@Bloem: Vandaag druk met haar nieuwe casa en nu maar zien of ze alles aangesloten krijgt. Bloem ā¦gefeliciteerd met je nieuwe casa bonito.
Ik ga zo ff hier de hut doen, met alles erop en aan. Boodschappen hoef ik niet meer te doen en morgen weer een dagje Beverwijk. Ga daarom maar gauw ff hier thuis wat doen, want het is zo kerst en dan doe je ook al geen fluit.
Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag. Hier ook zo mooi nu. Neem zo wel even mijn fototoestel mee, als ik wel even naar buiten moet. Heerlijk zonnetje erbij nu!
Toos⦠crockse weer vandaag en de groeten thuus he! :dag:
Oh, maar Toos, wees niet ongerust hoor. Wij, en met name ik, helpen je wel onthouden. Wanneer ga je de eerste keer ook alweer weg?
Ik kreeg gisteravond nog een mailtje van vay*.nl dat vanaf maandag de vakantieās 2008 online komen dus, wacht ik die nog even af. Ik heb al wel veel op de OA*, Ark* en de Neckerma** gezien enzo.
ADR staat nog niet op de site van B*X. Ik belde gisteren of ik niet een voorboeking kon doen voor ADR, kreeg als antwoord dat de gids werd toegestuurd. Telefoon werd er nog net niet opgegooid. Vond het niet zo netjes
Goede morgen ā¦wat kijkt het weer mooi buiten!
Lekker uitgeslapen vanmorgen en dat was nodig want had het helemaal gehad gisteravond. TE vroeg op, eerst ontbijt klaargezet voor alle klassen op school met een paar andere moeders. Moest in een uur gebeuren dus dat was behoorelijk rennen maar wel ontzettend leuk. Daarna een bakje met de dames en op weg naar kantoor. Daar lag een flinke klus te wachten dus mijn dagje heftig typend doorgebracht.
Leuk kerstpakket, weer een keuzekado dus voor ieder wat wils, zal wel de nieuwe parfum van m**x worden denk ik.
Seray even op bezoek vanuit een feestvierend Turkije.
Antonie druk bezig met de papieren voor de IND.
Toos heeft een ketting gekocht als aandenken, een hele mooie keuze!
Beps heeft nieuwe fotoās van haar āknuppeldierā, het is echt een scheetje.
Bloem aan het cocoonen in haar eigen huisje maar gaat met de kerst wel socializen bij paps en mams. Is het kadootje voor paps al binnen?
Spannende dagen voor TRL, askim mag bijna naar het consulaat.
Marifran heeft weer een spannende foto gevonden.
Crazy laat zich rijden door haar zoon, zal niet meegevallen zijn voor hem om te rijden in de mist.
Iedereen druk aan het inslaan voor de kerst, Viva treft volle parkeerplaatsen en dikke rijen voor de kassa maar Roanna heeft geluk en kan zo door sjezen.
Kerstmannenrace in het westen.
Verder niet veel te melden hoor ! Morgen nog alle boodschappen doen, hoofdgerecht al klaarmaken voor de maandag, tafel dekken en nog wat poetsen enzo. Zien dat alles wat netjes ligt natuurlijk !
Ga me nu even āafkappenā ( = lekker wat op de bank hangen of liggen).
Kaylo - Al veel gedaan en nog veel te doen.
Tafel dekken met je nieuwe borden, je hebt er echt zin in hĆØ? Nog maar wel even wachten met de kaarsjes :hihi:
Kaylo was het bij jullie vanochtend ook zo prachtig met sneeuw en rijp?
Hier wel hoor, maar nu begint het te dooien, beetje jammer.