TTT deel 73

Marion ik griezel van zuurkool, maar de rest is er gek op, dus maak ik het wel, neem een heel klein beetje, wat ik dan vol gooi met maggie…zodat ik het niet meer proef…maar zoals gezegd, ik hou eigenlijk helemaal niet zo erg van warm eten…doet u mij maar stukje vlees en wat rauwkost en dan is het het goed.

http://www.bagageonline.nl/catalog/images/146ccc077be01500x500[1].jpg

deze hebben we gehad, en dan in brandweer rood…

@Viva
Ze vragen hier eigenlijk nooit om boerenkool, als ze er wild op waren zou ik het ook wel maken hoor.
Zijn echt superkoffers! Hebben ze zelf ook, de 1e heb ik al een jaar of 25, nog nooit geen problemen mee gehad. Alleen een keer het slot vervangen. Beautycase heb ik ook van S*m*****e, toevallig ook een brandweerrode.

Meisjes bedankt weer! :kus: Jullie zijn allemaal schattescheetjes. :wink:

@Viva: Ohhhhhh… mooi zeg! Zit en zo’n trekhendel aan?

@bloem: wedstrijd ging wel goed hem m uitgelopen zonder te stoppen in 1 uur en 12 minuten, voelt goed dat ik weet dat ik nu ook 10 km kan lopen

@roanna: veel kerstaarten gehad weer vandaag, die van jou is nog niet over, fijn dat je wee gesproken hebt met je dochter

@viva: mooie koffer zeg, wij hebben ons kerstpakket ook gekregen, kleiner dan normaal aangezien ze dit jaar de waarde van het andere gedeelte zeg maar geschonken hebben aan een goed doel en ons daarmee donateur hebben gemaakt van die organisatie, pakket viel best wel tegen

Goede avond :dag:

heb alles bijgelezen… maar eigenlijk niet veel tijd om te reageren, want over 1 uur moet ik klaarstaan voor broer en schoonzus… gaan lekker wat drinken op Scheveningen…

1 ding wil ik wel kwijt… Niet te veel lieve dingen over mij zeggen hoor… ga ik straks nog naast m’n schoenen lopen hahahaha

Fijne avond en tot morgen… KUS!!!

ohw ja Linda… was :wub: er nog tijdens het trainen?? Heb dat of niet gelezen of je hebt niets verteld…

En als we dan toch nog even bezig zijn… Beps… ik ben verliefd… op jouw doggie!!!

Hallo allemaal,

De laatste kerstkaarten(en dat waren er nogal wat)vandaag de gleuven in gedrukt(er waren er zelfs bij van 2x2cm;hoe krijgen ze het voor elkaar)

Het zit erop;maandag nog de""rest"kaarten en dan rust…

@Linda: Goed zeg! Niet te hard van stapel gaan lopen he!! :slywink:

Wat raar dat je mijn kaartje nog niet hebt gehad. Stuur ik er gewoon nog een. Mijn dochter had ook aan ons dinsdag j.l. een mooie eigen gemaakte kaart opgestuurd en is tot op heden ook nog niet aangekomen.

@damber: nee helaas hij was er niet denk dat ie moest werken

@roanna: was best pittig hoor zaten soms gladde stukken tussen

Heb ook al 2 kerstkaarten ontvangen waar geen postzegel op zat

@Damber: Veel plezier op Scheveningen. Als ik daar nu zou wezen ging ik gelijk door naar Tarzan. :lol: Maarja, ik zit hier!

Geniet ervan!

zo de plicht zit er weer
al mn kerstwensen verstuurd
hier en daar een traantje

@ roanna, bedoelde vreemd, dat adr goedkoper is dan vorig jaar

en goed dat je er met je dochter weer een beetje uit bent, zit je weer op 1 lijn
ikke ben ook supoer blij dat ik mn broer 'terug heb’had vanmiddag toen ik bij hem wegging buikpijn van t lachen!!

@ viva, woow mooie koffers ghoor!!

@ linda, 1 minuut 12, rap hoor, super, maar je had natuurlijk ook super mooi weer he :wink:

@ hans ken iemand diedoet ook post en die vertelde dat ze morgen ook moet
:S snappie dat nou
hoop dat mn pa’s kadoo alsnog komt!!

@bloem 1 uur 12 lijkt er meer op haha

@roanna; dan ging ik ook mee naar tarzan ga komend jaar naar ciske de raat, evita en wss ook dirty dancing

Zoo ikke ook weer van de partij!

Lekker gegeten!, lekker makkelijk! broodjes in de oven, sateetje!!.. Lekkerrrr!
Ikke ben moe… pfff… Werk ook veel te veel…maar goed… Ik red het nog! en i need money moneyyyy!!
Van de week wel heerlijk de eindejaarsuitkering gekregen! altijd lekker!!

Linda Zooo wat goed zeg!!!.. Dirty Dancing daar zou ik ook graag heen willen!!
Roanna jaaa Tarzan,… Das echt een aanrader! WooW…Ik ben er geweest…Was echt heel erg leuk!

Zo meiden!
Ik moet er al weer vandoor!

Ga nog even een uurtje liggen,…zit weer is voor de verandering in de nachtdienst!..

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat!..

Fijne avond allemaal,… XxX