Zou mooi zijn, want ik wil zoooooo graag gaan boeken voor de zomer
Daar zit ik ook nog (OD en BX) op te wachten en op va*a.nl.
@Filiz
Jij ook een fijne dag, moet je nog aan het werk vandaag?
@Cyn
Hier alles oke. Dinsdag de O** gidsen, eindelijk boeken want het kan maar vast staan he!
@Roanna
Altijd vervelend dat wachten, zul je net zien dat ze 12.59 uur aan komen zetten. Of erger nog dat het uit loopt.
Marion: daarom!!! En Maleisie wordt geen Oad maar Jong Intra…
Morgen naar Den Haag voor Ciske :biggrin:
Als jullie eventueel willen meedoen aan een internet onderzoek waarmee ik Bol.com bonnen verdien, dan hoor ik het wel… Heb nu een link waarop jullie je kunnen aanmelden.
@Marion: Ja weet je… ik heb het expres niet eens hier verteld (vond het eigenlijk niet zo belangrijk), maar dat tafelblad (6 pers) hebben ze opgehaald ruim 3 weken geleden, omdat het hout het bleef kleven. Zou in hun eigen werkplaats in orde gemaakt worden en omdat ik vorige week nog niks hoorde , maar eens gebelt en toen bleek dat het terug moest naar de leverancier. Ik zei… zo, en hoe doe ik dat met kerst dan enzo? Nou, brengen we wel even de oude terug (net 1 jaar oud) en halen we in Jan. het weer op, om door te sturen. Ik zei, en dan weer 6 weken in zo,n gat kijken? Echt niet, verzin er maar wat op.
Nou, ze hebben het net gebracht en nog beschadigd ook, dus nu wordt er weer kontakt met me opgenomen voor een heel nieuw blad.
Pffffffff lekker he? Hij gaat weer fijn! :finger:
Maargoed, ik ga ff verder hier. Moet ook nog boodschappen doen. Dochter met de kids willen ook nog hier komen dus… druk zat nog.
Fijne dag iedereen en tot laterssssssss.
@Cynthia: Werkse weer. ![]()
ben erweer .
nog niet helemaal wakker .
Ik zie dat er hier meer zijn die niet geweldig slapen snachts .
Ik ga even koffie regelen …
Antonieq: jij vroeg laatst toch waar ik die internet onderzoeken deed…
Heb inmiddels €50.- gespaard via:
moet je perse aanvinken dat je telefonisch ook wilt antwoorden?
Nee dat heb ik ook niet gedaan!!! Ik heb alleen voor internet…
Lees net dat de topduels zijn afgelast!!!
Zag het ook …geen topduels morgen.
Worden dan natuurlijk weer op een ander “ongelukkig” tijdstip ingeplant.
De teams hebben zich de hele tijd gereed gemaakt voor juist die tegenstander juist nu en het gaat nie door.
Ja… en die italianen hadden PSV nog wel zo moe gemaakt… En daar kon ajax van profiteren… maar dus nu weer niet grrr…
en Koevermans zou er niet bij zijn morgen … kan ook een wezenlijk verschil zijn .
Ik noem het competitievervalsing ![]()
en over mijn ding van gister avond hier.
Mijn vrouw heeft al twee keer zelf gebeld vanmorgen.
Na een nachtje slapen is haar stress toestand van gister een stuk rustiger.
T’is weer een stuk beter dus .
Gelukkig maar!!! :biggrin:
@Roanna
Wat een gedoe zeg, nu krijg je het ook nog beschadigd terug. En dan maar weer wachten op het nieuwe. Snap niet dat het altijd zo’n gedoe moet geven als er iets vervangen moet worden.
@Antonie
Gelukkig maar, die vrouwen toch ook, wat kunnen ze lastig zijn soms ;)! In ieder geval kan jij vannacht ook weer rustig slapen.
@Marion,
't was gewoon een miscommunicatie die te ver ging.
Zal iedereen wel eens over komen , zelf als ze beiden wel dezelfde taal spreken.
De ene zegt dit, de andere denkt dat te begrijpen …dat gaat tijdje door , komen nog dingen bij als stress van andere zaken …en dan op een gegeven moment BOEM .
En op afstand zijn van elkaar , ook nog eens weten dat examen waar de stress voor is belangrijk punt is om wel bij elkaar te kunnen komen.
Hoop dat ze dinsdag eind van de middag metten de uitslag meekrijgt .
zal een HEEEELEEE grote opluchting zijn.
ja het is, vindt ik ook , competitie vervalsing.
Ajax had nu PSV een grote slag kunnen geven makkelijk.
Feyenoord was vanavond waarschijnlijk nog niet voldoende gereed
geweest om van AZ te winnen.
Ajax is , onpartijdig gezien, de grote verliezer dit weekeinde door die staking.
Jep… Dus eigenlijk zijn al die politiemensen gewoon anti-ajax ![]()
Hier rustig nu!! Dus kan wel weer ff meekletsen!!