@ linda, ik ben echt TEGEN de digitale kerstkaart, maar in het kader van zn verjaardag…
zou ik een sms doen, een digitale kaart voor de b-day en een kaartje in de bus voor kerst…
en dat hij weet dat je zn adres weet… so what!
@bloem: op de site van onze vereniging kun je je altijd opgeven voor bepaalde wedstrijden, je kunt in dat gedeelte alle namen aanklikken en achter de naam staat dan het huisnummer en de postcode van die persoon effe zoeken op het net en je weet zo het adres zeg maar, zo kan ik m wel vinden
daarom!
algemeen bekend dus, dus gewoon een mooie kaart kopen met een leuke kerstwens erin! go for it!
Bereid me voor op een druk weekje…pijntes zijn weg;dus er tegenaan…6 dagen aan de bak
@bloem: of er zelf een speciaal voor hem maken, net als ik met de rest vd kerstkaarten heb gedaan
Kijk minority report af en dan pitten…trust alvast…en vooral die kleine kerstkaartjes sturen,he…
@hans: weltrusten en sterkte de komende week
@ linda, cker doen dan! leuke personal touch
krijg ook kerstkaarten via hyves, leuk en aardig, maar delete ik meteen! no offence, maareuhmmm kerst begint met een kaartje…
Ja ik vind kerstkaarten via de post ook de leukste kaarten hoor, vind t leuk om ze zelf te maken maar ook heel leuk om te krijgen, dat geldt niet alleen voor de kerst hoor
Zo vriendin weer weg. Ik had de hoop(verwachte) dat de fokker vandaag nieuwe foto’s zou plaatsen, maar das niet gebeurt…
Nu op naar mn bedje, want om 7 uur morgen moet ik al weer de deur uit!!
:slapen: lekker
Tot morgen :dag:
@beps: weltrusten en tot morgen, mijn wekker gaat morgen om 7 uur is voor mij erg vroeg ben normaal elke maandagmorgen vrij, werk ze morgen
ppfff ikke ook wel lekker willen slapen maar nog ff iets afmaken
Ik ben met huiswerk bezig wil nog iig deze inzedopgaven afmaken, dan heb ik er twee klaar die ik over kan typen in wordsa of excel en dan eigenlijk klaar zijn voor verzending, zal deze weken wel weinig van komen van het huiswerk
truste allemaal
:dag:
@bloem: truste tot morgen
Zo weer een sollicitatiebrief klaar, morgenvroeg maar effe op de bus doen
Slaapt iedereen al.
Zal bijna wel.
Weer te laat ik
Ik zet de verwarming laag.
Nacht lampje aan.
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag hier ![]()
:idea:
Goedenmorgen…
Vandaag te werk…nog niets nieuws over mn pup…
Heb niet echt teruggelezen dus kan ook niet reageren…
@Hans: Sterkte deze week!!! Ook ik zal zorgen dat onze kennissen de kaarten gaan krijgen(ben nogal laat dit jaar!!!)
@llen die werken: Werk ze…
@llen die niet werken: Geniet!!
@llen anderen: :kus:
Goede morgen …