TTT deel 73

@bloem: halve marathon is idd 21.1 km, wie weet ik ook ooit nog

Ik ga er mee stoppen voor vandaag weltrusten allemaal

Nou meiden en heer, ik ga er maar eens een eind aan breien, al kan ik niet breien.

Het is/was erg rustig vanavond en zo te zien heeft niemand meer iets spannends te vertellen. :biggrin: Dussssssssss…

Ik wens jullie allemaal alvast weltrusten en tot morgen weer. :dag:

@Linda,

vraagje tussen door over dit onderwerp.

Ik hoor wel eens van mensen dat je , om calorien te verbranden, beter 5 kilometer kan (hard) lopen dan 25 kilometer fietsen.
Heb jij enig idee of dit kan kloppen?

Linda en Roanna weltrusten

:slapen:

IK moet eigenlijk ook naar bedje.
Maar da zou te ruim voor mijn tijd zijn :smiley:

@ zij die gaan slapen… ikke ook!!

@ antonie, je kan wel ff op je antwoord wachten tot na kerst :wink:

OK,

ik ga toch maar naar mijn bedje toe.

Morgen waarschijnlijk weer een lange dag.

Ik zet de verwarming een klein beetje lager maar, het zou vannacht -7 worden brrrr.
Nachtlampje doe ik al aan.

Weltrusten allemaal

@Bloem,

weltrusten.

Hoor dan wel naar de Kerst op welk antwoord ik moet wachten.
Weet alleen even niet meer wat ik gevraagd had.

:idea:
Goedenmorgen
Ikke gisteravond ff op het bankje gaan liggen, plof licht uit slapie doen. En toen door naar mn bedje…heb dus geslapen van 7-5 vanmorgen…

Straks ff langs de huisarts en verder een vrije dag!!! :rolleyes:

Goedemorgen,

Beps,dus een goede nachtrust gehad,dan had je het ook wel nodig.Nog wat leuks doen op je vrije dag?
Linda,jammer dat J er niet was,maar wat in het vat zit verzuurd niet:slywink:

Koude oren niet echt last van,heb van de week een hoofddeksel gekocht,is wel lekker hoor…:biggrin:

:NETHERLANCyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen:NETHERLAN

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
**Cynthia: 8 april - Maleisie !!! **
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

goede morgen allemaal

ben een keer redelijk op tijd wakker :smiley:

Goede morgen …
Een lekker bakkie en dan aan het werk … brrrrrrrr … het is zo koud.

goedemoggel…ik ook al aan de arbeid…ramen zemen meubels in de was, en nu nar boven bedjes verschonen…kan maar gebeurd zijn nietwaar,
Niet veel om op te reageren…
buiten werken
shoppen
reisgidsen
kapotte zekeringen
koud
slaap
tandarts

hier nu spiegelglad, heeft licht gesneeuwd op de bevroren grond, ziet er mooi uit, maar is niet om op te lopen, dus vandaag dan maar binnen aan de gang, is alles voor de kerst weer netjes, kunnen we het weer lekker vuil maken, met de bakplaaten 1e kerstdag…hihihi, beginnen we volgende week weer vrolijk overnieuw met de sop.

Goeiemorgen!!!

Heb zojuist bijgelezen, maar er blijft gewoon niet zoveel hangen de laatste tijd!!!

Beps: lekker joh zo’n “slaapmarathon”!!!

Marion: :wub: spreek ik niet zo heel veel… is erg druk met school… Maar er is er nog 1 en die ken ik van mijn middelbare school, en wij zijn nu al 3 dagen non-stop aan het smsen… haha… En daarvoor ook al 5 jaar heel vaak, maar niet non-stop. Kreeg vanmorgen al een smsje dat hij wel ff langs wilde komen van een Good-morning kus :wink:

Het was wel grappig want we hadden maandag echt vet lang gesmst met elkaar, over van alles en nog wat… en toen kwam ik hem dinsdag tegen in de stad… Had hem serieus 5 jaar niet gezien!!!

Vandaag weer aan het werk… Zit nu nog ff alleen, collega loopt koopavond, dus die begint later… Ga straks maar eens een begin maken aan de gidsen uitpakken… Je wil niet weten hoeveel er staan… en om 14.00 uur komen er nog meer!!! ***!

Tot zo :dag: :kus:

Viva,alweer aan de poets…Wat zal het allemaal blinken bij jouw.
Cyn,ze staan voor je in de rij…:biggrin:Keus genoeg dus.

Ik heb het ook koud heb een extra vest aangetrokken hier,ligt standaard op het werk.Wilde vanmiddag vrij nemen,maar nu is me beoordeling verzet naar later op de middag dus toch maar gewoon werken

Trl: :wink: haha nou in de rij nou ook weer niet… Maar goed deze jongen is echt super lief… En ik ken hem ook al echt 8 jaar… al konden wij elkaar eerst niet uitstaan… Altijd ruzie, zat bij een paar lessen altijd naast hem… dan kon ik bij toetsen mooi afkijken :wink: Nu lijkt het er steeds meer op dat wij elkaar niet meer met rust kunnen laten… haha

Cyn,hahaha kan je zien hoe het kan lopen he :wink:

@Cyn: Zie je wel… Mannen genoeg :wink: Nee hoor, serieus, leuk dat hij nu wel aardig is, zeg maar hihi!

Ik was naar de huisarts, natuurlijk verklaring voor het werk gekregen… Ook hij vond het wel zielig…of je een whiplash verzint!!! NOT!!! Die wil je niet die krijg je, en dan moet je er maar mee leven…(:wink:)

Boodschapjes in huis. Nu ff klunzen, internetten, foto’s kijken!!! EN dan ook het bed, de was ed… Laatste vrije dag voor Christmas… :teeth:

Beps: Mooi zo dat je de verklaring hebt!!!

En dat niet aardig doen… wellicht was het gewoon aantrekkingskracht… Het was altijd knijpen en gewoon irritant doen tegen elkaar… Geen enorme ruzie ofzo hoor…