TTT deel 73

Viva: :biggrin: toch nog wat gewonnen!!! :tongue:

Beps: doe dat :wink:

presto of subitootje??? geen idee wat dat is Kaylo

krasloten??? Ik ook geen idee!

zijn van die krasloten hier. Je ziet direct of je iets hebt

Hihi ik leer het wel… :wink:

Je hebt hier ook Win for Life en als je dat wint, krijg je je ganse leven elke maand 2.000 euro !

O dat is niet verkeerd, nou dat soort loterijen heb je hier niet hoor…
Lotto, toto, staatsloterij, postcodeloterij, en krasloten dan heb je het wel zo’n beetje gehad hierzo…doe eigenlijk nooit ergens aan mee.

Raad de foto schiet ook niet echt op ?

postcodeloterij heb ik al eens gezien op TV

Nog maar even meegenomen :

:NETHERLANCyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen:NETHERLAN

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Ik ga ff shoppen
boodschapjes en zo…denk ik…pasjes mee :unibrow:

Heb ook wel zin om te shoppen, maar is zooooooooooooo koud buiten !

Vandaag mijn laatste werkdag voor 2007 ! Joepie !

Morgen en zaterdag huisje langs de kant, zondagmorgen boodschappen, zondagmiddag voorbereidingen voor kerstavond (die bij ons nu 's middags wordt gevierd = eens wat anders !).

Vind ik toch niet hetzelfde, de sfeer is anders :so:
Maar schoonzus begint de 24ste aan een reeks van 6 nachten of zo en het paste anders niet.

Ga nu even lunchen ! Zal niet veel worden, vanavond lekker naar de Turk. Moet dus zien dat er nog plaats is in mijn ā€œeetzakjeā€ !

Goeie middag !

Wat is iedereen druk vanochtend, veel werkbijen , thuis en voor de baas! Antonie, Tkl, Roanna, Marion, Cyntia, Kaylo, Linda, Viva, Beps, Damber … werkze!

@Bloem -nog niet gezien, toch een beetje ziekies? Of was je weer zo snel dat ik het gemist heb?

@Viva verwarming al in orde? Als je klaar bent moet je dan in de kou gaan zitten of verplicht ergens op de koffie gaan of onder het dekbed duiken? Dan komt het nog zo vaak voor, weer tijd voor de barricade!

@Kaylo voorlopig laatste werkdag met veel hindernissen gestart! Nu even doorpezen en dan vanavond Turks eten met de cursusgroep. Veel plezier!
Ik zal ook maar eens bij die foto gaan kijken, is tie lastig ?

@Beps - Terecht dat je de verklaring hebt, maar komt wel goed uit nu met die kou en sneeuw. Snap het wel hoor, weinig zin in huish. klusjes. Doe het ook alleen maar omdat het moet en gewoon nodig is.

@Cynthia -

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley14/HOValentineA025.gif

Langs komen voor een good-morning kus, klinkt heel gezellie! En wij maar denken dat je zo druk bent met klanten en de nieuwe gidsen!

@Linda - Wat een stoere plannen met die afstandlopen, lijkt me erg zwaar met dit weer, kans op regen sneeuw en wind BBBRRRR!!

@Toos - Lekker uitgeslapen, had je wel verdiend, weer even de batterijen opgeladen moet je maar denken!
Ik heb het misschien niet zo verdiend maar doe het soms toch gewoon en daarna uitgebreid de krant lezen en dan is zoals nu de ochtend weer voorbij.

Was gistermiddag naar een receptie en vandaaruit maar gelijk gaan eten met een paar vrienden, best een latertje geworden. Leuk die onverwachte dingen!

Ziet er trouwens prachtig uit buiten. NET EEN KERSTKAART!

@Kaylo - haha Ik ga m’n huis ook maar eens oppakken en langs de kant zetten!

Marifran: haha stiekem ben ik ook best wel druk… Hij is ook niet echt langsgekomen… Hij is ook gewoon aan het werk… vanaf 05 uur al vandaag… pffff

Zo nu de laatste wasjes, de badkamer is voor morgen…heb geen zin meer…bleh…
Damber komt toch straks van stal, en hubs staat de hele dag buiten, dus die heeft helemaal een warme douche verdient…zijn ribben klapperen denk ik maar zo…dus morgen nieuwe kansen in een nieuwe ronde …ga zo lekker weer achter de tv…
vanaaf makkelijk eten, gewoon een biefstukje met vers wit brood en dan lekker soppen.hihihihih…dus annie is vroeg klaar moet je maar denken…Morgen maar vast wat halen voor de kerstdagen, heb eigenlijk niet zo veel meer nodig, vlees voor de bakplaten is al in huis, wijn check…stokbrood check…sausjes check…dus eigenlijk gewoon voor het weekend, en nog wat frisdrank…en hapjes en dan hebben we dat ook weer voor elkaar…

Ja CYn beter zo he, daat de dag zo om !!