TTT deel 73

@TRL
Lezen, reageren, kopiëren, volgende pagina … plakken en dan beginnen we weer van voor af aan.

Veel plezier bij je ouders.

@Antonie: Owwwwww… weten we dat ook weer. :unibrow: Nou, vermaak je nog even dan!

@Trl: Veel plezier bij je ouders.

@Mario: Knap hoor!

@Antonie
Hij doet er zijn tijd wel over of niet?

Antonie,dat is jammer had eigenlijk gehoopt dat ze s’morgens open waren,maar helaas dan toch wachten tot na kerst…

Marion,ok wel makkelijk eigenlijk.Heeft Nance een pc geshopt hahaha

ikke helpen koken en eten etc…
dus tot laterzzzz weer

@Marion: Maagje gevuld…was errug lekker!!!

@TRL
Nee hoor geen computer voor Nance. Ze komt altijd hier als ze op internet moet zijn, denk dat ze het te gezellig vind.

@Marion,

alles wat ie nu af kan maken kan tie morgen eerder naar huis.

@Bloem: Eet smakelijk zo. See joe leter den.

@Beps: En dan nu even in jou stoeltje een dutje doen? :slapen:

@Beps
Klonk zeker lekker … ik heb het moeten doen met friet en een kroketje. Had voor hub nog macaroni over en had geen zin om nog extra te gaan koken.

@Antonie
Gelijk heeft ie eigenlijk ook, moet ie van ver komen?

oostenrijk

Is toch een aantal uurtjes in de auto.

@Marion ,

hij is met het vliegtuig.
En is met een huur auto hier.

Vanavond blijft ie in hotel hier vlakbij de fabriek.
Morgen gaan we verder met een aantal testen.

Hoop dat dat beetje vlot verloopt
anders wordt het weer een latertje.

Is wel weer goed voor de vakantie uren :smiley:

:dag: ben ik ook weer…

@Damber,

hallo :dag: :smiley:

Het is best koud buiten… was dan ook snel klaar bij de paarden… Ben heul lief geweest… Meneer werd met dekentje gelongeerd (rondjes om mij heen lopen) :smiley:

Hallo allemaal,

Heb niks teruggelezen,dus val er ‘‘vers’’ in

Het kerstkaartenleed neemt af,gisteren op een dag de kampoen/Vernica/en huis aan huis reclame,vandaag s*ciale dienstkrant(ook haast huis aan huis),kaartjes en wederom huis aan huis reclame;heb nu middagwijken,dus later klaar,en hoe later hoe kouder het wordt.

Nu lekker op de bank met de kachel aan en 2 katten eronder op hun kussen…

@Hans: Ben je al lid van onze cluppies??

Hey Damber::dag::dag:

@Antonie
Is zeker goed voor de vakantieuren en … geen pottenkijkers nu dus je kan hier lekker mee kletsen, had je anders thuis ook gedaan of niet?

@Damber
Is zeker koud, heb hier de verwarming asociaal hoog gezet en krijg het nog niet echt warm. Moet straks ook nog even aan het werk achter, weer de kou in dus zal nog wel een poos uitgesteld worden denk ik.

@Hans
Heb met je te doen, de hele dag buiten in de kou. Moest gisteren een half uur buiten werken, een gure wind erbij, en was toen al blij dat ik naar binnen kon.