Is je wel toevertrouwd Antonie. Probeer ze maar een beetje op te jutten bij de IND. Ik heb daar niet meer zo’ n hoge pet van op. Wat een arrogante gasten zijn dat daar ! Maar in ieder geval veel succes !
@ Marifran: Bedankt!! oo, ik zal wel even gaan zoeken, ben errug benieuwd want Marions foto’s zijn altijd heel mooi! Ik ben dinsdag aangekomen, rond 9 uur.
@ Bloem: niet meer ‘Bodrum 4 evah’?! Es su casa mi casa? Feestje bij Bloem dan, heel de zomer.
ik bel gewoon iedere dag , schijnt toch echt te helpen. ![]()
@Cris: Welkom thuis!!
@Bloem: Last van je buik, beterschap. Ook goed nieuws Klepdoos is onderweg, sleutel van je nieuwe casa. Balen dat je site in de kroten is
@Roanna: Heb ook gekeken op Gl*be, zat ook niks bij
@Antonie: Bel ze maar plat daar bij de IND, succes
Vanmiddag wezen shoppen, voor mezelf niks kunnen vinden, wel 2 nieuwe vloerkleden gekocht.
Dames,
Ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal!
Toodles!
good night
:slapen:
Als je een keer kans ziet kun je dan je handtekening met , tenminste 1 letter grootte vergroten, het is zo niet te lezen.
@Cris: Truste… sleep well.
@Toos: Ik heb net nog even gekeken en alles is al bijna volgeboekt op Alanya na dan. Daar had ik nog wel heen gewild, ook wel dat hotel, maar mien manneke zei, nee hoor, ben daar al (Alanya) 2x geweest dus …tja.
Even wachten weer en verder kieken. :so: Vind ook richting Bodrum leuker eigenlijk.
@Antonie: Gij zijt er toch maor weer druk mee.
Maorja, wel veur een goeie doel he?
@ cris slaap lekker en mi casa esse toute le monde di casa… :S
zucht, site is echt van de wap,. wacht wel ff op de digitale hulptroepen…
@Roanna: Toch geen spanje?
Nou dacht ik toch dat lalalamaaaa gister richting turkije was gegaan, zeker niet toegelaten:evil:
@Roanna,
t’is zeker veur een goe doel. ![]()
Vanavond had ik mijn vrouw aan de telefoon
en een opmerking die ze maakte was om te zeggen dat het nu mijn beurt
was om te ploeteren… als goede bedoeling natuurlijk.
Hoop morgen dat haar diploma binnen komt zodat ik echt zaterdag de paperassen kan opsturen.
Zal wel geen kip naar kijken voor begin januari,maar het kan maar weg zijn.
In principe liggen we nog ruim een maand voor op schema omdat we in het verleden besproken hadden om het inburgeringsexamen eind januari te doen.
In ieder geval.
Elke dag dat ze hier eerder kan zijn is heeeeel mooi meegenomen.
Met heel veel mazzel kan ze de nieuwjaarsborrel van het TTT klupje meemaken . ![]()
Doar reken ik nog effe nie op , maar je weet maar nooit.
@Antonie: Zou wel heel mooi zijn als het zou lukken
@Antonie: Wie goat weer voor je duumen. ![]()
@Bloem: He Bloem, het zit je ff nie mee he? Maarja, wel binnenkort je eigen casa bonito en klapdoos, dus heerlijk weer coconnen. ![]()
@Toos: Denk toch wel eerst Zuid-Spanje in het voorjaar. Even ook horen of de familie nog mee wil en zo ja waarheen.
O ja, zondag weer met de hele meute naar Beverwijk. :unibrow:
Ik vraag me ook af waar die la…la…la… ma, vandaag aan het internetten was?
He… weer vergeten te zeggen…
Ik wou ook nog even zeggen… dat ik nu naar boven ga en ga slapen. Althans dat probeer ik weer. ![]()
Weltrusten all en tot morgen. :kus::dag::slapen:
Volgens bepaalde info hebben wij, mijn vrouw en ik,volgens IND "eisen het voordeel dat ik dus een vrouw naar nederland haal en geen man.
Dit omdat er nauwkeuriger lees langduriger gekeken wordt of er niemand vanaf een ander land probeerd om onder de dienstplicht uit te komen en omdat er in nederland nog steeds vanuit wordt gegaan dat de man de kostwinner hoort te zijn.
p.s
dames, waaronder Trlover.
Wat ik hierboven schrijf is NIET om jullie ergens in te ontmoedigen.
Als de goede bedoelingen duidelijk zijn zal de eerlijkheid toch zegevieren.
@Roanna: Je kwam toch op mn verjaardag:tongue:
Zag trouwens een leuke aanbieding op ik geloof sundirect voor hotel serhan
Nou, wie weet.
:zon02:Ha, ha, ha.
@Antonie: Ik begrijp je wel hoor! ![]()
@Roanna,
in turkije heb je onderhand op iedere hoek van de straat wel en internet cafe .
@Toos: oh, dan ga ik daar nog ff kijken en dan naar bed. Ik heb 'm al wel bij Sunw** gezien.
Doegggggggggggiiiiiiii