TTT deel 73

NOg even voor het slapen gaan.
Harry gekeken, of ja kind heeft gekeken en ik ben tussendoor in slaap gevallen, ik was erg gezellig dus.

@Linda
Een knappe prestatie, vooral in deze kou!

@Damber
Hoe was het in Scheveningen? Loop je al naast je schoenen inmiddels?

@Hans
Nog 1 dagje en dan zit het erop met de kaarten. Dan mag je een paar dagen uitrusten bij de kachel.

@Beps
Is niet zo sociaal vanavond, zit met hub op de bank te dromen over Aiji?

@Bloem
Gelukkig weer blij met broer, nu in haar eigen casa maar heeft telkens geen internet.

@Roanna
Struint internet af op zoek naar aanbiedingen.

@Toos
Is ook weer uitgecrockt, een goede dienst dit keer maar dat kan ook niet anders met een topteam.

@Brenniej
Moet de nacht in, lekker die extra centjes, zoveel te eerder kan je weer naar askim.

En nu … naar bed … truste!!!

Ben er weer even.

Was een drukke dag.

Vrouwtje thuis , ziek van de stress die opgelopen was in Istanbul.

Hier hele dag visite.

Kan nu eindelijk naar bed.

Zie morgen wel weer verder.

owh ja ik ging naar bed he???
zal ik maar es doen… reken maar niet op mij om t licht aan te doen :wink:
truste

Nou vooruit, doe ik het lampje wel aan …

:idea:

Het is weer te vroeg, ikke wakker… snap er niets van!

@Damber: Ja onze Aiji…lievie he!! Volgend weekende gaan we kijken/snuffelen/knuffelen

@llemaal late vogels vannacht, maar geloof dat ze allemaal hun nestje gevonden hebben…

Vakanties: We zijn er nog niet helemaal uit hier…meld het wel als we het weten. Leven nu op naar 6 feb…

Straks de laatste boodschappen, en dan ben ik er allemaal klaar mee…daar komt ook mijn cocoenen vandaan, geen zin in sociaal gedinges zeg maar hihi!

Goedemorgen uhhhhhhhhhh Beps en straks de anderen.

Ik moest nog even op de pc zijn, om te kijken of er geen storingen op de rails zijn vandaag. Zodoende ben ik ook een keer vroeg, want gaan zo weg.

Beps heeft toch geen zijn om vandaag om sociaal te zijn , dus ga laat ik mijn gedachten maar afleiden, door naar Beverwijk te gaan Ha ,ha. Doe rustig aan he Beps! :o Fijne dag en geniet van de zondag.

Dag allemaal. Tot vananvond. :dag::kus:

Goede morgen!!

@Antonie
Druk geweest met de visite tot diep in de nacht. Ligt nu nog lekker op 1 oor.

@Bloem
Is aan het proberen hoe haar nieuwe bedje slaapt.

@Beps
Nog geen zin in sociaal gedoen. Ikke wel dus een fijne :zon02:dag met hubs

@Roanna
Is van de verkeersinformatie vandaag, moest ff het spoor checken vanmorgen.
Veel plezier in Beverwijk.

En ikke ga aan het werk!

Nou vooruit, een btje dan:

@Roanna: Veel plezier in Beverwijk!!! Vooral de döner bij Marmaris is een aanrader(kip!!)

@Marion: Werk ze ikke pas morgen dus.

Te erg, het is 9.45 en ik ben al in 2 winkels geweest!!! Maar heb nu alles in huis, ik ben KLAAR…met de boodschappen
Nu op naar mi casa…
Hubbie en ik gaan gezamelijk aan het werk… hihi(hij een btje meer dan ik :unibrow:)
Morgen ikke werken, hij schoonmaken :evil:

Kom later nog wel ff langs!
:dag:

Goedemorgen,

Beps,boodschappen al binnen,was nog niet druk in de winkels?
Roanna,fijn dat je goed met je dochter heb gesproken.
Bloem,kadootje verklapt,maar broer wel heel blij.En lekker geslapen?
Marion,in slaap gevallen voor de tv,J je gewoon laten liggen?
Toos,lekker rondgecrockt,met een leuk team’
Damber,hoe was het in Scheveningen.
Brenniej,eindejarsuitkering gehad,daar doen ze bij ons helaas niet aan.

Fijne dag allemaal

Goeiemorgen,
@Roanna: veel plezier in Beverwijk
@Marion: Werk ze!!
@Beps: Al wezen shoppen en nu aan de poets samen met Hub.
Vandaag weer rondcrocken met hetzelfde team, hoop dat het weer een makkie wordt

Buiten alles weer sneeuwvrij en een stralende zon, wat een raar kikkerlandje hebben we toch. Ik wil overal naar toe met vakantie en uiteindelijk alleen hier maar wonen!

Heb even terug gelezen en weet bijna niet te beginnen, zo’n drukke dagen voor iedereen.

@Roanna - Gezellig dagje Beverwijk, lekker snuffelen en döner happen.
Wat heerlijk dat jullie met de dochter weer uitgepraat hebben, ze heeft wat meer moeite met volwassen worden moet je maar denken. Hopelijk zie je de kleinzonen ook wat vaker.
Straks weer lekker met je neus in de gidsen en een bestemming kiezen, Zuid spanje en/of Turkije, veel plezier.

@Cynthia - Eindelijk Maleisie definitief! Ben toch zo benieuwd hoe je het gaat vinden, de tropen , het eten, de bloedzuigers!!! (heb ik nog nooit gezien hoor). Op het moment weer helemaal in je element met de boekingen op het werk en gezellig sms en msn tussendoor.

@Marion - In slaap gevallen bij HP, is zo gek nog niet na al dat gewerk.
Hoe is het nu met de nieuwe beestjes, verwacht je nog een geboortegolf met de feestdagen of gaat dat meer gestaag z’ n gangetje? Voor jullie geen snipperdagen of tussendoorvakanties helaas.

@Toos - Heel veel rondgecrockt en nog te gaan komende dagen. Tussendoor bijkomen van de afgelopen maanden en maar mooie ketting gekocht voor jezelf, werkt voor mij en veel vrouwen toch als prima medicijn.
En voorlopig topscore met 2 prachtige geboekte reisjes!!!

@Beppie - Helemaal happy met hubbie en in blijde verwachting van een rolmopsje! Tussendoor sociaal met vriendinnen en puber (die al bijna geen echte puber meer is). En dan nog naar het werk met zoveel mogelijk vrije uurtjes.

@Linda - de sportiefste van het stel en heel veel uren gewerkt in de kerstdrukte. Nu tijd voor mooie films en een leuk boek.

@Tkl - Straks gezellig maken met vrienden en familie?? Hopelijk zijn die frustaties met dat visum binnenkort achter de rug en kunnen jullie weer een plannetje maken.

@Bloem - Lekker weer een eigen stekkie - Dat hebben jullie vlug gedaan zeg! Nog heel even kl**ien op oude laptop. Ik zal duimen voor het kado’tje van pa, kan natuurlijk maandag nog!! Weer lekker lachen met je broer, super!!

@Brenniej - Wat heb jij veel nachtwerk! Super zwaar hoor! En dan een complete computer crash, moet je toch niet aan denken. Vooral die foto’s!!! Echt erg! Ga er snel zelf achteraan, heb ook nog niet alles veilig gesteld.

@Viva - Helemaal in haar nopjes met soppen en minder met shoppen!
Tussendoor nu in de relaxmode met ouwe TV series en volgend jaar weer aan de slag met nieuwe kansen.

@Damber - Wil niet aardig gevonden worden maar is het gewoon wel!

@Antonie - Kan voorlopig nog niet uitgeslapen zijn (4.30 naar bed), nou ja als het maar gezellig was! Kerst met familie en vrienden, maak er wat van. Als er maar een computer in de buurt is hè! Succes met visumaanvraag!

@MK - Komt af en toe op de thee en geniet van gezinnetje. Zwangerschap verlof van een jaar, is zo gek nog niet, denk dat jij het wel met die plannen eens bent!.

@Kaylo - Kookprinses van ons allemaal, nu al druk met voorbereidingen en komt gewoon even langs voor gezelligheid en om het ‘drukke’ ambtenarenbestaan op te leuken met een praatje en een spelletje!

Zo, poe, poe, en nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.
Vanmiddag komen de kinderen en kleinkinderen. We hebben gisteravond al wat vleesgerechten gemaakt en straks de groentes dan kunnen we vanavond lekker relaxed een Indisch rijsttafeltje doen.

@Marifran: Goeie update:thumbsup::thumbsup:, hoe kun je het allemaal onthouden?? Je hoeft nog geen lid te worden van de DDDD club hoor:D

Goedemorgen (nog net)

Linda; Alles is liefde, schijnt een hele goede film te zijn. hij draait inderdaad nog in de bioscoop, in februari komt hij pas in de videotheek… Ik kan hem van de week ook al zien, als mijn schoonzusje hem heeft gekeken :smiley: HP vind ik persooonlijk niet zo…

Bloem; valt niet mee he… al die techniek… is leuk als het werkt… maar doet dat het niet krijg je er een punthoofd van :frowning:

Antonie en Bloem aan het nachtbraken en ook Beps vroeg de hort op…

Marifran; al vroeg actief met updates :smiley: en inderdaad heel vreemd kikkerlandje… gisteravond/nacht was het best glad op de weg… maar nu geen wit stukje meer te vinden

En volgens mij weer bij :smiley:

Was gisteren erg gezellig op Scheveningen… Geen bekenden gezien of zo, maar wel lekker zitten beppen met mijn broer en schoonzus… Ook het onderwerp REX is op tafel gekomen (die baardagaam van mijn broer) BLEGH!!! In details te horen gekregen hoe dat beest sprinkhanen, krekels enz enz opeet… Dat kleine frekkeltje is al 48 cm!!!

Beps… mogen wij wel foto’s zien als je volgend weekend bent geweest naar :wub:

:NETHERLANCyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen:NETHERLAN

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 21 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Nou ik ga Viva even helpen met ‘gladtrekken van de toko’, daarna douchen en aankleden want straks komen broer en schoonzus :smiley:

Ik ga er ook vandoor,naar me cluppie kijken op tv…tot later

@Beps
De kerstboodschappen al binnen, nu het huis nog en dan kan het feest beginnen.

@TRL
Nee hoor, hij heeft me wakker gemaakt bij de enge momenten.
Veel plezier met je cluppie vandaag … nu gelukkig vanuit een warme kamer!

@Marifran
Heb jij ff goed je best gedaan, wat een lijst zeg!
De beestjes, gaat rustig zijn gangetje en is heel goed te doen nu. En ja hoor, zelfs wij hebben een beetje vrij met de kerst. Op 1e kerstdag komt er 's morgens en 's avonds iemand melken en dat scheelt al een uurtje of 6 werk. Gaan die dag kerst vieren bij mijn broer in limburg en dat is niet mogelijk als je al het werk met zijn tweetjes moet doen.
Vandaag de klein- en kinderen op bezoek en gezellig indisch eten met zijn allen. Heel veel plezier!!!

@Toos
Weer aan de croc vandaag met het superteam dus dat gaat wel goed komen.

@Damber
Is de toko nu nog niet glad genoeg :smiley: ?
Rex … een interessant, maar wel een griezelig beestje om te zien lijkt me.

@Damber: Tuurlijk mogen jullie ook de foto’s zien. Over een week of 2 komt de eigen home-page er…en dan kunnen jullie alles lezen!!! En zien hoe ons kleine rolmopsje groeit!!

Zo ff rust genomen van boven. Was draait, strijk bijna klaar… Toen kwam er ineens koffievisite!!! Zo weer verder dus!!

Goede morgen allemaal.

Hey Antonie!! Ook weer boven water?

Was een beetje nieuwsgierig geworden naar REX de baardagaam.

Is het geen schatje !!! Wil ik geen likkie van hoor.