olahallo ja
heb ff de samenvatting van marion gelezen dus ben weer bij
zit nu idd in mn nieuwe casa, op de bank, laptop op een tafeltje, tv voor me, herhaling sportgala, kacvheltjes aan en hele straat LEEG!!
maar goed, zit met samengeknepen billen of het internet het blijft doen… net niet, toen wel, toen niet, toen weer wel, toen niet, buurmeisje kwam langs, router gereset en toen deed ie het weer…
dus… morgen avond naar huis
wil wel maandag van 9 tot 5 thuis zijn voor als de laptop komt en nee, geen andere pakjes binnen
had me helaas wel verlult bij broer, had ik ook niet moeten gaan natuurlijk, maar goed, hij vond het super, dus das alleen maar mooi
okey, ikke lekker tot laat online… dus kom maar op!! hahahaaa
@ antonie, kan zijn dat het OOK bovenaan stond, maar weet 100% zeker dat ze naast mekaar stonden/ staan onderaan… in welke volgorde… geen idee, want ik gebruik altijd de snel reageren button
@ toos, nou ja!! wat een reactie van bex dan zeg! kat in t bakkie zou je zeggen als iemand zo specifiek vraagt… cker geen zin in omzet
@ roanna, goedkoper? vreemd hoor…maar goed… jullie gaan ook vaak naar beverwijk he?is dat niet mega ver voor jullie? ikke zin an doner… maar ja, soeppie… geen zin om boodschappen te doen, hoort niet bij cocoonen, maar ja, heb wel wat…
uhm denk denk
heb al bijgebept met beps, dus hoef nie meer te reageren…
Zo allen, ik weer bijgelezen, vandaag nog boodschapjes gedaan, de laatste dingetjes voor de kerst, ik ben er klaar voor…kerstkado van Damber gekregen, 2 mooie rode hardtopkoffers lief he…(na het mirakel van afgelopen jaar, koffer kapot, koffer zoek, nu 2 knalrode s*msonite koffers)
Nu Mary Poppins op de tv…kerstsferen genoeg nietwaar.
Beps…heb gekeken wat een lieve rolmops hoor…een schatje
Toos…fijn meis een aandenken…
Kaylo…aan de poets voor de kerst…
Bloemmie…in je eigen casa…zal weer wennen zijn…maar toch op de klepdoos, al is het de oude hij doet het nietwaar.
Heb de gids van *ad al doorgespit, denk dat het Gumbet wordt volgend voorjaar.
jeetje jeetje!!!
EINDELIJK!!! kan ik weer even langskomen hier!
Rede± nou om een lang verhaal kort te maken!,…zat er een vreselijke virus in mijn computer…en ook in de computer van mijn ouders! waarschijnlijk door de rauter die hebben staan, dat die zo doorgegaan is!
Wat een drama zeg! deed helemaal niks meer…kregen niet meer opgestart niks…
Een week lang!!!:S:S:S Alles geprobeerd gedaan, gekllooi, gescheld, gevloek hehe!!..
is het dan nu uiteindelijk goed gekomen!
alles van me computer af:(
gelukkig had ik me fotos allemaal op cd rom staan, maar nog niet alles…
dus dat ben ik allemaal kwijt, (askim, turkije, familie daar:(:() maar niks meer aan te doen!
Dus vandaar!.. allemaal beetje balen!
Maar ja kan weer op internet!.. Paps en mams computer ook weer bijna zover…
Viva,dat zijn mooie kado’s en rood lekker opvallend dus kunnen toch niet snel kwijt raken denk ik zo.En volgend jaar misschien naar Gumbet leuk hoor,ken het hotel niet.
Bloem,lekker aan het cocoonen.
Kaylo,alles gepoetst voor schoonmama.
Ikke net nog centrum in geweest hier,en druk zeg…Deelde ze op een stuk kleine beschuitjes met muisjes uit vraagt me mams is er een kindje geboren,zegt dat vrouwtje ja,dus mams waardan,dat vrouwtje weer het kindje jezus,hahaha moest er wel om lachen…
@ TurkijeLover; neee niet die, maar ja is ook een beetje me eigen schuld natuurlijk!.. weet dat als er iets met de computer is en de fotos staan niet op cd…dat je ze gewoon kwijt bent!.. en dat is nu dus!..jammer maarja kan er niks aan doen! hoop eigenlijk dat Askim die fotos misschien nog heeft,…
Brenniej,met mij is het goed hoor.IND heeft de beslissing genomen,een weer terug gestuurd naar Istanbul,nu moet askim daarheen bellen wat de beslissing is,aan mij zeiden ze het niet.
@Cyn
Druk op het werk! Nog even meis en dan mag je lekker naar Groningen … met oma
@Bloem
Fijn in je eigen huisje, hopen dat je internet het blijft doen!
Broer het kado verklapt … wat jammer nou.
@Kaylo
Druk aan de poets voor het bezoek van schoonmoeder. Toch raar eigenlijk dat je dan wil dat alles spic en span is?
@Viva
Verwend door Damber, wat een kanjer van een dochter heb je toch he?
En nu voor de tv genieten van de kerstfilms. Gaan J. en ik ook doen vanavond want hubs is naar de kroeg, hebben Harry Potter (de orde van de Feniks) en Rattatouille.
En heb voor mezelf maar een zwijmelfilm gehaald. Lekker bossche bollen erbij en een grote beker chocolademelk, en dan genieten.
@Brenniej
Dat is echt flink balen, alle foto’s weg.
@TRL
Hoorde gisteren op het werk ook dat er mensen waren die beschuit met muisjes aten als ze uit de nachtmis kwamen op kerstavond. Nog nooit van gehoord, wij gingen altijd voor de worstebroodjes.
@Marifran
Hier is de kerstkaart buiten ook langzaam aan het smelten. Jammer want zag er zo mooi uit.
zo ff op facebook iq quizzie gedaan… altijd afwachten of je wel zo slim bent als je denkt te zijn, maar gelukkig… 126 nie slecht
@ viva, ookal gumbet, gaaaafff, wel in mei dan he?
@ brenniej, ikke heb ook nog niet alles gebrand, verzamel meestal het een en ander en dan pas branden!
@ cyn veel plezier strax in grunningen met oma, doe de groetjes aan kelebek
ben t alweer kwijt!!
owh ja
@ marion, RATATATATATATOUILLLLLEEEE zooooooooo leuk!!
Brenniej,geen idee,ik vroeg of ik ook een brief zou krijgen toen zeiden nee,Istanbul heeft bij ons nader advies gevraagd en wij hebben de gegeven de beslissing is nu aan Istanbul,donderdag kon askim bellen,maar het consulaat zat dicht ivm het offerfeest.Wat ik wel vreemd vond was dat die man aan de telefoon zei dat askim kon bellen om een afspraak te maken,lijkt me dat als het negatief is je toch geen afspraak hoef te maken.
@ turkijeLover: Jaa precies… hmm maar dat was donderdag!..en nu heb je verder nog niets gehoord!.. ?? ( haha ik ben iemand die het GELIJK zou willen weten)
Beetje zitten kijken voor een ticket naar turkije,lijkt me wel leuk om toch oud&nieuw daar te zijn,heen is de prijs nog wel te doen,maar terug zijn ze een stuk duurder…
Brenniej,nee niks meer gehoord,maar Antonie zei dat het consulaat maandag waarschijnlijk wel open is,dus askim gaat dan weer bellen…Maar mocht het positief zijn dan komt hij toch maar voor 1 of 2 weken…Maar ja beter iets dan niets toch.
@ turkijeLover: nouu dat is toch geweldig!!! Ik kan er voorlopig alleen nog maar van dromen!.. Zou toch geweldig zijn als hij jou leven hier ziet…jou dingetjes…!
Als je daar bent zie je alles van hem… Als hij zou komen…zal je hem ook anders zien! want hij weet hier niks…en alles is nieuw… Lijkt me zooo geweldig!.. maar goed! nog even afwachten!
En mij lijkt het ook wel leuk om daar met oud en nieuw te zijn!.. maar ik vond de tickets erg duur! maar kan nog even zoeken, voor een weekje ofzo…