Hmmm ik word geroepen!
Ik moet even eten!
ben er strakjes ook weer!..
eet smakelijk allemaal!!
X
Hmmm ik word geroepen!
Ik moet even eten!
ben er strakjes ook weer!..
eet smakelijk allemaal!!
X
Brenniej,ja maar laat ik nog maar niet te vroeg juichen he,je weet het maar nooit met de IND en het consulaat.
Ik ben ook aan kijken voor een ticket,maar vindt het ook wat duur,daar kan je in de zomer een week van naar Turkije incl.hotel.Maar wie weet lopen we nog tegen een leuk prijsje aan ![]()
@ turkijeLover: jaaa je hebt gelijk!.. maar in ieder geval wel positieve dingetjes!
ik kreeg echt gewoon een brief met een keiharde nee!!.. maar goed! Ik zal voor je duimen!!!..
Enne indd ik hoop dat ik wat vind!
wannt uhhh volgens mij wordt het wel weer een beetje tijd…alweer bijna 2 maanden in NL…
ja hallo
verbinding viel weg
nou ja
nog 1x dus
@ brenniej ikke sla ook nie alles meteen op hoor, verzamel veel fotos en dan pas branden!
@ viva, gumbet!! leukkkkk wel in mei dan he?
@ marion ratatattouillllleee leukkkkk
Zo ikke zit in mn huispakkie lekker met tulband op! Uitgebreid in badje gelegen
Hubbie nu aan het dobberen!
Als hij klaar is een lekker broodje op de contactgril(ingesmeerd met pesto en dan tomaat en brie en dat gesmolten!)
Meld me weer!!!
moi aan de soeppp
heeettt
Moi aan het wachten tot hubbie uitgebadderd is… heb een btje honger… banaantje dan maar…
Hihihihi
Mijn buikje ook weer lekker dik. Pitahbroodjes gevuld met sla en warme kipblokjes, paprika, uien, ananas, en … lekker veel knoflooksaus. Heb dus vanavond de ruimte op de bank.
@Bloem
Ben benieuwd strakkies … vermoed dat J. het hele weekend filmpjes kijkt.
@TRL
Op ticketjacht, hoop dat je er eentje vind voor een mooi prijsje. En misschien kunnen jullie nu wel samen terug.
@Brenniej
Hopelijk kan jij ook een goedkoop ticket vinden. Wordt na 2 maanden weer tijd voor een reisje Turkije.
@Beps
Jouw broodje klinkt ook errug lekker.
ik denk al… wat ruik ikke toch, maar das marion d’r knoflook
jammie Marion lijkt me lekker nog nooit gegeten,maar zal voor hubs dan wel de ananas eruit moeten laten denk ik…enne komt ie uit blik of is ie vers…
wij erwtensoep met worst gegeten…ben ik niet zo gek op…
@ viva waarom maak je het dan? ik kook alleen maar dingen die ik zelf ook echt lekker vind
ach lekker snel klaar…en geef mij maar een broodje vind ik veel lekkerder, alleen hubs en Damber houden van een warme maaltijd en je kan natuurlijk niet altijd brood eten…ja als je alleen bent, dan maak je inderdaad alleen maar dingen die jezelf lekker vind…met zijn allen wordt het altijd schipperen, de een heeft liever dit, de ander liever dat.
morgen wordt het chinees, lekker afhalen…en maandag zuurkool, vind ik ook al niet te pruimen maar goed dinsdag is mijn dag…vlees…stokbroodje…salade…jammie
@Bloem
Zaten 2 supergrote tenen in de saus dus zou wel kunnen.
@Viva
Nee geen verse, klein blikje is voldoende voor moi alleen.
@Viva
Is geven en nemen als je voor meer moet koken. Maar heb ik echt ergens een hekel aan dan kook ik het echt niet, heb bijvoorbeeld nog nooit boerenkool gemaakt. Hebben ze dat graag dan gaan ze maar bij schoonmoeders eten.
Goedenavond ladies.
Alleen maar lekkere dingen zie ik.
Ik heb het al op en dat was dit keer een gewone champion/kaaspizza, maar wel lekker. Dochter was ook geweest en zijn er aardig uit gekomen, zeg maar.
@Bloem: Wat is vreemd en goedkoper? Volgens mij mis ik iets?
Ja, wij gaan best wel vaak naar Beverwijk, maar dat komt ook omdat we gratis kunnen treinen en vaak met de familie gaan, die dan vragen of we zin hebben om mee te gaan. Morgen gaan we ook weer met z’n zessen en daarginds gaan we nog weleens ons eigen weg, om daarna weer samen naar huis te gaan.
@Viva: Koffers voor naar Gumbet? Meid toch! Geweldig! :vak01:
@Roanna: Mooi dat jullie er nog voor de kerst uitgekomen zijn, zeg maar…:kus:!!!
Roanna gefeliciteerd meis…ruzie schiet niet op en zeker niet met de feestdagen…
Roanna, ja lief he…zijn hartstikke duur die krengen…
@Roanna
Dat is nog eens mooi nieuws zo voor de feestdagen :kus:!!!