TTT deel 73

@Linda,

mooi dat het gesprek goed verliep.
Jammer dat je toch nog moet wachten.
Hoop dat het een gunstig teken is.

@Linda: O ja Linda. Bijna vergeten. Dus dat is weer even afwachten.

Enneh… wat jammer dat je J. niet ontmoet had. Toch zonde van die 3 zoenen, die jij in petto had. Hij weet niet wat hij mist! :wink: :unibrow:

@ linda jammer dat J er niet was maar ja oud en nieuw komt er ook nog aan he? :wink:

die tags werken trouwens goed hoor
had bij canada een post gezet over mr denny morrison en die ook getags met denny morrison, canada

ging net weer ff googlen om te kijken of ie nog uit de bus kwam en kreeg meteen op pagina 1 van de resultaten het wereldwijzer berichtje dus!!

@roanna/bloem: idd wacht rustig mijn beurt af haha weet idd niet wat ie mist hahaha

:drool:

ik kreeg deze net :

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/603/medium/Kerst_goert.jpg

@bloem: morgen weer werken? ikke morgen en vrijdag van 09.30-21 uur daarna lekker twee dagen weekend, heb me trouwens opgegeven voor hardloopwedstrijd komende zaterdag eerste keer 10 km!

goh… ding komt me HE-LE-MAAL niet bekend voor :paranoid:

10 K?? woowwwwww

@Antonie: Die kreeg ik net ook :D, maar had 'm van de week ook al van iemand gehad. Is wel lachuh hoor!

@Linda: Lekker warm lopen met dit weer? :thumbsup:

@bloem: vind t ook best wel spannend in loopgroep zeggen ze allemaal dat ik t wel kan wou t eerst pas in januari gaan doen, de 13e maar door vrije zaterdag toch komend weekend maar proberen

brrrrr k-k-koud!!
nix voor mij
wat loop je normaal dan? en gaat je vader ook mee of is ie daar nog niet aan toe?

@roanna: best erg koud buiten maar even inlopen en dan ben je al best wel warm had vanavond alleen erg koude oren en handen was handschoenen en muts vergeten

@bloem: ga met paar mensen uit de loopgroep nee paps gaat zaterdag niet lopen, hj is daar zeker wel aan toe hoor heeft al meerderek keren de halve maarthon gelopen wil ie komend voorjaar ook weer gaan lopen

Nee, ook niks voor mij. Linda je bent wel een muts hoor :biggrin: om je handschoenen en muts te vergeten met deze kou.

Ben trouwens mijn googlewerkbalk zo maar ineens kwijt. :drugged: Maar even zien hoe ik die hier weer boven aan krijg.

Even een correctie op de post van net over de wedstrijd van komende zaterdag paps gaat ook mee lopen

help me ff?? halve marathon?? hoe ver is dat? 25K?

Ik denk 21 KM

@Roanna,

denk ik ook.
Hele maraton is , dacht ik, 42.192meter.