Even verven misschien?
Zou TE makkelijk zijn denk ik. :o
Ben er terug even mee weg hoor. Nog wat verder doen met de kastjes.
Kom later nog wel even terug als ik kan. Ventje vanavond pc’tje in handen denk ik . :dag:
goedemiddag,
ten eerste mijn excuses dat ik zo lang niet ben geweest, maar te druk.
ook heb ik gehoord dat de vriendin van mijn vader hier een post heeft gedaan, ik heb via via een beetje gehoord wat er in zou hebben gestaan, kan het niet terug vinden dus zal wel verwijderd zijn. weet niet wat ik erop moet zeggen omdat ik dus niet weet wat er in stond, wat ik gehoord heb is het allemaal onzin en vind ik het heel vervelend dat zij dit hier heeft gedaan. Verder weet ik niet wat ik erop moet zeggen
Hoe is het met iedereen hier, hopelijk alles goed?
Heyy Seray,hoe laat vertrek je??Kan idd het berichtje ook niet terug vinden,vond het wel een vreemd bericht en om dat zomaar hier neer te zetten…
trl- ik vertrek om 17.30 vlieg om 21.40.
ja vind het ook raar en ongepast, maar goed ze geeft geen reactie thuis als ik haar benader, komt denk ik door de ruzie die we hebben
Las dat rf leuk was geweest?
Net ff buiten geweest,maar vond het wel meevallen met de kou.
Bloem,geen broodjes hoeven smeren vanmorgen…
Seray,dus je hebt nog ff de tijd voor de laatste dingetjes.Lekker hoor ff 2 weken ertussen uit.
Ja RF was gezellig.
trl- ja heerlijk 2 weken weg, tijd voor mezelf:D trouwens helemaal je verjaardag vergeten, dus nog gefeliciteers( beetje erg laat, maar goed:)) leuke verjaardag gehad?
@ SERAY fijne tijd in gumbet!
@ linda, nee dat niet, via de mensen van www.speedskating-online.com voor wie ik nu schrijf en die voor mij wat denny interviews gaan doen
@ trl nee was afgelast, ouders zijn wel gegaan, want utrecht speelde wel, maar ikke lekker in bedje
ikke ga me op het schaatsen storten
zwaai
Seray,dank je hoor,beter laat dan nooit toch :D.Erg leuke verjaardag gehad.
Ik ga weer ff verder met prison break.Als ik je niet meer spreek een hele fijne tijd in Turkije en vooral genieten…
@ trl, bloem- dank je wel
ikke ben het huis aan het kerst-en…
@Seray: ik heb het gelezen… maar was al snel verwijderd. Heb er, samen met Cyn op gereageerd. Verwachte al dat het de vriendin van je vader was… Niet op reageren
Veel plezier in Gümbet…
Ohhh gewoon te weten dat we over 7 weken het pupje kunnen halen(verwachten we…)
@Seray
Fijn dat je nog even langs komt voordat je naar Gümbet vertrekt!
Wens je in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Turkije! Geniet er van … heb je verdiend namelijk.
Berichtje? Kan me niet herinneren iets negatiefs over jou gelezen te hebben. Zal wel verwijderd zijn voordat ik de kans kreeg het te lezen. En maar goed ook dan.
@Bloem
Onverwacht toch lekker uit kunnen slapen vandaag! Kwam goed uit nu of niet?
@Beps
En … wordt het gezellig met al die nieuwe kerstspullen?
ik zit nu te klunzen met de nieuwe stalfiguren. De laatste Jezus is overleden op de laatst kerst… Ja dat kan niet, natuurlijk, dat mag pas met Pasen, dus… ![]()
Maar deze zitten geplakt en ik moet ze gewoon lossnijden…geen vingers meer over!
@ beppie- dank je, en wat super dat jullie over 7 weken de pup krijgen! mooi cadeautje idd:)
@ marion- dank je! en heeft er idd gelukkig maar kort opgestaan dat berichtje
@seray;heb het verwijderd omdat zoiets hier niet thuishoort…
@Hans:
Vond ik ook, maar vond ook dat ik om opheldering bij de schrijver vragen moest… Je kan zoiets niet zomaar neerknallen, en geen toelichting geven wie je bent…
@Seray: Laat het rusten meis… Gewoon doorgaan met ademhalen, das soms zwaar genoeg ![]()
hans- fijn dat je het verwijderd hebt, vindt het hiet ook niet thuis horen!
beppie- ik doe mijn best:)