@Toos
Nee vandaag niet, moet morgen naar kantoor. Nadat ik, met wat andere moeders, het kerstontbijt op de school van J. verzorgd heb. Moet vroeg uit de veren want moeten om 8.00 uur al op school zijn :retard:
@Cyn
Saaie boel daar, kan je toch gezellig hier komen kleppen.
@Treinongelukken
Mijn broer heeft het een keer zien gebeuren toen hij een jaar of 8 was. Stapte een vrouw uit de auto voor hun terwijl ze stonden te wachten voor de spoorwegovergang. Ze liep zo voor de trein, haar eigen kinderen achterlatend in de auto. Hoe ver moet je weg zijn dan?
@Roanna
Heb het grootste werk erop zitten voor vandaag, alleen nog even checken tussendoor. Is gelukkig in de stal, wel koud maar als je eenmaal aan het werk bent loop je jezelf wel warm.
Al gehoord of je vrij bent met de feestdagen?
jaaaa sneltrein door het huis om warm te blijven…nou komt wel goed hoor, huis is groot genoeg…
Heb wel de gidsen van HI en nckermnn al maar die is dus niet te betalen…dat geef ik er niet voor uit hoor om een paar dagen naar turkije te gaan…wil ook eigenlijk alles wel…nieuwe tv, kamer opknappen, laminaat boven…en vakantie…kannnietallemaaltegelijkhoor…
Nee alles is even duur, als je gaat witten en behangen ben je zomaar 500 euro kwijt, een nieuwe tv rond de 1000 euro…laminaat voor 1 verdieping ook 500 en dan nog vakantie tel maar uit je winst…gaat echt niet tegelijk.
Ik moet nog 2 verdiepingen zuigen, en 1 bed weer opmaken en dan nog de badkamer…maar heb eigenlijk geen zin meer…maar goed beneden is klaar…en dat is toch altijd het meeste werk…lekker hoor antiek, en dan antiekwas…boenen dus.
Marion daar heb je gelijk in, maar als ik gaan behangen en witten moet ook die tv er komen omdat de hele boel dan omgegooid wordt in de kamer…dus we sparen nog maar even verder…