Nog een half uurtje en dan heb ik het er weer op zitten voor vandaag…Straks kerstverloting hier,maar daar ga ik niet heen…
@ kaylo ja dat zal idd wel, gisteren was nationaal dictee… heb ikke maar weer ff overgeslagen !!
@ trl wat is dat? kerstverloting? en waarom ga je er niet heen?
Wij krijgen rond deze tijd dus altijd geschenken binnen van aannemers en bedrijven waar we mee werken,en aangezien de directie vindt dat we daar allemaal aan mee werken worden die geschenken dus verloot onder het personeel kan je dus een lootje kopen en zo krijgt iedereen die mee doet wat.Ik ga er dit jaar niet heen,omdat ik geen lootje heb gekocht en de verloting altijd zo lang vindt duren en daar nu geen zin in had…
Als bepaalde personen hun geschenken niet afgeven hier voor de verloting,maar zelf mee naar huis nemen staan daar zelfs sancties voor
bloem al wel een keer of 15/16 favoriet is Antalya, maar ben ook in diverse keren in Istanbul geweest, ook voor werk, maar dat telt niet he en ook in Bodrum
Er is 1 bedrijf die geeft altijd 5 kerstbroden van een meter,en vaak is het iemand die alleen is die zo’n brood wint,wordt altijd wel omgelachen
kuisgerief = poetsgerei
TL is gewoon schoonmaakartikelen hoor, eigenlijk alleen voor de verkoop, nooit leuk om zelf te moeten gebruiken.
kerstverloting ? Kennen wij hier weer niet ! ![]()
Kaylo poetsgerei zegt net zoveel als kuisgerief, dat woord gebruiken wij ook niet haha
is wel grappig he die verschillen
@ trl das dan wel eerlijk idd, maar ja, als het niet echt iets nuttigs is, dan laaaaa maaaa
@ raak, klinkt goed… bodrum is bij meer mensen wel favoriet ![]()
en dan zeg ikke weer
poetsen?? kuisen…?? was da!!
Ik ga pc’tje afsluiten hier voor dit jaar ! Is aan verlof toe, het arme ding !
Lekker sporen nu … ![]()
Goeieavond iedereen, ik kom niet meer langs. Lekker turkje doen !
En als ik tijd heb, kom ik morgen wel weer langs. :dag:
schoonmaakprodukten dan ? :nod:
Precies Bloem,zitten soms ook wel leuke dingen tussen hoor,een drankpakket bijvoorbeeld,maar ja zul je zien dat ik een zo’n brood win hahaha Nee dan doe ik maar niet mee…
Kaylo,ok dan weet ik dat ook weer,zo leer je nog eens wat he
Kaylo,spoor ze en lekker genieten van je vrije dagen
@trl
Bij ons wordt ook alles verloot, maar jullie moeten een lootje kopen??
Er worden net zoveel pakketjes gemaakt als er mensen zijn.
Ik had een fles wijn, een poloshirt, een verbandtrommeltje en een waterman pennenset.
Ik hoor jullie allemaal over sneeuw, hier helemaal niets hoor.
Mk,ja wij moeten de lootjes kopen 5 euro.En als er niet genoeg binnen gekomen is,gaat de pv dingen bij kopen,zodat wel iedereen wat heeft.Is het 2de jaar dat ze het nu zo doen,andere jaren konden we zoveel lootjes kopen als we wilden waren toen 0.50 cent,maar had niet iedereen wat.
Ikke hier de boel opruimen en dan lekker naar huis…
Allemaal vroeg naar huis vandaag? Dan sluit ik ook maar af en ga wat lekkers koken.
Ik denk pasta met spinazie en zalm. prettige avond allemaal