TTT deel 73

Damber,veel plezier.

Roanna en Toos,gezellig samen shoppen

Ik heb het na de zomer al aangevraagd en toen moesten ze het nog bekijken, omdat het niet altijd dezelfden moeten zijn, die vrij zijn. Nou, ik heb nog nooit in die tussen tijd vrij gehad, dus dacht wel dat ik nu aan de beurt was. Maar momenteel is het weer zo’n ongeregeld zooitje met planning bij ons, dus … altijd verrassingen.

Gewoon vrij nemen, laat ze de hik maar krijgen:finger:

Roanna, het is geloof ik overal hetzelfde geouweh*er op het werk…
mijn hubs heeft pieperdienst met de kerst, gevolg is dat je niets af kunt spreken, als je dan wat geregeld hebt, en hij wordt gebeld, moet hij met een uur op de werkplek zijn…ook zo lekker geregeld maar niet heus…en dan nog wel 6 dagen achter elkaar, beginnende op vrijdagavond tot donderdagochtend…dan heeft hij vrij…tot 3 januari…

Ik ga even shoppen, moet toch ook zorgen dat er wat te eten op tafel staat straks. Tot laterssss:dag::dag:

@Toos: Da,s toch geen shoppen? :unibrow: Dat heet boodschappen doen. :wink:

@Viva: Nou, daar is hij en jullie dan ook, lekker mee. Kun je thuis blijven omdat je weleens opgepiept kan worden. Ook balen dan.

Dit was het plaatje voor Antonie

zo eindelijk mijn werk af… Kan nu ff relaxen!!!

Ikke thuis, tanden en kiezen gevuld… nu straks mn maagje en dan ben ik weer blij!!!

Meld me weer…

Zit nu alleen… Mijn collega moet voor bespreking naar Woerden… dus zit nu gezellig met al mijn vrienden hier op kantoor… Alleen dus… :wink:

Ga denk maar eens op zoek naar oad Turkije… ga ik jullie lekker jaloers maken!!! :tongue:

Hallo allemaal !

Kom hééééééééééél vlug even goeiedag zeggen. Ben direkt terug weg. Zal morgen wel bijlezen.

Net terug van boodschappen doen en kadootjes voor onder de kerstboom.

Nu princesseboontjes stomen voor vanavond.
Lamsfilet met mosterdsausje en boontjes. Zaaaaaaaaaaalig !!! :wub:

beps : wat een schatje !

Wat een rust hier… Morgen weer werken… en vrijdag weer vrij… wellicht dat ik even naar de Ikea cross… heb een nieuwe “plank” van staal nodig voor mijn dvd’s… Is gewoon een simpele steun… maar heb er al 2 en die staan vol…

Eten vanavond bij ons, op sjiek!!!

Rosbief in de oven in champion-room saus, aardappel dingetjes en salade met tuinkruiden!

Nou ik ga ‘koken’

Oh wat lekker!!! Ik eet spinazie, aardappels en gehaktballetjes… Ik was gister weer eens voor de verandering uit eten haha :smiley:

@Cyn: Zit eigenlijk op BX te wachten, afgelopen jaar was OD voor ADR behoorlijk duur.
@Beps: Alles weer opgevuld, heb je er geen last van
Ik eet vanavond roerbakmie, niet te ingewikkeld en toch lekker

:ninja:

ik zit hier nog wel een uur :frown:

:ninja:

@Antonie: Arme jij!! Maar iig vreugde in jullie om het examen!!!

Toos: tsja Bex kunnen wij niet boeken dus heb geen idee wanneer die uitkomt… maar ik denk toch ook wel snel…

Zit me hier vol te vreten aan de pepermunt kussentjes :smiley: haha

We zijn trouwens helemaal vergeten Lama een fijne reis te wensen… hihi

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vechten/v48.gif