Ik ga slapen, morgen gaat vroeg de wekker weer,probeer morgenavond nog even langs te komen weet niet zeker of t lukt wil na werk en eten nog effe met studie bezig en eigenlijk ook nog kijken naar de kerstaflevering van all you need, wel met een zakdoekje erbij…
@Bloem: Sluikreklame is blijkbaar wel toegestaan…:tssk:
Wel lekker geslapen…nu een dagje werken. Vanavond naar de kerstnachtdienst.
Bij ons in de kerk zijn er gister al 2 diensten geweest(voor mensen met kinderen, dan is er opvang) en vandaag nog 4… verwacht 4000-5000 mensen…pfffff
goedemorgen allen…jeetje je kan een kanon hier afschieten, zonder iemand te raken, er was ook niet zoveel bij te lezen…dus ook weinig om op te reageren…
Bloem ik hoop dat je nu wel lekker slaapt.
Beps…veel te vroeg wakker…
Roanna…in beverwijk weer het een en ander gescoord.
en toen was er stilte (voor de storm) …
Ikke rommelen in huis, en de voorbereidingen voor het kerstdiner voor morgen…
Goeiemorgen,
Was vanmorgen al weer bijtijds wakker, straks de laatste dingetjes halen voor vanavond. Gaan we gourmetten in plaats van morgen. @Roanna: Gefeliciteerd met je trouwdag!!
Lekker uitgeslapen,zou gisteravond nog gaan stappen,maar had toch geen zin…Misschien vanavond dan maar,maar vanaaf eerst bij vriendin met alle vrienden gezellig hapjes eten…
Cyn,heel veel plezier in Lauwersoog.
Beps,dat zijn veel mensen die ze verwachten.
Bloem,morganavond herhaling van aynil op RTL 8
Zal voor je duimen dat je kadootje vandaag snel binnenkomt.
@ trl, uit op kerstavond?? zal wel aan mij liggen denk ik, maar lijkt mij echt nix
maar igg veel plezier! als je maar in goed gezeldschap verkeerd…
ik ga maar es stofzuigen ofzo, zullen ze wel leuk vinden hiero… mn vingers zijn nog helemaal verkrampt, dus typ telkens mis… ga dus maar ff wat anders doen
:dag:
Roanna van mij ook nog gefeliciteerd met je trouwdag…
Toos aan de laatste boodschappen.
Bloem stofzuigen…en wat is het verschil als ik vragen mag, tussen kerstavond of 1 en 2e kerstdag??