@brenniej: werk ze vannacht
@Hans: Jeetje dan ! Zo te horen heb jij heel wat in die gleufjes geschoven van de week. :lol:
@Brenniej: Toch lekker zo’n eindejaarsuitkering he! Is weer mooi meegenomen voor je reisjes naar Askim.
Enneh… Tarzan ben ik ook al geweest. Meteen in het begin al, maar zou zo weer gaan. Wat een toffe musical. Zo mooi!!!
@Bloem: Oh dat! Dat zei Toos dat het goedkoper was dan vorig jaar. Serhan zit nog zo’n beetje op dezelfde prijs als vorig jaar, maar wil toch even wachten op vay*.nl.
Plus, dat het in het voorjaar, als het aan mien manneke ligt, toch eerst Zuid-Spanje (Costa del Sol) tingelingeling, gaat worden.
@Brenniej: Werkse weer.
Ik zit intussen ff Paultje te kijken. ![]()
Ik ga zo lekker een film opzetten wordt alles is liefde of hp deel 5
@ linda, ja daa bedoel ik toch ook!!
in t schaatsen schaatst niemand 1 uur, dus zit er een beetje ingebakken ![]()
ikke werd er weer eens uitgefl*kkert… lekker dan zo’n draadloos gedoe
anyway
ikke ga maar eens aan de slag…
ff weer crea met woorden zijn!
Ikke zit met hubbie tv te kijken. Geen zin in socio gedoe vandaag…dus ik ga weer…
:dag: :kus:
nou film is gestart keuze gevallen op hp 5 deel wil komend weekend dan alles is liefde gaan kijken
@ linda, dacht dat ie alleen nog maar in de bios draaide!!
@ beps, klinkt me bekend!
ikke weer online, ppfff krijg er een **** van… netwerk eruit, bezet, weet ik wat, instabiel…:crybaby:
@bloem: via via gekregen op dvd
owh zo ja
nou ja, ikke lekker crea geweest en tis rustig hier…
Zo film is afgelopen heb nu alle films van hp deel 1 t/m 5 gezien nu komende week boek deel 6 uitlezen en dan aan het laatste deel beginnen
Ik ga slapen ben best wel moe morgen lekker uitslapen
Tot morgen allemaal
Vanavond weer rondgecrockt, was gelukkig niet druk. Hadden ook een topteam vanavond
@Roanna: Fijn voor jullie dat het uitgesproken is met je dochter. Kun je met een prettig gevoel de kerstdagen in.
@Viva: Mooi kado van Damber
@Marion: Er komt me nog een knoflookwalm tegemoet
@Trl: Hoop dat het lukt met een ticket en dat jullie goed nieuws krijgen
@Brenniej: Rustige nacht, lekker he zo’n eindejaarsbonus. Heb het ook gekregen
@Bloem: Geinstaleerd in je casa, internet heeft nog kuren en je kado voor je broer verraden. Ik weet trouwens niet waarom de prijzen bij O*D voor ADR naar beneden zijn gegaan. Afgelopen jaar waren ze de hoogste in prijs. Misschien omdat gasten over liepen naar de concurrent?
@Linda: Slaap lekker
truste linda
@ toos, drinken we er nog 1
ikke nix te drinken in huis behalve witte wijn… moet dan maar op he?? :unibrow:
maar trouwens, ADR is toch zo’n begrip? kunnen ze flink winst op maken, gasten komen toch wel… ja toch??
Ja dat is goed, maken de fles maar leeg. Ik denk dat de gasten gingen overlopen. Andere jaren was O*D in de meerderheid en nu niet, Dat zegt genoeg denk ik en hebben ze hun conclusies uitgetrokken
en dan profiteren anderen er weer van ![]()
Ik ga mn mandje opzoeken, zal een spaarlampje aanlaten voor de nachtbrakers of geen antonie vanavond?? De verwarming staat alvast laag.
Dus slaap lekker:dag::dag:
ik ga ook eens kijken hoe dit bedje slaapt
:zwaai: