was vanochtend weer een gekkenhuis, nergens parkeerplek in de parkeer garage dus diverse rondjes gereden, en bij de supermarkt, geen karretje te krijgen, dus weer terug naar de parkeergarage daar een karretje opgehaald, mensen die lopen te vloeken omdat ze heen en weer moeten lopen voor een kar, kassa’s die niet opengaan omdat ze te weinig personeel hebben…chaos kompleet dus.
Antonie ik strijk ook alles, geen sokken maar de rest wel…
Antonie ga jij eigenlijk nog naar turkije met deze dagen???
Ooohhh, Viva, Help!!! Heb net de belangrijkste thuisklussen gedaan en we moeten nu naar de supermarkt:wacko::wacko:.
Hoop maar dat de grootste gekte al geweest is !!!:dag:
hihihihi Marifran, vrolijke wedstrijd…
Oh, inderdaad help zeg. :hihi:
Nou, ik denk dat ik maar ff tot zondag ofzo wacht met de boodschappen. Zijn de winkels zoiezo open en tegenwoordig is er hier een grote Dek*markt op zondag tot 21.00 uur s,avonds open. Ga ik dan wel een poging wagen. Gelukkig hoef ik ook niet zoveel in huis te halen. Kerstavond eten bij de zoon, 1e kerstdag uit eten en 2e kerstdag flanst mijn kokkie wel wat in elkaar.
Kreeg net nog weer een groot kerstpakket van Achm** mee naar huis met allemaal lekkere dingen erin, dus die hoef ik ook niet meer te kopen. O ja, zat ook een steengril bij in. Echt een heel mooi pakket.
Heb ook al even bij OA* en Neckerm*** zitten kijken, maar vind het allemaal behoorlijk prijzig hoor! Pffffffff… ik kijk echt wel verder om me heen hoor!
@Viva,
nee ik ga niet naar Turkije.
Was eerst wel de bedoeling.
Maar omdat mijn vrouw eerder dan we gepland hadden het examen succesvol heeft afgerond ga ik in nederland aan de gang voor de visum aanvraag.
@Roanna,
kreeg jij een kerstpakket van turks eethuis Achmet ![]()
![]()
Huh
Nee, ikke nie. Misschien komt tie nog! ![]()
Jij wel dan?
Zooo ik ook weer thuis,pfff drukte in alle winkels zeg niet normaal meer…
Hoor net dat het vanacht -10 gaat worden brrrrrrr,wilde op de fiets naar een vriend gaan,maar ga toch maar met de auto
@Roanna,
ik dacht dat dat het pakket van Achmet was :unibrow:
hahaha Die Antonie
Zo ikke thuis, ook hier de winkels TE druk.
Nu alles in huis voor vandaag en morgen, en dan zondag/maandag de laatste verse dingen.
Nu lekker nietsen…
Volgend weekend gaan we naar de pup kijken! Ze is ondertussen van 250 gr naar 650 gr gegroeit(de rolmops! :hihi:)
meld me weer…
(Sorry, hier zo druk, ikke btje moe en minder in t velletje,… zit nu op de klepdoos, ook mn ding niet. Ga jullie allemaal noemen als ik weer op de grote compie zit!)
Beps,de pup groeit dus aardig…En dan eindelijk volgend weekend haar in het eggie bewonderen…
@Antonie: Ohhhhhh ik heb 'm. Het kwartje is gevallen. Hm… ja, blond en op leeftijd he!!!
Nee niet van Achmet, maar van A**mea. Hi, hi.
@Beps: Oh, ze groeit als kool dan he?
@Trl: Min 10? O jee, lekker binnen blijven dan. :tssk:
ikke weer thuis
had wel willen blijven maar nog geen internet dus toch weer naar pa en ma, denk dat ik morgen weer ga en dan maandag in de loop van de dag terug naar hier, kerstvieren
hopelijk kan ik een priegeltje lenen van bro zodat ik wel kan internetten met mn oude laptop in de nieuwe kamer
snappen we het nog? nou ja, t zal
rustig hiero? iedereen aan de kerstborrel? laatste boodschappen?
Ik zat in bad, doe ik altijd de laatste vrijdag voor kerst.
Ben ik dan toch nog een beetje schoon ![]()
Zo lekker broodjes gezond gegeten… Heerlijk!!!
@Bloemmie: Hopelijk lukt het met het lenen van Bro! Want ook rust voor jou is belangrijk!!
Ja Aiji in het echt zien, over een dag of 8. Elk ogenblik gaan de oogjes een btje open…spannend!!!
Iedereen rustig aan met de kerstborrel…teveel mensen waarmee er de meest rare dingen gebeuren volgens het nieuws :unibrow:
Goede avond … we zijn er weer!!
Bij gelezen maar echt veel is er niet blijven hangen. We beppen dus vanaf hier gewoon weer mee.
Hallo Marion!!!
:hihi: