TTT deel 73

Goedemorgen allen.

@Toos: Zo, zij wel he? :smiley: 2x in het lijstje? Maar wel gaaf hoor! :thumbsup:

@Antonie: Ook weer zo laat thuis en toch nog even hier aan gekomen om de lampjes van de kerstboom uit te doen.

@Beps: Echt heel leuk die foto’s weer hoor.:thumbsup:

@Bloem: Vandaag druk met haar nieuwe casa en nu maar zien of ze alles aangesloten krijgt. Bloem …gefeliciteerd met je nieuwe casa bonito.

Ik ga zo ff hier de hut doen, met alles erop en aan. Boodschappen hoef ik niet meer te doen en morgen weer een dagje Beverwijk. Ga daarom maar gauw ff hier thuis wat doen, want het is zo kerst en dan doe je ook al geen fluit.

Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag. Hier ook zo mooi nu. Neem zo wel even mijn fototoestel mee, als ik wel even naar buiten moet. Heerlijk zonnetje erbij nu!

Toos… crockse weer vandaag en de groeten thuus he! :dag:

@Roanna: Poets ze vandaag he en jij ook de groetjes aan je mannetje

Ja erg he, twee keer in het lijstje:redface:

Moet ik allemaal gaan onthouden, zal niet meevallen:unibrow:

Oh, maar Toos, wees niet ongerust hoor. Wij, en met name ik, helpen je wel onthouden. Wanneer ga je de eerste keer ook alweer weg? :stuck_out_tongue:

Ik kreeg gisteravond nog een mailtje van vay*.nl dat vanaf maandag de vakantie’s 2008 online komen dus, wacht ik die nog even af. Ik heb al wel veel op de OA*, Ark* en de Neckerma** gezien enzo.

Zo, koffie op nu aan het werk hier! :unibrow:

Volgens mij komt B*X ook maandag. Ik heb al wel geboekt, maar ben toch benieuwd naar hun prijzen. Uhhhh ga over een week of 4.5 of zo

We gaan met zn zevenen en nckermnn was de goedkoopste, dus niet langer gewacht. heb trouwens ook al kaarten voor de vakantiebeurs

@toos
Ik kan AD niet vinden bij Bex of is de site nog niet volledig?

ADR staat nog niet op de site van B*X. Ik belde gisteren of ik niet een voorboeking kon doen voor ADR, kreeg als antwoord dat de gids werd toegestuurd. Telefoon werd er nog net niet opgegooid. Vond het niet zo netjes

Prijzen voor ADR zijn bij Nckermnn en O*D lager dan afgelopen jaar

Goede morgen …wat kijkt het weer mooi buiten!
Lekker uitgeslapen vanmorgen en dat was nodig want had het helemaal gehad gisteravond. TE vroeg op, eerst ontbijt klaargezet voor alle klassen op school met een paar andere moeders. Moest in een uur gebeuren dus dat was behoorelijk rennen maar wel ontzettend leuk. Daarna een bakje met de dames en op weg naar kantoor. Daar lag een flinke klus te wachten dus mijn dagje heftig typend doorgebracht.
Leuk kerstpakket, weer een keuzekado dus voor ieder wat wils, zal wel de nieuwe parfum van m**x worden denk ik.

Seray even op bezoek vanuit een feestvierend Turkije.
Antonie druk bezig met de papieren voor de IND.
Toos heeft een ketting gekocht als aandenken, een hele mooie keuze!
Beps heeft nieuwe foto’s van haar ā€˜knuppeldier’, het is echt een scheetje.
Bloem aan het cocoonen in haar eigen huisje maar gaat met de kerst wel socializen bij paps en mams. Is het kadootje voor paps al binnen?
Spannende dagen voor TRL, askim mag bijna naar het consulaat.
Marifran heeft weer een spannende foto gevonden.
Crazy laat zich rijden door haar zoon, zal niet meegevallen zijn voor hem om te rijden in de mist.
Iedereen druk aan het inslaan voor de kerst, Viva treft volle parkeerplaatsen en dikke rijen voor de kassa maar Roanna heeft geluk en kan zo door sjezen.
Kerstmannenrace in het westen.

Ik ga even badderen en beetje opruimen. Tot latersssss

@Toos: Dat heb je dan mooi goed, als je met meerderen gaat, kun je maar beter je plaatsje bevestigd hebben. Gaan jullie kinderen ook mee?

@Marion: Weer druk geweest als always. Nu even lekker rustig aan doen he! :wink:

@Toos
Lekker zeg … al 2 maal in het lijstje!

@Roanna
Ben nu druk bezig met lekker niets doen :wink:

@toos
Ik heb een vraag per mail gesteld aan Bex, hoop dat ze reageren dan.

@bep
Wat een poepie, kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot volgende week.

De boodschapjes voor vandaag weer binnen…
Zo met vriendin met de hondjes lopen…

@Bloemmie: Hoest in je Casa Tutti??

@llen: ja een lieffie ist!! Een klein rolmopsje…Past qua bouw goed bij ons :wink:

Sorry druk druk druk… 60 offertes… pffffffff worden gek hier!!

Ooooh even egootje… Mijn Maleisie is accoord gegeven!!!

Goeiemiddag ! Even komen gluren hier ! Niet bijgelezen :o

Deze morgen huisje langs de kant boven. Logeerkamer, badkamer, slaapkamer, bureau enz… Want schoonmama blijft slapen maandagavond :frown:
Dus moet alles spic en span zijn hƩ ?

Verder niet veel te melden hoor ! Morgen nog alle boodschappen doen, hoofdgerecht al klaarmaken voor de maandag, tafel dekken en nog wat poetsen enzo. Zien dat alles wat netjes ligt natuurlijk !
Ga me nu even ā€œafkappenā€ ( = lekker wat op de bank hangen of liggen).

Nog een gezellige middag iedereen ! :dag:

Kaylo - Al veel gedaan en nog veel te doen.
Tafel dekken met je nieuwe borden, je hebt er echt zin in hĆØ? Nog maar wel even wachten met de kaarsjes :hihi:

Kaylo was het bij jullie vanochtend ook zo prachtig met sneeuw en rijp?
Hier wel hoor, maar nu begint het te dooien, beetje jammer.