TTT deel 73

L***-alarm!!!
Denk dat het niet zo gezellig is in Turkije.

olaaaaaaaaaaa
goed nieuwssssss

krijg niet 2 jan mn laptop maar maandag!!! hihhaaaaa
zei al tegen mn pa: je had te kerstdagen vrij :biggrin: blij blij blij
denk dat ik lekker kerst in mn nieuwe casa ga doorbrengen !! hahahaa

@Marion: Ze schijten ook weer domweg in het rond!!

@Bloemmie: Toppie!!! Lekker je eigen stekkie alle rust en alles regelen wat er geregeld moet worden zonder dat je externe ruis hebt :hihi:

@Bloem
DAT IS GOED NIEUWS!!!
Drie maal raden wat jij met de kerst gaat doen :biggrin:

@Beps
Had het ook gezien :hihi:

@ marion!! jajajajajaaaaaaa alleen weer jammer dat ik dan nog moet socializen met de x-mas, maar goed, alles voor het goede doel!! zin zin zin!! heb nu nog meer zin in mn eigen plekkie…!!

@ Beps: ooooo eindelijk je droomhondjes!!! Gefeliciteerd!!

@ Bloem: o joepie! Je hebt je eigen casa en een laptop? Joh, klinkt bijna alsof je geen hectisch leven meer hebt!

Hey Cris!!! Welkom in Holland!!!

Sankjoeee!!! Enne… ik heb anderhalf uur in het vliegtuig gezeten, op weg naar het Zuiden… (Want Edinburgh is veel Noorderlijker) en ik kom hier aan… en t is veel kouder en het sneeuwt ook nog!

Hahaha … zit je in het verkeerde deel van Nederland. Heb hier nog geen sneeuw gezien.

@Cris! Welkom hier!! En ja eindelijk is onze Aiji(aaidjie) geboren… 6 Feb mogen we haar halen, maar tussentijds wel een paar keer kijken!!

Ikke ga zo naar bed… morgen nog werken!!

@Cristina:
Ook namens mij, van harte welkom terug. Hoop dat je hier een leuke tijd zal hebben met je familie, maar dat zal wel lukken, denk ik.
Ook hier geen sneeuw gezien, maar een paar km verderop (Twello) lag wel een poeder laagje hoorde ik.

Zo, heb net wel zowat een uur op die Glob*site gezeten en het is echt goedkoop, maar er zat niks voor mij bij dus …helaas, pindakaas.

Voor de bedgangers alvast… weltrusten en tot morgen. :dag::kus:

@ Beppie: slaap lekker! Laatste dag voor t weekend morgen!

@ Roanna: thank you! Enne, ja, twas idd ook niet zoveel sneeuw.

Iedereen dit weekend druk met kerstkadootjes of doen we daar niet aan?

Hallo Cristina, volgens mij is bijna iedereen wel druk met Kerstkado’tjes.

Wanneer ben je aangekomen ? Marion had gisterochtend al een leuke welkomstfoto voor je geplaatst. Zal moeilijk zoeken worden,
Marion heb je hem nog ?

Ben ik ook weer eens.

Ben druk aan het paperassen verzamelen.
Morgen op werk kopieren en morgen avond of anders zaterdag morgen opsturen.
Er zullen wel niet al te veel ambtenaren aanwezig zijn ,
maar als er maar alvast eentje is zou het net de goeie kunnen zijn :smiley:

Roanna heb nog even gezocht naar Globsite is dat van KL ? Heb geen aanbiedingen gevonden, niet veel bijzonders tenminste.

Antonie is dat allemaal voor de visum aanvraag. Moet je dat in Nederland of in Turkije doen ?

@ cris welcome back
en sterker nog, na de middenoosten reis en istanbul trip blijf ik in NL, weg hectisch leven ga in de zomer kijken voor een echte casa voor moi alleen met mijn naam op t huurcontract

en ikke ben idd druk met de kerstkadooos

zooo druk!! mn site is echt ‘ineens;’ helemaal van de wap. alles doormekaar… ben ik echt NIET blij mee grgrgrgrr

@Marifran:
Even een pb-tje naar jou. :wereld:

@Marifran,

volgens de info die ik heb maakt het qua tijd niet uit of je het in nederland of turkije doet.
Ik doe het nu in nederland omdat ik zelf dan de IND "gek"kan bellen. :smiley:

Als ze goedkeuring geven krijg ik een schrijven met een lijst van papieren die mijn vrouw origineel moet laten zien bij de ambassade.

@Bloem.

mooi kl**te dat je site raar doet.

Maar ook goed nieuws dat je maandag al je lappie hebt.