gosh wat is het hier stil…doodstil
Druk he, en rot plek!!
![]()
Goeiemoggel,
Goed geslapen vannacht, maar nog steeds moe:frown:. Het is hier ook net een kerstkaart, geen sneeuw maar toch alles wit. Vandaag even de hut aanvegen en de badkamer een soppie geven.
@Viva: Ook aan de sop en de shop vandaag
@Beps: Geen goed plekkie vandaag:ninja:
@Roanna: Ook aan de sop en straks weer aan het werk
@Antonie::dag:
@Trl: Heeft askim al een afspraak gemaakt?
@Marion: Kerstontbijt op school en aan het werk
Toos,nee helaas niet,askim heeft gisteren gebeld,maar ze waren dicht,dus na de kerst nog maar eens proberen.
Hoef je dit weekend niet te crocken?
Natuurlijk wel:finger:, het weekend, maandag vrij en dan de kerst crocken
Zo, ikke ook weer klaar voor vandaag wat betreft de huishoudelijk klusjes.
Hier ook nog steeds mistig en wittig buiten. Heb de droogmolen in de tuin nog uitstaan omdat manneke daar altijd netjes met voer voor de birdies aanhangt en daar hangen nu ook zulke mooie spinnewebben aan. Heb ik ff foto van gemaakt. Zo mooi! Hele maal wit. Net of het gehaakt is. ![]()
En Toos hebbie de kleedjes al liggen, of moeten die nog bezorgd worden?
@Beps: He, jammer dan he?
Maarja, je hebt het gelukkig wel druk, dus duurt de dag dan niet zolang.
@Viva: Jij ook al klaar dus met de BK dus kunnen we/ze het weer vuil maken. We blijven ook altijd maar aan de gang he? :hihi:
Ben er weer eventjens.
Heb al ruim een uur met de IND aan de telefoon gehangen.
Soort kennismaking voor dadelijk zeg maar ![]()
IK weet nu tenminste zeker wat ze van me willen weten/zien…
Vanmiddag even langs de administratie hier zodat ik van werk ook verse papieren heb.
Donderdag gemeentehuis , daar nog wat paperassen oppikken.
Poeh, wat een gedoe zeg.
@Trlover,
maandag is zijn de turkse feestdagen voorbij.
Ik zou askim dan ook alvast laten proberen.
Grote kans dat de tent in instanbul gewoon open is.
Meeste personeel daar is toch turks.
OOOOwwww heerlijk hoor,dus het weekend bijkomen en dan met de kerst weer crocken…Ja je kan niet alles hebben he :evil:
Antonie,ok dan zal ik dat doorgeven,maar dat zal hij zelf ook wel weten denk ik…
@Roanna: Kleden liggen al, konden we meteen meenemen
@Toos: Oh, da’s fijn. Staat en voelt toch wel wat warmer he? Ik heb het hier ook zo. Onder de eethoek en bankstel hebben wij ook van die kleden liggen.
Nou Antonie, succes vanmiddag nog op het werk en dat je de nodige papieren maar voor elkaar kan/mag krjgen. Scheelt ook weer een hoop gedoe dan. Maar nogmaals… veur het goeie doel. ![]()
Ik ga me gereed maken voor de arbeid, dus zeg alvast … tegen jullie,
werkse of wat dan ook nog vandaag en tot laters weer. ![]()
:dag:
@Roanna,
werk ze .
:dag:
tot laterzz
@ Antonieq: o haha, tja, ik zal eens kijken hoe dat ook alweer moet, dat vergroten. Op verschillende computers is mijn handtekening verschillend te zien.
@ Bloem: digitale hulptroepen nog gekomen?
@ Roanna: dus Zuid-Spanje met je hele familie? Oe, klinkt niet verkeerd! Isset daar dan wat, zo in het voorjaar?
@ TRL: dat noem ik geen lang weekend… Dat is gewoon een hele week vrij zowat! Geniet ervan!
@ Marion: hoe was het kerstontbijt op school?
@ Viva: maar weer eens aan de schoonmaak. En tja, tis bjoetiefoel buiten he!
Ik kan niet zo goed slapen hier in Nederland en jullie gaan het misschien niet geloven maar ik mis Edinburgh ![]()
goede morgen allemaal!
ik wil jullie allemaal alvast een prettige kerstdagen toewensen en veel geluk en liefde in 2008!
af en toe vallen hier weer sneeuwvlokken:paranoid:
groter lettertype gebruiken?
Ik heb zelf eigenlijk nog nooit een handtekening gebruikt
dus weet niet precies wat daar de mogelijkheden zijn.
Hier op het werk met internet explorer is jou handtekening klein.
Thuis met firefox ook.
En ik heb toch hele goeie ogen ![]()
Edinburgh missen?
Tuurlijk kan dat je bent er lang genoeg geweest
en schijnbaar heb je er ook een goeie tijd gehad.
Done! Hij is nu iets groter!
Pfff, ik ga vandaag voor het eerst sinds tijden weer proberen te fietsen. Nouja, dat verleer je nooit blijkbaar dus we zullen zien. Tis wel nogal glad!
Merhaba
Viva, lekker je badkamer gepoetst en nu mag je je in het Kerstinkoopgedruis gaan storten…veel succes en plezier!
Bloem, je computer gecrasht geloof ik? Poeh das minder…maar er komt een andere aan dus nog ff volhouden
Beppie, fijn weekend en werk ze maandag.
Toos, jij ook werken met de Kerst? Ik ook dus, 1e dag een late dienst, 2e dag een vroege dienst…weg Kerst!! Maar 's middags vrij 2e Kerstdag, dan komen de kinders eten en is het toch nog gezellig.
Ik wens iedereen een mooie toeloop naar de Kerstdagen toe…Fijne Kerstdagen met allen die jullie lief zijn.
Goeiemiddag allemaal !
Hier ligt het ook mooi wit ! Net een kerstkaartje. Gelukkig moet ik niet meer buiten vandaag.
Heb even bijgelezen :
MK heeft precies goed “geboerd” op de verloting ? Mooie prijsjes toch ?
Bloem : nog niet veel beter, en vandaag de sleutel ?
roanna : hoe doe je het, die updates ? Ik onthou de helft niet zonder het eerst op te schrijven !
cris : welkom terug ! (ook al zeg ik dit vanuit België) en zit jij in Nederland !
toos : nieuwe vloerkleden gekocht. Lekker warm aan de voetjes.
beps : downie compu en nog een slecht plekje erbovenop !
viva : jij bent ook altijd aan de poets hé ? Ik heb er eigenlijk een hekel aan, maar het moet gebeuren natuurlijk.
En ikke : heb vandaag nog NIETS gedaan !
Gisteravond bij de Turk gaan eten, was héél lekker en héél gezellig !
Maar toen ik vanmorgen opstond, woog mijn hoofd 100 kilo. Neeje, NIET van de drank, maar opgestaan met een kanjer van een verkoudheid. Had het al voelen aankomen en nu zit ik ermee. Hoop dat het tegen maandag iets beter is. Heb momenteel geur noch smaak, dus zal mooi worden om te koken maandag !
Hahahaha ! Ikke was 't nie ! :teeth: (ik heb een mooi kopje !)