Beps,mooi dat je die verklaring hebt gekregen.
Het sneeuwde hier net,het was niet veel hoor.
Beps,mooi dat je die verklaring hebt gekregen.
Het sneeuwde hier net,het was niet veel hoor.
sneeuw?!?!?! Gadver!!
Ziet er wel gezellig uit,maar tis alweer gestopt.
Hier ook!! Hoorde het vanmorgen al op de radio. Zeg maar motregen, maar dan in sneeuw!!(net als bij Viva, en dat ziet er errug romantisch uit! :wub:)
Pff de eerste overboeking is alweer binnen… Lekker hoor zo’n kerst/oud-en-nieuw periode.
Goeiemorgen iedereen !
Ben eindelijk aangekomen op bureau. Er was een vrouw onder de trein gesukkeld. Gans het treinverkeer in de knoop natuurlijk. Uren vertraging.
Ben beetje verkleumd nu !
En nu examens verbeteren. :unibrow:
En nu een lekker warm bakkie koffie, heb ik wel verdiend vind ik.
@Viva
Druk de binnenboel aan het bijwerken. Glad … hier gelukkig niet zijn alle struiken en bomen wel mooi wit bevroren.
@Cyn
Over aandacht van het mannelijk geslacht niet te klagen dus … opstellen in rijen van 2 ![]()
@TRL
Het beoordelingsgesprek … gaat er dus eindelijk van komen. Jammer dat het gepland staat op een moment dat het jou minder uit komt omdat je vrij wilde nemen.
@Beps
De verklaring binnen … verzekerd van een plaatsje in de parkeergarage, en zo hoort het ook.
@Kaylo
Oeps dat is geen mooi nieuws. Je zal het maar thuis krijgen, zowiezo al erg en al helemaal zo kort voor de feestdagen.
Beps mooi geregeld toch…verklaring dus ook parkeerplaats binnen.
Sneeuwt hier nog steeds met regelmaat, maar heel fijntjes…wel leuk hoor al je binnen zit.
Hierzo storing bij de stadsverwarming, dus geen warm water en geen kachel:puke:daar wordt je niet goed van dat is al de zoveeelste keer dat we zonder kachel zitten, we wonen hier ruim 4 jaar en ondertussen denk ik de 50ste keer zonder warm water en zonder kachel, en verdomd altijd als het koud is…2 jaar geleden een pak sneeuw voor de deur, en het zelfde liedje kregen we 35 euro terug voor de geleden schade, ja daar heb je wat aan maar niet heus…
stadsverwarming is STADSVERARMING…grrrr
Kaylo, examens verbeteren…open vragen of mc…dat is mijn werk hoor op de school. examens nakijken…maar wel geautomatiseerd met schrapkaarten…
de sneeuwvlokken worden hier wel groter…
Viva,brrrr dan zal je het wel koud hebben,dikke trui aan …
Kaylo,moet je nu langer blijven nu je later was door de vertraging?
@Viva
Is echt irritant die storing, en nu? Kou lijden of heb je nog een kachel die je aan kan maken?
@Viva: Wij ook stadsverwarming, maar wij zijn errug tevreden!! Geen gas ellende… altijd warmte hier… Sneeuw nu gestop!!!
Ikke kom niet op gang… errug hoor, een vrije dag, en dan geen zin!
Goedemorgen dames.
Zit er nog een bietje koffie in de pot?
@Viva: Had je misschien toch beter nu op je warme schooltje kunnen zitten. Brrrrrrr… moet er niet aan denken in de kou te moeten zitten, maarja we hebben niet alles in pacht.
Wij hebben geen stadverwarming en ben daar ook niet rouwig om.
@Kaylo: Dus er was een vrouw onder de trein “gesukkeld” . Wat houd dat in dan?
Hier gelukkig (nog) geen sneeuw. Kan best mooi zijn als je binnen zit en er niet uit hoeft, maar liever niet.
viva : mc EN open vragen
trl : neen, gelukkig hoef ik niet langer te blijven. Anders kon ik blijven tot 19 u !
roanna : een vrouw onder de trein terecht gekomen dus. Hoe weet ik ook niet. Een ongeval of niet ?
Goeiemoggel,
Vanmorgen tot 10 uur uitgeslapen, was ook behoorlijk versleten. Straks kerstinkopen doen.
Mailtje vistransploft kam me ook wel heeeellll bekend voor
@Beps: Verklaring van huisart binnen, dus dat is geregeld
@Viva: Wat een ellende met die stadsverwarming, goed in beweging blijven. blijf je warm
@Linda: Ik vind het een prestatie hoor die hardloopwedstrijden
@Trl: Beoordelingsgesprek vandaag, succes!
@Marion: Wezen shoppen, niks voor gezelf gekocht. Vandaag kantoordagje?
@Kaylo: Druk met nakijken examens, slordig als je de trein van de onderkant wilt bekijken.
@Roanna: Heb nog wel een bakkie voor je hoor
Pff val zowat in slaap hier… Rustig en warm hierbinnen… Dus echt saai…
Kaylo: wat vervelend van die vrouw!! Ik was daar altijd bang voor toen ik nog met de trein ging… Ik woon vlak bij het spoor en op dat punt springen de meeste mensen er voor… Dan kan ik mooi 2 uur in die trein zitten wachten terwijl mijn huis 5 minuten verderop is… Nou dan vraag ik mooi of ik eruit mag… hihi
Wij MOESTEN eruit na een tijd. Konden we lange tijd wachten op de sporen en toen overstappen op een andere trein die werd opgeroepen. Behoorlijk gevaarlijk vond ik !