Ik heb gister even gebeld naar B*X en toen zeiden ze volgende week. Wacht gewoon maar af
Wanneer gaat die dan, is er wel een dierentuin in bodrum?
ja inderdaad!! Meer kan je toch niet doen… Ik werd net ook gebeld dat mijn reis nog niet helemaal definitief staat… ze hebben alleen de stoelen kunnen afblokken, de rondreis is nog niet boekbaar… grrrrrrr… Maar ja… we gaan toch wel ![]()
vandaag… haha ze hebben genoeg bezemkasten daar… Kan ze daar wel in ;):unibrow:![]()
Wanneer kun je dan definitief boeken? Vorige week maar eens gebeld waar de rekening bleef, was maar goed dus, die waren ze vergeten te mailen.
Tsja geen idee… Ze blokken de stoelen voor me af… en zodra ze me bellen staat het “definitief” geboekt… Heb dan natuurlijk wel nog een optietermijn… maar we boeken het toch!!! Maar het zou wel leuk zijn als het nog bij de omzet van december kan ![]()
En dan nog even kijken wat we in september willen…
Ladies ik ben weg!!!
:dag: tot morgen!
ola
ikke heb eigenlijk nix te vertellen maar wilde toch ff langskomen
Cyn,fijne avond.
Hihi Bloem, dat heb ik vaker,…l*l dan maar wat uit mn nek, of een ego-tje…
Nu nog wachten tot de rosbeef meij slaai klaar is…
zo en de puntjes weer uitgedeeldddddd!!!
t lijkt wel x-mas!!
![]()
ik zit hier nog wel een uur.
lijkt wel een echo van ruim een uur terug ![]()
![]()
@ antonie, nou lekker dan
hebbie straf??
Een goede avond allemaal!
Ben er ook weer, vanmiddag geshopt met Nance en nee … dit keer niets voor mezelf gekocht (en dat kwam alleen maar omdat ik niets naar mijn zin kon vinden) alleen een broek en een blouse voor J.
Ook al bij gelezen en nu kijken wat we allemaal hebben onthouden.
@Antonie
Het vrouwtje geslaagd … GEFELICITEERD

@Linda
Op gesprek geweest vandaag, hoe is het verlopen?
@TRL
De uitslag is in Istanbul en askim mag een afspraak maken. En wij blijven duimen dat ie komen mag!!
@Viva
Krijgt een nieuwe uitnodiging voor het gesprek, was allemaal een beetje fout gelopen.
@Damber
Geeft antwoord op de brandende vraag van Bloem
@Bloem
Heeft niets te melden maar komt toch gezellig mee kletsen
@Beps
Naar de tandarts geweest vandaag, alle gaatjes zijn weer gevuld. De maag ook inmiddels?
@Raak

Fijn dat je hier mee komt kletsen!
@Cyn
Snuffelt al lekker in de nieuwe reisgidsen.
Hoe is het met :wub: op msn?
@Toos
Zit te wachten op de gidsen van B*x en zet de lama in de bezemkast op het vliegveld van Bodrum.
@Kaylo
Heeft weer lekker gekookt vandaag.
@Roanna
Nog steeds afwachten of je vrij bent met de feestdagen. Wordt wel eens tijd na al die jaren gewerkt te hebben.
@Marifran
Nog steeds op zoek naar de foto?
Nou geloof dat ik iedereen zo ongeveer wel gehad heb … en een dikke kus voor degene die ik gemist heb.
Nog steeds aan het werk Antonie…Weet jij of het nederlandsconsulaat morgen open is?
Hele goede update weer van jou Marion. ![]()
@Antonie: Hoezo datte gij nog op het werk zit dan?
Marion,hoe doe je dat toch altijd…Zo alles onthouden
Ikke ff koppie koffie drinken bij me ouders,maar tis wel koud dus maar ff met de auto,maar eerst de ruiten krabben,auto staat al 4 dagen stil.
Tot laterssss
@Trlover,
consulaat is morgen dicht, overmorgen ook.
Vanaf morgen is het officieel slacht feest.
Ik ben hier nog op het werk omdat er een onderdeel van een machine gemaakt moet worden , er is een monteur hier uit het buitenland
die begeleidt moet worden.