Je bent aan het werk dus.
Is het al bekend voor volgend jaar of je nu bij elke reis met vliegtuig extra milieu belasting moet betalen ?
Je bent aan het werk dus.
Is het al bekend voor volgend jaar of je nu bij elke reis met vliegtuig extra milieu belasting moet betalen ?
Ze hadden best kunnen spelen hoor,vaak als er veel politie rond de wedstrijd is wekt dat juist agressie op en tegen p$v gebeurt er bijna nooit wat…Wel balen dat het niet doorgaat.
Antonieq: ja het staat helaas al vast… Mijn klanten zijn er ook niet blij mee!!!
En het stomme is… voor Izmir+Bodrum betaal je per persoon 11.25 en dalaman en antalya 45…
Echt belachelijk!! Het geldt trouwens alleen voor reizen na 1 juli vertrek…
TRL: ja heel erg balen!!! Kijk Ajax-Feijenoord is een ander verhaal… maar met psv is het altijd vrij rustig…
Cyn,dus moet voor 1 juli vertrekken
@Trlover,
klopt wat je zegt over politie.
Ik ben meerdere keren in de Kuip geweest als Ajax op visite kwam.
Er waren nogal wat politie agenten die veroorzaakten dat er bepaalde suporters beetje boos werden.
Dit soort beelden zie je dan op t.v met de mededeling dat er rellen waren.
Ik zag dat de directeur van Crendn gaat protesteren tegen deze vorm van concurentie vervalsing.
Vluchten binnen EU betalen niet , of minder , belasting voor milieu .
Larnaca op Cyprus ligt verder van A’dam als Antalya ,zelfde geldt voor de spaanse vakantie eilanden .
Dus “milieu” is niet kloppend excuus voor deze belasting
Antonie,ja dat heb ik zelf ook meegemaakt,maar ja tegen de politie doe je neit zoveel he die worden vaak toch wel in het gelijk gesteld…
Zo ik ga er weer vamdoor,verjaardag van me nicht(je) 2 dagen jonger dan mij,hadden afgesproken dat wel elkaar niks zouden geven kwam ze donderdag toch met eem kadootje aan dus kan ik niet met lege handen aankomen he,dus snel nog wat halen
Fijne dag verder
@Trlover,
maak er een leuk feestje van .
Prettige dag .
:dag:
Is ook niet eerlijk… Maar ik denk niet dat Corendon het alleen gaat redden… Er is van de ANVR uit al een mega protest geweest van reisburo’s etc… Heeft niks geholpen!!!
Dus inderdaad voor 1 juli gaan vliegen…
Doe dan of allemaal 11.25 of allemaal 45… maar niet het een wel, en het ander niet!! Turkije is met dat soort dingen altijd de pineut… Met verzekeringen afsluiten valt het (net als egypte, tunesie etc) onder europa… maar met dit soort dingen weer niet…
maakt het voor jou beroep iets uit of de klant door deze belasting dan van Belgie of Duitsland wil vliegen.
Bedoel eigenijk kun je internationale reizen regelen?
Ja kan ik ook regelen… Maar dan moet het wel geboekt zijn bij een Nederlands bedrijf of All Tours…
Mooi,
dan weet ik waar ik zijn moet als ik weer naar turkije kan ![]()
haha Neckermann vliegt ook vanaf Belgie en duitsland… En anders kost izmir je maar 11.25… en dan is het nog om over na te denken of je goedkoper uit bent vanaf bijvoorbeeld Munster ofzo…
Goeiemiddag iedereen !
Ga eerst even bijlezen, want blijkbaar teug goed doorgeklept ?
Goede middag Kaylo
Kaylo:dag:
Is ook zo !!! :finger:
kreeg net telefoon van mijn vrouw .
Voor de derde keer vandaag pas ![]()
Ze had vanmiddag tweede proefexamen gedaan.
Ze had nu 86% van de foto’s goed, was dacht ik 80% bij de eerste keer.
Voor het taal deel had ze nu 160 wat vorige keer 138 was.
Nu ging ze met de vriendinnen naar een filmhuis film festival.
Is regelmatig in Istanbul, was ook toen ik samen met haar daar was.
Voor heel weinig , goedkope kaartjes dus, goede films.
Heb dus even bijgelezen ; was de moeite zenne ! :hihi::nod:
Miere : heeft het druk met verhuizen. Een nieuwe start voor 2008 ! Goed zo meid ! Van mij alleszins het beste toegewenst voor jullie ! :(:kus::king:
antonie : deed verstandig en ging eens vroeg naar bed ? En dan nog ruzie op afstand met vrouwtje en nu bliljkbaar bijgelegd ? Is beter zo ! En vrouwtje had nog goeie punten ook (zal door die ruzie komen zeker ?) ! Proficiat hoor ! :tear:
viva : kan me voorstellen dat je als moeder lastige tijden tegemoet gaat als je weet dat je zoon zo ver weg moet ?
seray : ook al koffers aan het pakken ? Goeie reis en geniet er maar van hoor meid ! :vak02:
bloem : is met cijfertjes aan de slag geweest ?
marion : heb gestemd hoor ! Succes ermee ! ![]()
beps : is in de 7de hemel met puppy Aiji !:wub:
Roanna : heeft haar ring terug ! Gelukkig maar.
TRL : feestje vanavond ? have fun !
P.S. : scheldpartijen met Kaylo ??? ![]()
En toen was Kaylo terug alleen ! :crybaby:
En ging ze maar terug de keuken in.
:dag: ![]()
Ben er nog hoor!!! Was net even met mams aan de telefoon… Moet toch wat doen… Werk is allemaal klaar voor vandaag!!! ![]()