Morgen hele dag werken van 9.30-17 uur , zal wel een drukke dag worden
Zo beter???
@Beps: Proost meid! :dag: Hik…hik…hik.
Weltrusten voor zo en werkse morgen. Ikke ook nog een dagje 2 uurtjes werken en dan een weekje vrij. Hoi, hoi. :king:
:kus:
@Beps: Geweldig!!! ![]()
@beps: die is gaaf en idd minder hyper
hallo allemaal,
ben helaas te druk geweest om voorbij te komen en bij te lezen. ik vertrek morgen voor de kerstdagen naar noordwijk maar wilde graag even iedereen hele fijne dagen toewensen en allemaal tot donderdag, dan hoop ik namelijk weer boven water te zijn
groetjes
@Cristina: Het was wel druk, maar minder dan ik gedacht had. Ik hoorde het personeel ook onder elkaar zeggen, dat het vandaag niets was (qua omzet). Gister drukker hoorde ik ze zeggen.
Wat vervelend nu, dat je de telefoon kwijt bent. Maar ik dacht, dat je nog wel gewoon losse telefoons kunt kopen hoor, alleen denk ik niet dat het hier dan zo goedkoop is.
Weltrusten voor zo.
Nou allemaal :slapen: lekker. Heb mn ‘wijntje’ op(heeft niets met wijn te maken) dussss
:kus: :dag:
@Raak: jij dan ook hele fijne feestdagen dan toegewenst. Mijn zoon zit dan ook in Noordwijk met zijn vrouw. ![]()
@beps: slaap lekker en tot morgen, werk ze morgen
@ linda, waarom schrijf je de volgende keer niet!!
tot hoe laat zijn jullie morgen open??
@ roanna, geen doner??? :finger:
@ cris, dacht al, had je ge-sms-t maar helaas… niet aangekomen… kun je dan ook niet beter een schotse telefoon kopen, wie weet wat voor problemen je krijgt met een nl phone en schotse sim… taalbarriere enzo ![]()
@bloem: morgen van 09.30 - 17 uur, moet eerlijk zeggen heb pas te laat in de gaten gehad dat boer zoekt vrouw weer zou beginnen, bij die aflevering tijdje geleden dus
Roanna waar ?? wij zitten in Palace hotel
Ik ga eerste kerstdag naar mijn zusje, ouders en oma met vriend komen daar ook, tweede kerstdag werken
Niet in een hotel Raak, maar bij zijn schoonouders, want die wonen daar.
@Bloem: Oh Bloem… ik durf dat niet meer, omdat ik dan meestal nadien… je weet wel… vol lucht kom te zitten en het niet goed kwijt kan.
:lol:
O ja en het was vandaag ook nog onze zoveelste trouwdag, maar is er eeerlijk gezegd een bietje bij ingeschoten. Halen we van de week wel even in. :lol:
Roanna nog van harte gefeliciteerd en fijne avond (wat er nog van rest)
ben nu weg, nog ff voor de tv en dan bed in, vanaf morgen drukke dagen
met mijn 3 kinderen en aanhang en 4 kleinkinderen en mijn moeder.
zit het hotel al bekant vol he haha
welterusten allemaal
@roanna: nog van harte gefeliciteerd
@ roanna, hheeee gefeliciteerddddddd
enneuhmmm ken t… maar ze hebben ook toiletten in beverwijk hoor…