TTT deel 73

Linda: ja ik ga ook gewoon nog een keer!!! :smiley:

@ Toos: hmm, lekker uitgerust na het rondcrocken vannacht?

@ Marion: haha, was HP zo saai? Ik vind de films wel een stuk slechter dan de boeken…

@ Beps: ben je nou moe als je zo vroeg wakker wordt? Want soms word ik wakker om zes uur en dan ben je gewoon klaarwakker en helemaal niet moe en gewoon erg fris om ertegen aan te gaan!

@ Bloem: alweer Ciske? Was het zo fantastisch?

@ Bloem: pfff, laat wakker zeg. Tja, je ritme gaat er zeker een beetje aan als je op jezelf woont?

@ Beps: tja, tis erg leuk om iedereen te zien, lijkt of ik nooit ben weggeweest maar aan de andere kant… nog 14 dagen en ik ga weer terug!!!:D:D Joepie!

@Cris: Ja helemaal fris ben ik als ik wakker word!! Kan de hele wereld aan. De dagen dat ik vroeg ben, ben ik ook een btje hyper!!!
En ja logisch, hier leuk, daar ook, dus gewoon GENIETEN!!!

Cluppie verloren :crybaby:

Cyn,niet zo lekker griepje of omdat je ā€˜askim’ gesproken heb gister?

Iedereen hier druk met de voorbereidingen voor kerst,tis rustig hier

errug rustig hierzo…geen chinees geworden vandaag, maar gewoon aso een shoarmaschotel laten bezorgen.
Visite weer weg…en ik ben moe, veel te kort geslapen vannacht…ben zeg maar een beetje onbestendig…

ik ga afsluiten voor vandaag morgen aan de voorbereidingen beginnen van de kerst…tuurlijk…

Hey ! Hallo !
Kom even binnenwippen !

Alles spic en span hier hoor ! Vanmorgen boodschapjes gedaan, hoofdgerecht staat al klaar ! Zelfs de tafel is al gedekt ! Morgen nog aperitiefhapjes, voorgerechtje en dessertje doen. Brengt toch wel veel werk mee allemaal, maar doe het graag hoor !

Denk niet dat ik morgen tijd heb om langs te komen (heb nu ook nog niet bijgelezen).

Maar in elk geval : aan alle lieve schatten hier :

EEN HELE LEUKE, VREUGDEVOLLE EN WARME KERSTAVOND (en dag) GEWENST !

Dikke kusjes van jullie buurtje

@Kaylo: wens jou hetzelfde

@Kaylo: Ook voor jou en je ā€˜gezin’…heel fijne en waardevolle dagen. En dat alles maar mag lukken met het diner… Sterkte en succes morgen…

Morgen dus (gelukkig) werken… Hubbie mag hier ā€˜kuizen’!! :lol:

ikke ook weer onlineeeee

@ trl, ja en dan nog wel van excelsior schande!! :smiley:
uhm… ikke vroeg wakker: moe, ikke laat wakker: ook moe… story off my life…
zometeen boer zoekt vrouw… zal wel ff meegluren over de bank…

@bloem: hoe laat begint boer zoekt vrouw, maar eens kijken schijnt dat een boer hier ui de buurt ook meedoet, ben benieuwd

@bloem: heb t erop staan. boer frans is het woont hier erg vlakbij

Kaylo,ook voor jouw hele fijne dagen en dat het kerstdiner je maar goed mag smaken :biggrin:

Bloem,zeg dat wel schande

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

Goede avond :dag:

Kom even met mijn neus om het hoekje kijken en zie dat iedereen heel kalm is gebleven… Trl… een dikke knuf voor jou… Kaylo, al druk geweest met de voorbereidingen en uiteraard ook voor jou hele fijne en warme kerstdagen… Bloem erg moe (zal dat misschien komen doordat je geen biologische klok hebt op dit moment??)…

Ikke morgenochtend telefoondienst, verwacht dat het niet druk word… dus waarschijnlijk ga ik morgen brieven beantwoorden… Ik ga lekker bankhangen… dikke kus en slaap lekker voor strakkies!!!

@ damber wat had je dan verwacht?? totale extreme kerstdrukte?? hahaha

@ linda, ja die blonde die komt wel bij jouw vandaan… nix voor jou?? :unibrow:

Hallo meisjes. (Antonie is er toch niet.) :biggrin:

Ik heb alles bijgelezen hoor.

Zijn weer heerlijk wezen shoppen en zijn weer met veel teveel thuisgekomen. Ha, ha. Maarja, zo houden we de economie draaiend, zullen we maar zeggen.

Zal even zeggen wat we gekocht hebben. Een wollen das voor mij van €1 en mien manneke 3 cd’s, een mooie gewatteerde lange winterjas voor onze dochter. (De hare was gister de rits van stuk en een nieuwe inzetten, was duurder dan deze nieuwe jas) :biggrin: Dussssssss… Verder nog 2 dozen haarverf en nog wat fruit en spekkoek. We hebben dit keer gewoon een patatje gegeten en buiten bij die visboer een bakje kibbeling met lekkere knoflooksaus.

Mijn andere familie hadden de tassen ook vol, met weet ik allemaal wat. Maar wel weer met veel meer, dan ze wilden. :retard:

Verder alles goed hier met iedereen? Cyn voelt zich dan wel wat k*t, maar dat gaat ook wel wel over, hopenlijk. Bloem toch niet goed geslapen op d’r nieuwe bed. Marifran een heel uitgebreide update gegeven hier. Beps inderdaad weer een beetje aan het hyperen met de handtekening. Kaylo heeft de tafel al gedekt staan, dus we kunnen zo aan vallen bij haar! Trl weer uit haar hum, vanwege Ajax :so: Viva en Damber hebben de hut weer glad en kunnen nu op dat gladde beest gaan passen. Linda is druk met van alles en nog wat en doet het op de meeleesstand. Marion met het gezin, gaan lekker naar Limburg met de kerst en heeft dan ook eens lekker vrij. Niks geen gemelk met de beesten.

Antonie …druk, druk, druk?

@ Roanna: haha, lekker geshopt. Was het niet superdruk vandaag? Kan me voorstellen dat iedereen laatste inkopen ging doen!

@ Cyn: welke ā€˜askim’??!!:smiley:

@ Bloem: ha, tja… 5 uur naar bed en dan moe zijn. Mietje??

Trouwens! Ik ben mijn mobiele telefoon kwijtgeraakt in Ierland (ja, je bent stom of je bent het niet) en ik vroeg mij af… Verkopen ze hier tegenwoordig HELEMAAL GEEN losse mobiels meer? Ik zie alleen maar abbonnementen… Ik hoef geen simkaart, geen abbo niets… ik wil alleen een telefoon, want ik ga in Schotland wel een simkaart halen. Alleen zijn mobiele telefoons daar zo duur…

Anywho, ik ga slapen, lig al in bed! Ben errug moe, had gistern een kerstdiner met slaapfeestje, en vanochtendvroeg ging ik naar de kerk dus ik heb niet uitgeslapen!

Fijne kerst allemaal!

@bloem: zou wel een kans maken

Hihi, ikke zit aan de gluhwein…kan bijna niet eens meer recht typen :hihi:

Zo naar bed…
Handtekening… ga m wel aanpassen, vind m ook te hyper…