TTT deel 72

Zo mn rondje punten ook weer klaar…(kan wel niet veel, maar heb een aantal weer kunnen verwennen, waaronder eindelijk weer eens mn vriendinnetje!!!)

Kamer ook bijna klaar…ben zo een muts wat dat betreft… komt nog het nodige bij hoor van de week hihihihi

beppie- kamer in kerstsferen gezellig

Ik ga er vandoor, zal de komende 2 weken nog wel langskomen, is internet in het hotel:D

@Seray,

prettige vakantie .

veel plezier .

Goedenavond bijna.

Hopenlijk nog op tijd…Seray…hele fijne vakantie en geniet ervan. :zon02:

Zo, ikke ben ook weer terug van inkopen doen en heb het meeste al in huis. Maar jeetje… het was retedruk daar in Deventer mede door het Dickensverhaal wat ieder jaar in levende lijve wordt opgevoerd daar. Bussen met dagjes mensen en het treinstation overvol. Ik dacht dat het alleen op zaterdag zou zijn, maar het was 2 dagen hoorde ik.

Maargoed, ik heb binnen waar ik voor ging dus en op terugweg bij zoon ff bakkie gedaan. Straks nog ff naar de Mac en mijn dag kan niet meer stuk. :tongue: :thumbsup:

Leuk dat Seray toch nog even voor vertrek hier was. :thumbsup:

Verder aardig rustig hier zo te zien.

Latersssssss :dag:

@seray: heel veel plezier!

Zo de kaarsjes branden… Alleen alle kaarsjes uitdoen kost denk ik al 30 min!!! Heerlijkkkk Ik houd van de donkere dagen voor kerst…!!!

@Roanna: hier ook al zo druk… Te errug!!! Wij aan de spare-ribssssss haha, Vriendin en hubbie met patat…ikke met gepofte aardappel jammieeeee!!!(en knoflooksaus en boter…)

@Beps: Gezelli Beps al die kaarsjes. Mag je ze wel niet vergeten uit te doen voor het naar bed gaan, want anders… is het niet te overzien. :wink:

En jou eten klinkt ook… mmmmmmmm. Ik kwijl er al van. Echt lekker met veel knofloosaus.

Kaarsjes(waxini-lichtjes) gaan na een paar uur gelukkig ook vanzelf uit haha

ikke eet gewoon standaard, gekookte aardappels met rode kool en een groenteburger, moet vd week drie keer op het werk eten, dus vandaag maar de gezonde pot

ikke ook weer ff online
jan bos gewonnen, super!! denny 4e, dus minder, maar ach! kan er maar 1 winnen :wink: en dat mag best bos weer een keertje zijn

nu ff een uurtje online, dus haast!!

@Beps: Da’s waar. Waxinelichtjes zijn geen kaarsjes. Maargoed, as jullie er maar van genieten .:wink:

Manneke gaat zo ff voetballen kijken en dan gaan wij eindelijk eten. Ja, ja, daar ja… :stuck_out_tongue: Happy Meal.

@Bloem: Ja, nu mag/moet je even tussen de bedrijven door online komen he? :wink: Het is nu… jou ding op tv. Schaatsen en niet storen svp dus. En jij maar genieten he!

Goede avond :dag:

Bloem!!! 2 dagen!!! super zeg!!!
Beps nog steeds aan het aftellen en eet spare ribs
Linda gezonde kost
Seray kwam ons nog even gedag zeggen, veel plezier!!

sorry, de rest weer vergeten…

Vandaag aan de shop geweest… ben aardig geslaagd… 1 rok, 1 broek, 1 blouse, 2 truitjes, een lingeriesetje met bling bling, een satijne piyama… ohw ja… en 2 panty’s :smiley: :smiley: nu lekker bankhangen… :dag: fijne avond en tot morgen!!!

@damber: jij ook een fijne avond en tot morgen, groetjes aan viva

Damber,helemaal klaar voor de kerst…

Ben er ook weer …even (?) … hele dag visite hier , amper kans om in te kijken.

heb even jullie hulp nodig, ik wil J. graag een kaartje sturen voor de kerst, ik twijfel alleen tussen een kaartje via internet te sturen of een kaartje via de post, als ik voor dat laatste kies, dan weet ie wel dat ik zijn adres ook weet (dat weet ie nu nog niet) mss vind ie het wel helemaal niet leuk dat ik dat weet mijn voorkeur gaat uit naar een kaartje via internet, dan kan ik ook aanvinken dat ik een mail krijg als hij de kaart heeft geopend,

Oh net in vorige post vergeten te vertellen J. is komende dinsdag jarig stuur m dan 's ochtends igg een sms, mss ook nog een kaartje via internet of krabbel op zijn hyves, jullie snappen zeker wel dat ik hoop dat ie komende woensdag wel komt trainen, dan kan ik feliciteren 'm dan drie zoenen geven hahaha:wub:

ohw jee… Linda… ik zou hem via zijn email een kaart sturen… voor zijn verjaardag en voor de kerst… niet meer laten weten dan nodig is… ik zal voor je duimen dat hij wel komt trainen… anders toch de week daarop?? :smiley:

Nou ik ga bankhangen… :dag: fijne avond en fijne dagen voor de mensen die ik niet meer spreek!!

@damber: komende woensdag laatste training van het jaar, dus als ik op tijd weg kan werk evt 2 jan weer anders de 9e weer, gewoon afwachten dus, over die kaart dacht ik er eigenlijk ook zo over