Ikke heb nog rosbief, met witlofsalade en aardappelkroketjes…
Nu ff snel aanpakken, hubbie is onderweg ![]()
Ikke heb nog rosbief, met witlofsalade en aardappelkroketjes…
Nu ff snel aanpakken, hubbie is onderweg ![]()
Goedemiddag.
Heb weer even bijgelezen en ben weer helemaal op de hoogte van sukkels die onder de trein lopen, schoonmaakspullen, Jezus die zoek is, Viva die het nog steeds koud heeft, Bloem d’r bestelling nog niet binnen heeft, Trl die geen zin heeft in een verloting, Cynthia nog erg druk (nouja?) heeft met de gidsen uitpakken, Toos aan het shoppen is en Marion weer aan het werk is, Marifran lekker uitgeslapen heeft na een onverwacht etentje en Raak die helemaal vanuit Belgie hierheen ww-t.
Was het wel zo’n beetje dacht ik.
Nou meiden, ik moet morgen en maandag nog en dan… ja, ja, een weekje vrij. Muts dat ik ben, had ik de maandag voor kerst zelf niet op het bord geprikt toendertijd, dus hebben ze me wel voor maandag ingeroosterd. Maargoed het is kerst, dus doen we daar niet moeilijk over. :unibrow:
Ik ga nu even op de Glob*reizensite kijken, want volgens mijn schoondochter hebben ze daar tot 24 uur vannacht midwinterprijzen of zoiets. Misschien is het niks, maar ik ga toch even kijken nu.
Ik eet straks kookaardappeltjes, gemengde sla met ei enzo, en kipfiletje en als toetje bakje dubbelvla. Heel eenvoudig en simpel dus, maar ook wel lekker. ![]()
Goedemiddag :dag:
Roanna, dank je wel voor de update
Had alles al bijgelezen, maar om nu 2x dezelfde update te plaatsen
![]()
Vanmorgen op m’n werk behoorlijk druk, dus geen tijd om even langs te wippen… Om 8:30 uur zei een collega… he wat gaaf… het sneeuwt… Ikke doodsbenauwd… maar dacht… ik ga duimen dat het zo weer weg is… maar helaas… de sneeuw bleef liggen. Had nog wat uurtjes staan in mijn spaarvarken, heb die dus maar even opgenomen zodat ik vroeg naar stal kon en ook lekker vroeg thuis was. De telefoonlijn was bij ons dood… dus tot 11:30 geen telefoontjes gehad. Na 11:30 een gekkenhuis aan telefoon… Om 12:45 uur dus naar stal… scheet peuken, maar het was gelukkig niet glad. Heb nog in een deuk gelegen vanwege mijn verzorgpaard, die durfde niet zo goed op de sneeuw te lopen hahaha Nu lekker thuis, het is hier heerlijk warm… de kachel doet het dus weer…
@Damber: Graag gedaan hoor! :dag:
En weer lekker bij de warme kachel. Wat zullen Viva en jij weer blij zijn.
Ikke niet bang voor sneeuw, pas als het weer gaat smelten!! En ja gladheid das wel minder…vooral omdat ik niet zonder mn auto op het werk kom!
Nou ik net met hubbie gesproken…hij is er bijna, dan heeft opruimen geen nut meer hihi!
Dus straks ff saampjes, hij hoeft nu pas weer te werken op 8 januari!!
De kachel heeft tot 13:00 uur uitgestaan… na 13:00 uur werd de kamer weer opgewarmd… precies de tijd dat ik in mijn auto stapte om naar stal te gaan… Ik was om 15:00 uur weer richting huis, dus toen was het weer heerlijk warm ![]()
Smeltende sneeuw en dan weer vriezen… das inderdaad nog enger…
Saampjes opruimen… heel romantisch
![]()
Lage accuspanning, dus ik ga afsluiten… Maybe tot straks, anders alvast een fijne avond!!
ola
ben er wel maar nie echt, voel me nog steeds niet 100% alles loopt gewoon nie zo lekker zeg maar… nou ja, gaat wel weer over ofzo
Sorry meiden ben echt druk!!! Allemaal zooi… Heb nu weer klanten die de reisbescheiden niet hebben… zijn te laat met de post… Dus aaaaah stress!!! Haha nee valt wel mee… maar dat soort dingen zijn heel irritant!!
En mijn oud klasgenoot is op msn
kunnen we mooi weer ff doorkletsen ![]()
zooooooooooo druk ![]()
hahaha ja en er staan nu opeens weer 16 offertes die uitgewerkt moeten worden… aaaaaah haha… ik ga toch over 25 minuten pleite… en morgen lekker vrij ;
Bloem,morgen naar je nieuwe kamer???
@ trl ja idd, sleutel halen ga denk ik pas spulletjes sjouwen als ik me beter voel
heb ook voor volgende week zaterdag een reservering gemaakt bij de turk in breetjedaa… hihi, ze kenden me nog ![]()
Och maor Bloempke toch. Zitte gij nog steeeds nie goe in het velleke?
Ik las van de week wel over je buikpijn en had ook het idee dat je niet naar het werk was, maar het is nog niet over dus.
Ja, dan zou ik ook nog maar even rustig aan doen met het huisje. Lekker nog even bij moeders blijven, zolang je je eigen niet zo goed volet, lijkt mij ook ff beter nu. Beterschap ermee hoor! :kus:
Zo ikke op de klepdoos hubbie is met de compie bezig, hebben nieuwe draadloze modem,… meten maar de compie overnieuw instaleren
@Bloemmie: Jij morgen de sleutel, dan je eigen plekje, meer rust, dus nu rustig aan!!!
Zo maar eens ff eten!!
Hallo. Hier ben ik nog weer even.
Kreeg net een mail van iemand die mij even ergens op attent maakte.
Met ingang van heden wordt er een extra toeslag (tax) op vliegreizen o.a. naar Turkije gerekend à €45 P.P. omdat Turkije niet bij de Europesche Unie hoort en zelfs naar Gran Canaria rekent men die toeslag van €45, omdat het verder dan 2500 km is. Het moet niet gekker worden. :tssk:
Voor landen binnen Europa betaalt men €11,25 extra aan toeslag bovenop de all-inn prijzen. Ik heb het hier wel over Tran***ia. Ik weet niet hoe het met die anderen zit, maar zal ook wel zo zijn.
@Roanna
Jij kan er dus ook wat van … van updaten!
En 2 achter elkaar is ook zo overdreven, klets dus gewoon weer mee verder.
Cyn had het pas ook al over die extra tax. Crnd*n was er tegen aan het protesteren geloof ik. Dacht alleen dat Cyn zei dat het per 1 juli in zou gaan.
@Marion: Ja. je hebt gelijk!!! Voor reizen …na 1 Juli 2008.
Ik las wel, dat diegenen die nu al wel geboekt hebben voor een reis na 1 Juli, alsnog de rekening krijgen van Tran**vi*.
De Eerste kamer heeft ingestemd met het Belastingplan. Als onderdeel van dit Belastingplan voert de Nederlandse overheid vanaf 1 juli 2008 een belasting in op alle vanuit Nederland vertrekkende vluchten. Deze vliegbelasting stond eerder bekend als tickettax of ecotax. Voor de bestemmingen binnen de EU, of tot 2.500 km, bedraagt de vliegbelasting € 11,25 per persoon. Voor de bestemmingen buiten de EU en vanaf 2.500 km geldt een bedrag van € 45 per persoon. Uitzonderingen zijn de Canarische Eilanden en Madeira, hiervoor bedraagt de vliegbelasting € 45 per persoon. transavia.com is wettelijk verplicht deze belasting te heffen en draagt deze belasting -via de luchthavens- volledig af aan de Nederlandse overheid.
Bron: Transaviasite