TTT deel 73

@ Boem: telefoons daar komen alleen met aanbiedingen… Enne, is verder geen probleem, mijn NLse foon deed het daar goed.

@ Beps: is jouw kerk zo groot? 4000 tot 5000 mensen is echt gigantisch veel!

@ Cyn: veel plezier in Lauwersoog!

Bloem,we gaan dan ook pas om een uurtje of 11,12 en is altijd wel gezellig.Tis ook nog niet zeker of we gaan…

Antonie,zit je in je uppie?

@Cris: Kunnen per dienst 1050 mensen in…

STILLLLLLLLL en nog geen antwoord op mn eerder wegverzoek!

Goedemorgen allen.

Ik ook nog ff voor het laatst van dit jaar werken zo. :biggrin:

Bedankt voor jullie felicitaties. :chin:

Ik weet niet precies wat wij vanavond gaan doen, maar weet wel dat mijn zoon en schoondochter iets gaan klaarmaken. Wij worden om 18.00 uur bij hen verwacht en mag zelf niets meenemen… op de kadootje’s na dan. Wordt vast wel gezelli.

De meesten van jullie gaan ook wat leuks doen vanavond, dus zal het hier wel super rustig zijn, denk ik. Maar ik denk wel aan jullie hoor! :wink:

@Cynthia: Heel veul plezier met de familie in het Groningse. Maak er weer leuke dagen van, vooral met Oma. Heel veel plezier hoor en geniet met elkaar en van elkaar!

Verder iedereen werkse nog thuis of op het werk. Gebeuren moet het toch. Bloem… aan het stofzuigen? Hi, hi. Was het nodig dan?

@Trlover,

ik zit hier met nog een collega.

Die is net zo verdrietig of die mooie rotterdamse dag gister als jij .

`Dank jullie wel!!!

Voor jullie ook allemaal fijne kerstdagen… ik vermaak me wel… (al haar ik kerst) vanavond om 17.45 uur gaan we rijden, en hopen dan voor AYNIL daar te zijn… Maar dat wil ik eigenlijk niet kijken… Maar mijn mams wel…

Nou ja ik meld me vandaag nog wel een keer!!!

Antonie,bedankt dat je me er nog ff aan herinnerd:hihi:

Cyn,dan kijk je toch niet ga je potje kaarten met je oma

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@ Beps: das aardig groot dan!

@ Roanna: ook van mij gefeliciteerd!! Jij ook fijne avond en dagen nog!

Ik ga zometeen verdwijnen voor drie dagen. Kerst is nogal druk dit jaar.
Fijne dagen allemaal, geniet ervan en geniet van de mensen om je heen!

@Cristina,

fijne dagen.

Tot donderdag dan maar weer :smiley:

:dag:

Cris,veel plezier

Toedeledokie!

Toedelebimbam

als we vandaag nog een beetje doorlullen dan krijgen we een kerstkindje!!

Zou moeten kunnen.

Ik zal zo eens kijken of de drie wijzen al in aantocht zijn :smiley:

@ cris, enjoy!!
@ cyn, ahhh joh, nie zo zwart wit… haat kerst…!! en aynil is leukkkk weet je nog dat je jezelf nog wilde opgeven??
wat gaan jullie trouwens laat!

@ stofzuigen, ben bij pa en ma en heb welgeteld 1 dennenaald opgezogen, dus nee was niet nodig, maar nu hoeft mn moeder die ene naald niet op te zuigen

en zal je nog sterker vertellen, heb zaterdag een uur staan zuigen op een kamerje van 5 bij 3 ofzo
gebeurd niet vaak dat IK iets vies vond, maar die kamer… :retard: nee… overal lagen vieze lange haren vastgekoekt in de vloerbedekking… die wilde de stofzuiger niet eruit halen, maar wel omhooghalen, zodat je zelf… nou ja, get the picture??

Bloem,druk geweest dus met stofzuigen,hoe kan iemand de kamer zo vies achter laten zeg als er een ander inkomt…

Me ma vertelde gister dat zij en een vriendin van mij geschreven hadden voor aynil:tssk: maar niks gehoord natuurlijk

Wa’s da Aynil ?

Antonie,all you need is love

Had ik weer. Krijg van de buurman een jukeboxmailtje die al zo’n 3 minuten duurt om open te krijgen, wil dat kreng niet meer weg. Wat ik ook deed, dus gewoon maar de aan/uitknop ingedrukt. Stond mijn groene lampje hier nog wel aan, maar moest toch opnieuw inloggen. Nouja, het zal. :tssk:

@Bloem: He gats Bloem wat goor dan. :finger: Ik dacht trouwens dat je nu in je huisje zat en daar nu moest stofzuigen, maar dat is al gebeurd dus.

Nou lieve vrienden, ik ga er vandoor. Doegggggg!!!

Antonie… lang nie gezien he? :dag:

Bloemmie: wij moeten gewoon werken tot 16.00 en 17.00… Dus ja eerder gaat niet… En ik heb kerst altijd al niks gevonden… Wij hebben thuis ook geen kerstboom… Het is altijd zo verplicht thuis blijven!!! En dat haat ik!!! En AYNIL tsja… ik wil het niet kijken omdat ik (en nog vele anderen) gewoon weer alleen zijn met kerst… Dus nee bedankt… Hoop eigenlijk dat we daar 2 tv’s hebben… Komt nog wel een leuke film die ik wil zien op NET5…

x