Buiten alles weer sneeuwvrij en een stralende zon, wat een raar kikkerlandje hebben we toch. Ik wil overal naar toe met vakantie en uiteindelijk alleen hier maar wonen!
Heb even terug gelezen en weet bijna niet te beginnen, zo’n drukke dagen voor iedereen.
@Roanna - Gezellig dagje Beverwijk, lekker snuffelen en döner happen.
Wat heerlijk dat jullie met de dochter weer uitgepraat hebben, ze heeft wat meer moeite met volwassen worden moet je maar denken. Hopelijk zie je de kleinzonen ook wat vaker.
Straks weer lekker met je neus in de gidsen en een bestemming kiezen, Zuid spanje en/of Turkije, veel plezier.
@Cynthia - Eindelijk Maleisie definitief! Ben toch zo benieuwd hoe je het gaat vinden, de tropen , het eten, de bloedzuigers!!! (heb ik nog nooit gezien hoor). Op het moment weer helemaal in je element met de boekingen op het werk en gezellig sms en msn tussendoor.
@Marion - In slaap gevallen bij HP, is zo gek nog niet na al dat gewerk.
Hoe is het nu met de nieuwe beestjes, verwacht je nog een geboortegolf met de feestdagen of gaat dat meer gestaag z’ n gangetje? Voor jullie geen snipperdagen of tussendoorvakanties helaas.
@Toos - Heel veel rondgecrockt en nog te gaan komende dagen. Tussendoor bijkomen van de afgelopen maanden en maar mooie ketting gekocht voor jezelf, werkt voor mij en veel vrouwen toch als prima medicijn.
En voorlopig topscore met 2 prachtige geboekte reisjes!!!
@Beppie - Helemaal happy met hubbie en in blijde verwachting van een rolmopsje! Tussendoor sociaal met vriendinnen en puber (die al bijna geen echte puber meer is). En dan nog naar het werk met zoveel mogelijk vrije uurtjes.
@Linda - de sportiefste van het stel en heel veel uren gewerkt in de kerstdrukte. Nu tijd voor mooie films en een leuk boek.
@Tkl - Straks gezellig maken met vrienden en familie?? Hopelijk zijn die frustaties met dat visum binnenkort achter de rug en kunnen jullie weer een plannetje maken.
@Bloem - Lekker weer een eigen stekkie - Dat hebben jullie vlug gedaan zeg! Nog heel even kl**ien op oude laptop. Ik zal duimen voor het kado’tje van pa, kan natuurlijk maandag nog!! Weer lekker lachen met je broer, super!!
@Brenniej - Wat heb jij veel nachtwerk! Super zwaar hoor! En dan een complete computer crash, moet je toch niet aan denken. Vooral die foto’s!!! Echt erg! Ga er snel zelf achteraan, heb ook nog niet alles veilig gesteld.
@Viva - Helemaal in haar nopjes met soppen en minder met shoppen!
Tussendoor nu in de relaxmode met ouwe TV series en volgend jaar weer aan de slag met nieuwe kansen.
@Damber - Wil niet aardig gevonden worden maar is het gewoon wel!
@Antonie - Kan voorlopig nog niet uitgeslapen zijn (4.30 naar bed), nou ja als het maar gezellig was! Kerst met familie en vrienden, maak er wat van. Als er maar een computer in de buurt is hè! Succes met visumaanvraag!
@MK - Komt af en toe op de thee en geniet van gezinnetje. Zwangerschap verlof van een jaar, is zo gek nog niet, denk dat jij het wel met die plannen eens bent!.
@Kaylo - Kookprinses van ons allemaal, nu al druk met voorbereidingen en komt gewoon even langs voor gezelligheid en om het ‘drukke’ ambtenarenbestaan op te leuken met een praatje en een spelletje!
Zo, poe, poe, en nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.
Vanmiddag komen de kinderen en kleinkinderen. We hebben gisteravond al wat vleesgerechten gemaakt en straks de groentes dan kunnen we vanavond lekker relaxed een Indisch rijsttafeltje doen.