gigantisch verlult… zo moeilijk!! ben zo vol van dat ik zo’n super kado heb gevonden!! hahahaa
nog meer goed nieuws
www.denny-morrison.com is terug te vinden op google.com/ google.ca/ yahoo.com weliswaar op de 4e pagina, maar toch, das een kwestie van tijd!! happy happy!!
en heb vanmiddag de spullen voor mn niewe spandoek gekocht, dus gaat goed!! jippie!
heb wel het een en ander gelezen over examen enzo… afwachten dus, gemeen hoor…
Nou Kaylo…ik ben inmiddels je vriend geworden hoor!. :unibrow: Ik was er nog niet aan toegekomen. Werd weer ff opgehouden op de MSN. ![]()
@Bloem: Jij bent echt goed bezig zeg! Geweldig en natuurlijk ga ik er weer op letten of ik je zie.