ja doe ik ook al weken
mis behoorlijk wat, maar tis ff niet anders!!
Drukte in supermarkten, koud bij Tlr, Antonie in bad, soppen en beps haar hondje zien, bloem gaat bro lief aankijken voor inet… volgens mij ben ik dan wel een beetje bij…
Vandaag weer lekker druk geweest op het werk… Nu lekker buikje rond en met de klepdoos op de bank
tis ook niet echt grappig dat het laden van deze site zo lang duurt… word er helemaal kriegel van!!
@ antonie, doe je dat 1x per jaar? ![]()
ja deze idd
maar alleen op deze pc
anyway
wij eten
dus laterzzzz
smakelijk…
Hallo allemaal;heb het kerstkaartenleed gehad,nu veel huis aan huis en voor de rest’‘rustige’'post…
Glad op de trottoirs vandaag,maar deed alles lopend…dus viel mee.
Pas na 3 uur kouwe vingers,maar muts op dus oren beschermd.
Leuk hoor die reclame;let it snow let it snow…nou,dat liever niet;maar kom mooi weg
niet onderuit gegegaan, gelukkig maar dan.
Ik zou er niet aan moeten denken om buiten te moeten werken.
Vindt het al een wereldramp dat ik naar buiten moet om te gaan werken.
Zijn alle kerstkaarten al weg dan.
Morgen en Maandag is er toch ook nog post ?
OW,
ik dacht er aan om een poll te openen.
Ik heb nu al tig keer perongeluk een nieuw onderwerp geopend omdat de knoppen van "reageer"en “nieuw onderwerp” nu meteen naast elkaar zitten.
Antonie;kan goed tegen kou;heb immers daar winters meegemaakt die veel erger zijn dan hier in het binnenland;had je dat eerder verteld…
En ik kan weer goed tegen hitte ![]()
Beetje kou kan ik wel aan , moet een keer of 4 a 5 per dag 10 minuten buiten staan om een sigaretje te kunnen roken.
**IK WENS IEDEREEN EEN PRETTIGE KERST EN EEN REISLUSTIG/ SPETTEREND 2008!!!
Zo ik mag met de kerstwerken en ben nu druk bezig om mijn collega’s te verrassen die ook moeten werken voor een lekker ontbijtje voordat we beginnen en ik heb een ander collega weten te strikken om een lekker indonesisch te koken.
LEKKER!! gebakken banaan enz dus dat is tevens mijn kerstmaaltijd.
Geniet van alles!!!
Tot waarschijnlijk in het nieuwejaar voordat ik weer langs kom, want ik mag de gehele week werken!
**
Jij ook prettige dagen en een heel gelukkig 2008 alvast Jaq
Werk ze .
@ antonie, weet niet hoor, maar nieuw onderwerp en reactie hebben altijd al naast mekaar gezeten zolang als ik hier rondhobbel…
Viva - ging gelukkig super in de Supers (2st.) geen extra drukte en alle vakken nog gevuld , pffff, Had me al op het ergste voorbereid:wacko:. De grootste buit gelukkig binnen.
Roanna - lekker verwend met uitgebreid kerstpakket van Achmet:tongue:.
Marion - Hoe was jouw kerstpaket, hadden ze het opzij gezet voor je?
Wij kregen er ook één, snoepjes en nog meer snoepjes, chocolaatjes , een paar voorraadbussen om het in te doen en een kaars met standaard :tssk:, maar ja had nergens op gerekend, dus een kinderhand is snel gevuld!
Beps - lekker chillen en dromen van een klein rolmopsje :wub:
Bloem - nog heel even priegelen op de oude laptop maar maandag op de echte !!!
Antonie - Volgens mij is die ‘nieuw onderwerp’ knop alleen weggeweest met die veranderingen van de afgelopen week.
ikke vond het toch ellebogenwerk met de karretjes in de super, maar scheelt, geloof nie dat we hier thuis nog boodschappies moeten doen…
maar aan de andere kant, ikke wel natuurlijk want mn nieuwe casa is empty…
Goedenavond.
Ik ben tussendoor ook nog even naar de supermarkt hier op het WC geweest, maar hier viel het ook nog wel mee. Wel druk, maar alle kassa’s open en ik had er maar 1 voor me. :arrow: Alles nog volop verkrijgbaar.
Rustig hier he? Antonie zeker naar zijn kaartavondje? :biggrin:
Zo, ook weer even de nodige punten uitgedeeld. :zon:
cker rustig… friday night!!