TTT deel 73

viva : al bijna helemaal klaar voor de feesten ! :king:

marifran : echt makkelijk is de foto niet denk ik :paranoid:

Lunch binnen, enkel beetje koude groenten. Smaakt niet echt met dit weer :smiley:

marifran : :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Kaylo :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: !!

Staat erop !

@Marifran
Na een avondje uit is het ook lekker om uit te kunnen slapen! Groot gelijk als je de mogelijkheid hebt.

@Marifran: Ik heb nog geen moer gedaan!!! Alleen de boodschapjes…
Zo maar eens aan de gang!

Pfff wat is het hier warm binnen… Zit te stikken van de hitte… Zo de kachel maar even uit denk… :wink:

Beps - ERRUUGG hoor, maar de dag is nog lang en jij stond ook niet bij de werkbij , hihi

En toen was het stil …

Vraag me toch nog altijd af waarom wij “vast meubilair” genoemd worden ? :stuck_out_tongue:

@Kaylo - Denk dat het een beetje oubollige naam is om bij een groep te horen, net zoiets als de stamgasten van een bruine kroeg , weet ook niet precies ? Vind het een beetje stoffig klinken !

@Kaylo: Geen idee!!! :lol:

Zo 1ste klus plat. Het kastje dat wij gekocht hadden heeft van die voorlaadjes met een raampje…wilde er boontjes in… wat een PIEP klusssss!!! Maar gedaan!!

nu op naar de :was: en dan maar eens zien of ik de stofzuiger nog tegen kom…
Oh ja heb ik weer…

Onder de boom staat ons stalletje… Alleen is het Babietje Jezus zoek :confused:
De katten hadden Maria, Jozef, de os en Babietje Jezus gejat…alle anderen teruggevonden, maar niet Jezus!
Nu maar ff wachten tot ze weer met Hem gaan pingpongen, dan weet ik waar ze Hem verstopt hebben…Gelukkig is het Jezus, die begrijpt alles!!! :nod:

beps : normaal dat je Jezus niet vindt ! Hij moet nog geboren worden ! :smiley:

Wie brengt hier eigenlijk die veranderingen aan ?

@Kaylo,

welke veranderingen?

:ninja:

ola
ikke weer boven water
hiero koud en beetje sneeuw
ging met fototoestel de hondjes uitlaten, wilde ff wat mooie winterpics schieten, 1e foto… change batteries!! freakin’ f***

gaat echt lekker hiero, kerstkadootje besteld via internet, is de 8e dec al verstuurd en nu nog niet binnen!! helluppp!! paniek nie peeuwen

maar goed… hoe is het met iedereen? bijlezen weer niet te doen, sorry…!!

Zo net beoordeling gehad en 5 minuutjes toen was het klaar…:smiley:

Bloem,zenuwen voor de kerstkadootjes nog 4 dagen dus moet wel goed komen toch…
Beps,idd jezus moet nog geboren worden dus zal hij vast binnenkort in de kribbe liggen.

Nou meiden, ik wil jullie niet teleurstellen, maar 2040 jaar geleden hadden jullie gelijk, toen moest hij nog geboren worden en waren Jozef en zijn Maria nu onderweg naar Bethlehem voor de volkstelling…
MAAR HIJ IS VAN PLASTIC EN IS WEG!!!

@Bloemmie: Niepeeuwen, nog 2 dagen om het binnen te krijgen!!!