TTT deel 73

@ trl zou je denken van wel, maar ja, de 8e verstuurd…:S
had wel aangetekende post vandaag, dat zijn de kaartjes voor t theater, dus morgen langs het postkantoor, kan ik ze ophalen…

@ beps, nee doe ik ook niet, maar kwam hier in huis de opmerking, er was wel wat bezorgd… archhHH!! wat dan>? waar dan?? zag t al helemaal voor me dat het kadootje te goed opgeborgen was, en dan in juni weer eens vinden ofzpoo… maar bleek om iets anders te gaan

@kaylo: De reaktie…dus Jeroen en Xander enzo… Die doen veranderingen

Bloem,anders even bellen misschien…

Hihihihihi !!! :smiley:

@Kaylo: :wink:

Nog een uurtje en het "werk"jaar 2007 zit erop ! :slight_smile:
Hopelijk sukkelt er vanavond niet terug iemand onder de trein ! :angry:

@ trl heb net gemaild en dus de bevestiging dat het de 8e dec verstuurd is…
misschien moet ik hans maar es bellen :hihi:

Nee ook niet voor diegene die er (niet) ondersukkelt!!!
ikke moet nog gewoon werken hoor. morgen weer een half dagje en dan maandag en donderdag en vrijdag gewoon van 8 tot 16.30!!! PFFFF
Alleen oudejaarsdag is een vrije!

hallo allemaal, heb even bij zitten lezen zodat ik een beetje weet wie wie is.Maar dat valt nog niet mee hoor haha.Zie wel dat er nu heel veel vast meubilair zit dus allemaal op bekend terrein. ik zit nu in Belgie de laatste loodjes op kantoor voor dit jaar weg te werken en probeer jullie een beetje te volgen. komt wel hoor !

raak : kom jij ook uit België ?

Bloem,Hans heeft het al zo druk

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Ik morgen nog een half dagje,maandag een verplichte vrije dag en dan donderdag,vrijdag en die maandag weer…:disgust:

@Kaylo, nee woon in Nederland maar werk in Belgie, ik heb wel lang in Belgie gewoond

raak : op die manier. Waar heb je gewoond als ik dat mag vragen ? En waar werk je ?

tuurlijk mag je dat vragen. in Turnhout en Ravels en ik heb een groothandel in kuisgerief haha, nu vragen de Hollanders zich af wat dat is

raak : dat zullen ze wel kennen zeker ? :lol:

@ trl, i know, maar toch, 8 dec is al 3 weken geleden en okey, t komt uit germany maar dan nog!! shiiitttt… was ook nie goedkoop ook, maar goed, we wachten af

@ raak, tja, tis allemaal wat, we zitten hier nu al zo’n 2 a 3 jaar met een vast cluppie, de een komt wat meer langs, de ander wat minder, de een schrijft 1 regeltje de andere hele verhalen!! de samenvattingen van viva en marion en mk zijn altijd wel fijn, kom je er een beetje in!! hahahaa

hoe vaak ben je al in turkije geweest? wat is jouw favoriete stad/ gebied?

kuis gerief
hahahaaaa
heerlijk taaltje da belgschhh

bloem : vind ik ook van Nederlands hoor.:beef:

Uhmmm kuisgerief kan er wel wat bij bedenken,maar dat woord kennen we hier niet,tenminste ik niet…

Bloem,3 weken dan wordt het idd wel tijd dat het bezorgd wordt.