Zo nog een uurtje en dan weekend…
Zo nog een pauze van 15 min… haha!!
![]()
Zo nog een uurtje en dan weekend…
Zo nog een pauze van 15 min… haha!!
![]()
:NETHERLANCyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen:NETHERLAN
**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
Toos: 20 juni - 2 weken Turgutreis:zon02:
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
Even het lijstje aangepast
Hebben ADR in optie gezet bij OD, is tot nu toe de goedkoopste. Het is even afwachten wat BX doet met de prijzen, maar kan me niet voorstellen dat het veel zal schelen
@Kaylo: Beterschap. Komen we elkaar weer tegen in ADR :vak02:
Goeie middag !
Ben vanmorgen al door het sprookjesbos gereden, lekker met de auto, maar het is echt prachtig, hele dikke rijp , overal waar je kijkt! Sportschool geweest, nu even pauze tot volgende week en dan weer extra zware les! Nou ja, willen we zelf.
@Toos en Crazymar - Wel heftig en toevallig allebei eerste dag laat en 2de dag vroeg. Kan me niet voorstellen dat daar goed over nagedacht is. Hoort bij het werk, maar toch, 'k zal aan jullie denken en aan alle anderen die ook de klos zijn.
Bijna iedereen heeft zijn huis al aan de kant en alles bling-bling. Helaas moet ik het meeste nog doen, Maar gelukkig gaat m’ n hub meehelpen. Ben echt iemand van alles op het laatste moment, ben bang dat dat niet meer goed gaat komen. Eigenlijk ben ik op Viva wel een beetje jaloers, niet zo zeer om wat je allemaal doet (en zo vaak) maar meer omdat je er nog plezier in hebt ook!
Hoorde gisteren dat de kinderen zondag komen eten en gaan we maar een rijsttafel in elkaar flansen samen. Wel leuk, maar opeens druk.
Eerste kerstdag naar onze dochter, dan gaat zij voor 12 mensen koken, lief en knap, ik mag alleen helpen en aangeven.
@Cristina - Je handtekening is nu inderdaad beter te lezen, Mooie beschreven, dat noemen wij gewoon : Waarheid als een koe!!
Beetje heimwee zelfs, naar de mensen of de stad? Waarschijnlijk allebei een beetje. Teken dat je het goed naar je zin hebt daar.
Heb lang niet alles onthouden, zag nog computer problemen bij Beps en Bloem , verhuizing en kado’ tjes die niet op tijd zijn:eek:, grieperig en Kaylo verkouden, Trl naar de kerstmarkt, Antonie en formulieren, Roanna en de reisgidsen en dat je nog goed wist wie de kleden gekocht had:lol:. Toos succes met vakantieplannen. Damber en de paardjes, die zullen nu wel niet veel naar buiten komen ?? Marion, moeilijke foto hoor, ben heel dichtbij maar nu even geen tijd meer.
Sorry als ik iemand ben vergeten, maar ik wordt nu achter m’ n broek gezeten, moet hub gaan helpen met poetsen, tot later.
Bedankt ! Dan gaan we er toch eentje samen drinken hé ?
@Crazy: Hebben het allebei niet getroffen met de kerst, maar gaan er toch een beetje wat van maken toch? In ieder geval werk ze dan en een hele fijne 2de kerst samen met de kinders
ola
ikke al eeuwen wakker, wat een rot nacht ging om half 3 naar bed (stomme tijdsverschil met canada ook!!) en sliep om freakin half 5 nog niet
nu rugpijn en muchos chago
liep al bijna te k*tsen in de appieH, ‘gezellige drukte’
zometeen de sleutel ophalen, druk druk druk dus
kaartjes voor kerstverrassing bro zijn binnen!! jippie, nu alleen mn pa zn kadootje nog hellup!!
@Bloem: Is in ieder geval een geruststelling dat de kaartjes er zijn.
owh en de pc is niet gecrasht hoor, de website is van de wap… de denny website maar heb een redelijke tijdelijke oplossing en er komt een mega mooi super leuk artikel aan (glim van trots!!)
Zo ikke thuis, nu aan de slag, boodschapjes… en dan kom ik weer langs
Tot straks
:dag:
Goedemiddag :dag:
Heb alles bijgelezen, in etappes dus niet alles is blijven hangen ![]()
Ik ben lui vandaag.
Om te werken dan bedoel ik ![]()
Zo ik weer terug van de winkels…druk, druk, druk, megadruk…en vol die winkels overal kratten, en karren enz…vroeger he vroeger, werd er bijgevuld voor de kerst midden in de nacht nu doen ze het overdag, ik begrijp het wel hoor daar niet van, maar het is wel mega lastig als je nergens met je kar doorheen kunt…
Meeste in huis, maandag of morgen de laatste dingetjes, kan niet meer kwijt in de vriezer, maar moet toch echt nog ijs halen…hihihihi
Marifran, ik heb geen hekel aan schoonmaken hoor, sommige dingen vind ik niet echt leuk maar nee heb geen hekel aan mijn huiswerk…maar ik kan dus echt niet tegen stof, rommel ect…en dat is een afwijking van mijn kant hoor…alles moet altijd opgeruimd en afgestoft en gedweild zijn…iedere dag opnieuw, heb ik het niet gedaan, dan krijg ik de kriebels…
Ik vind boodschappen doen zowiezo al niet leuk
maar met zulke dagen dat alles vol zit krijg je mij helemaal niet een winkel in.
heb wel een gruwelijke hekel aan strijken, dat doe ik dan ook maar gelijk als de was droog is kun je maar weer gehad hebben, en koken is ook mijn hobby niet…maar doe ik ook iedere dag…
Antonie…boodschappen doen vind ik ook vreselijk, daarom doe ik het eigenlijk maar 1x in de week…maar met deze dagen is het echt de hel die je binnenstapt in de supermarkt, ellelange rijen bij de kassa, mensen die niet weten wat ze willen…oude dames die midden in een rij gaan staan kleppen grrrrrr of moeders met kinderwagens en kleine kinderen met karretjes die in eens stilstaan, of doorrijden op je hielen…fijn gevoel…
@Viva
Dan ben jij anders als mijn vrouw.
Die strijkt zelf de sokken nog.
Is nie overdreven .