TTT deel 73

Môge Antonie, de koffie staat al klaar hoor !

Lijkt me heel grappig als ie nog klein is maar eentje van bijna een halve meter :eek:
En dan dat spul wat ze eten, ook alleen maar leuk van grote afstand!

Rex…nee, sorry, ik pas… “kleintjes” zijn leuk, maar kleine Rex…nog niet een stukje om te laten zien komt die bij ons over de drempel,…laat staan dat ik erop zou passen ofzo…

@Antonie: Welkom in het land der levenden…al voelt het mss nog niet helemaal zo :hihi:

En toen… ging ik weer verder!!!

Ben vandaag aanweizg op meeleesstand zal af en toe wel reageren

moggel…ahum middag

Rex…of ik wil oppassen als ze op vakantie gaan, het ding moet toch eten,…tuurlijk mams doet het wel even…brrrrr…sprinkhanen, krekels, paprika…wolmotten weet ik veel wat dat ding eet… en nee hij heeft idd geen hoge aaibaarheidsfactor…voelt aan al stekelig rubber, met een heel zacht buikje…hihihihi…hij kan nog blazen ook…
Zo toko aan kant, was gisteren ook nog om half 3 op, avondje wezen kaarten met de buurtjes…dus een kort nachtje.
Marifran…dank voor je mega update…pff
en idd wat een nachtbrakers vannacht…zal vanmiddag wel rustig zijn hierzo, hiereen slaap aan het inhalen.

@Viva: Ik slaap niet, ben druk…IK DRUK!! Is te errug!!! :lol:
Normaal doet hubbie alles…maar die heeft van de week al zo veel gedaan…alle kasten leeg, opgeruimd, schoongemaakt, opnieuw ingedeeld…(haha, hier in huis is alles omgedraaid, ik ben daar allemaal niet van… :lol:) Dus ik mijn deel vandaag aan het doen(niet te veel, anders ga ik m nog verwennen :wink:)

Nou goed, nog ff verder…net een bakkie gedaan…
Sociale komt terug. Vooral door de visite die steeds binnen valt…geen tijd om mn cocoon af te bouwen

Zo het meeste klaar… hubbie druk in de tuin en motorhok(van alles eruit en erin…PFFFF) de :was: draait, en de schone gestreken en in de kast… De laatste week(weken) mn hoofd niet bij de was gehad, dus ff aanpoten…zucht

getver wat zijn jullie allemaal drukkkk

ikke heb een kater van jewelste… te kort geslapen en nee, het bed slaapt niet lekker… moet ik echt onthouden bij mn keuze de evt. volgende keer… bed testen… ppfff
gisternacht nog ff filmpjes van de nos zitten kijken, schaatsen wat ik gemist had in thailand en tijdens meetings enzo… zat niet bij wat ik zocht maar was wel leuk

als ik nog een uurtje langer was opgebleven had ik beppie tegen het digitale lijf gelopen…

zucht, gedouchet, raam open, ben ik nie van, maar die hoofdpijn :retard:
ik heb ook geen zin in socio, maar ja… strax weer richting ouderlijk thuis…
zucht

uhm… owh ja, toch een beetje socio… heb vanalles voorbij zien komen, mega samenvattingen, dus eigenlijk nix meer toe te voegen, ben het met alle veel plezier wensen eens enzo… wel nog aanvullingen
@ marion, hoe krijg je met die dagen dan hulp?? zal wel wat extra dubbele toeslag kosten of juist niet?
@ trl, moet het cluppie uit dan? mn pa heeft vrij dus dat zal wel…

gaaaaappp koffie zit er al in maar denk dat ik nog een bakkie neem…
ik ben eigenlijk net klaar met mn mail lezen, had een beetje veel… hihih… weet wel hoe het komt en was leuk wakker worden!!

ikke ga ff verder browsen en kom af en toe nog wel eens langs

Heeey people!!!

Ik hier ook weer ff… Ben dood… voel me ziek, moe en heb nergens zin in… Nu even alleen thuis… pa naar AZ en ma werken… Ik straks even naar de chinees, ook wij gaan lekker afhalen…

Gister “Askim” gesproken, hij moet vanaf 20 februari in dienst…

Verder niet echt veel nieuws eigenlijk… Ga zo nog ff lekker op de bank hangen…

Oh en misschien even kijken naar kaartjes voor Dirty Dancing… :smiley:

Bloem: ajax moest uit naar Excelsior… pfff gewoon verloren van de nummer 18… Triest zeg!!

hihi
giggel slecccchhhttt zal trl wel chago zijn

en jij, beetje niet zo lekker… balen zeg… heb je wel zin in je weekendje met de familie en oma :wink:

Linda
Op de meeleesstand!

Viva
Oppasmoeder van een klein soort dinosaurus REX!

Beps
Tussen de visites door de toko aan het glad trekken.

Bloem
Een gigantische kater en dan ook nog een bed wat niet lekker slaapt!

Cyn
Voelt zich niet lekker en ´home alone´. Lekker rustig aan meid en beterschap!

En ik pas op mijn neefjes vanaf de bank met een boek!!!

@ marion leuke handtekening hoor!!
lachen… lekker makkelijk oppassen vanaf de bank, of vermaakt J hem een beetje…

okey mensen ikke ga weer naar pa en ma
dus tot laterzzz vanaaf weer, vrees ik

allemaal een fijne zondag verder en tot snel :dag:

Ik kan gewoon nog kaarten vinden voor Ciske!!! Oooooh zal ik nog een keer gaan??

@Cyn:Waarom niet?? Haha… Of gewoon toch DD…(Beter duur, maar wel een andere show!)

Ikke ben een btje door mn klusjes heen. Alleen de :was: blijft nog ff draaien vandaag(en morgen het bed)

Zo maar eens de aardappels schillen!

Ja maar Ciske is ook 60 ofzo… Of gewoon alle 2 :wink:

Pciesssss gewoon genieten van alles!!

Idd, Cyn geniet van het leven,als je nog een keer wilt nog een keer gaan haha

@Cris!!! Hoest nou? Raar weer hier te zijn, of gewoon genieten???