TTT deel 73

Ja, dat weet ik wel, maar ik bedoel eigenlijk vanuit Nederland of Turkije. :vak02:

@Roanna,

weltrusten

:slapen:

Truste all :wink:

@Roanna,

waar precies vandaan kunnen wij alleen maar raden.
Wij kunnen geen IP nummer zien bij een post.
IP geeft aan vanaf welke p.c dus vanaf welk land de post gedaan is.

@Roanna::slapen::slapen: Truste:kus:
:dag::dag:

Ik ga mn mandje opzoeken, zal vast een spaarlampje aanlaten voor de nachtbrakers.
Antonie zet jij de kachel laag?
Slaap lekker:slapen:
:dag::dag:

@Toos,

doe ik, komt goed.

weltrusten
:slapen:

:idea:

Goedemoggel…

Antonie druk met het IND gek maken, Toos die wilde shoppen en alleen iets voor het huis vond, Roanna die aan het zoeken is voor een leuk uitstapje van een week of meer…maar vergeten is dat ze er zou zijn van de zomer op de verjaardag van Toos, Cris die er weer gezelli is, Bloemmie haar site is &%_&$$& maar krijgt vandaag wel de sleutel en maandag haar laptap…

Ikke wakker, goed geslapen, maar kort en ik kan nu weinig doen want de compie is down, en de laptap heeft geen spelletjes!
Tot straks op het werk!!!
:dag:

Goedemorgen,

Cris,welkom terug in Nederland.
Bloem,vandaag de sleutel en maandag je laptoppie nu de kadootjes nog en je bent helemaal klaar voor de kerst.
Antonie,hoop dat je vrouw snel kan komen,bij jullie kunnen ze in ieder geval niet de rede van vestigingsgevaar als rede opgeven,daar wordt een toeristenvisum vaak op afgewezen.
Roanna,nog geen reisje gevonden…
Marion,mooie kleden geshopt voor in huis.

Allemaal een fijne dag,vandaag half dagje en dan lang weekend tot donderdag…

Ik trouwens ook een half dagje, om 13.15 klaar. Dan zorgen dat de ‘gewone’ boodschapjes in huis komen, het huis zelf enzo…
Morgen een rustig dagje, en dan zondag/maandag de laatste dingen voor kerst… geen lang weekend, maar maandag gewoon van 8.30 tot 17 uur!!

Zo naar het werk, dus ik meld me weer
:dag:

goede morgen!!!
De updates zijn al gemaakt, komt goed uit want ik ben in een haastige bui, moet om 8.00 uur op school zijn voor het kerstonbijt te maken.

Misschien straks nog vanaf het werk en anders tot een eind in de middag … doei!!

goede morgen ,

gaan we zo weer voor de laatste ronde werken van deze week.

Marion,veel plezier en eet smakelijk

:NETHERLANCyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen:NETHERLAN

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Goedemorgen allen…

Mooie update van iedereen, weinig om op te reageren…
Antonie, doe je best om alles vandaag weg te krijgen…kan maar onderweg zijn nietwaar.
voor iedereen die nog moet werken voor de kerst succes, ik zou er van balen om nu nog te moeten werken en zeker a,s, maandag…ppffff
Ik leeft op een ansichtkaart zo mooi buiten alles spierwit geen dik pak sneeuw maar toch behoorlijk wit alles…
Zo vandaag de badkamer eens goed onder handen nemen, de vloer staat al in de bleek, wasjes strijken en dan maar eens een boodschappenlijstje maken en kijken wat we vandaag al kunnen halen…boodschappen doen voor al die dagen daar wordt je niet goed van maar…ach het is ook wel weer gezellie…

Viva,huis spik en span voor de feestdagen.Zal wel druk worden in de winkels iedereen aan de boodschappen voor de feestdagen.Succes ermee.

Bij mij in de straat nou ja zijstraat is vandaag en morgen kerstmarkt,waren ze vanmorgen aan het opbouwen,vanmiddag maar eens een kijkje nemen.

Ook goedmoggel. :dag:

@TRL: Je bent een beetje in de (DDDD) war met Toos, want die had niets voor zichzelf gekocht, maar kwam thuis met mooie vloerkleden.
Veel plezier straks op jou kerstmarkt. Hopenlijk is het dan wat aangenamer buiten, want als ik nu hier zo naar buiten kijk… brrrrrrrrrrrr. Koud en mistig.

@Bep: Ook weer naar het werk als ook maandag. Ik ook nog hoor Beps, oke wel wat minder uurtjes, maar toch… je moet je er wel weer voor klaar maken, zeg maar.

@Viva: OOk al weer aan de sop? Ik ook zo weer ff hoor. Vrijdag is hier … badkamer soppen. Maar zit nu eerst nog ff aan mijn eerst bakkie om even alles door te nemen en krantje te lezen. Nou, sopse weer meid! :dag:

@Marion: Gezellig op school voor het kerstontbijt. Leuk hoor. Deed ik vroeguh ook altijd op onze school hier.

De rest nog in bed of al naar het werk denk ik.

Nee, er zat geen reisje bij voor mij gisteravond. Wel spotgoedkoop, maar toch niet wat wij zoeken. Maar geeft nie, we hebben nog tijd genoeg.

Fijne dag verder nog en tot laterssssssss :dag::kus:

Op het werk, rot plek,…
:ninja:

OOk op het werk.

Plek is redelijk.

Maar kan zomaar in eens druk worden.

Roanna…jij ook in de badkamer, ikke heb hem al schoon…zit nu ff aan een bakkie
Beps…kl*tenplek, jammer…
Antonie, hopelijk wordt het niet te druk…