TTT deel 72

Pfff krijg ik net te horen dat 1 vriendin toch niet meegaat,ze is zwanger en haar man is te bezorgd,omdat ze al een keer een miskraam heeft gehad…Kan me er wel wat bij voorstellen,maar zo kan ze nergens meer heen…

Zo ik zie dat mn viendinnetje iig wakker is…

Ik ga in de kleurtjes en dan vast richting U. Wil eerst nog ff langs dat giga tuincentrum daar… Hubbie al in de stresss…hij wil Beps niet in een tuincentrum in deze tijd met pas of geld… Want ze kan geen maat houden vind hij :lol:!!!
Heerlijkkkk Kitsch is het woord met kerst!!

Beps,dan ben je nog wel even zoet in dat tuincentrum,veel succes…

hihi, als ze te laat is weet ik waardoor
maar ik moet rennen
hondjes moeten nog uit en ikke naar de bus
dus tot laterzzzz

@TRL: Kan het van de man van de vriendin wel voorstellen. Weet niet hoever ze heen is, maar de vermoeidheid is ook iets nl! EN… de herrie(het lawaai van harde muziek) is slecht voor het ongeboren kind!
Tuincentrum… ben er nog ff zoet… JAAAAA tot en met 24 dec :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:turkey:Seray: 16 december- Gümbet:turkey:

Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen

**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover

Goede reis Bloemmie…veel plezier vanmiddag… en… Ikke ben niet te laat, hooguit iets minder op tijd :hihi:

Beps,ze is 18 weken nu,maar ze wilde ook mee naar vrienden van amstel zal straks eerst eens vragen of ik voor haar dan nog wel een kaartje moet bestellen,want dat is veel drukker…Maar heb al iemand anders gevonden er gaat nu een vriend mee…

Hallo.

Ik kom even alleen goedemorgen zeggen, want heb best veel te doen vandaag.

Maargoed, Beps en Bloem…heel veel plezier saampies in U. Laat de centen maar rollen hoor!

@TRL: Jij ook heel veel plezier en genot bij Rene Froger vanavond.

@Marion: Rustig weekendje voor jou?

@Antonie: Mocht je wakker zijn en je leest dit… ik heb toevallig ook weer eens een keer “slecht” geslapen vannacht. Vanavond er maar eens een keer vroeg in. :unibrow: :tssk:

Hele fijne dag allemaal. :dag:

@Seray
Heb je al een poosje niet meer gezien hier, hoop dat je vandaag nog de tijd vindt om even op de thee te komen.
In ieder geval wens ik je, ook al is het allemaal anders gelopen dan je in gedachten had, een hele fijne vakantie toe in Turkije!

Geniet er van!!

@Roanna
Druk vandaag en dan ook nog slecht geslapen, dan moet je vanavond echt maar eens vroeg onder de wol!
Heb geen echte plannen voor het weekend, gewoon de dagelijkse dingen. Misschien nog even naar een kerstmarkt en anders lekker met een boek op de bank.

Goeiemorgen,
@Seray: Als je dit nog leest, een fijne vakantie en probeer er toch van te genieten!!!
@Beps + Bloem: Veel plezier vandaag!!
@Roanna: Slecht geslapen en ook een hoop te doen vandaag.
@Antonie: Zou het ook niet zo prettig vinden als mijn man me steeds belde, ietsjes minder bellen, is wel even wennen voor jou, maar zij zal zich er beter door voelen.
@Trl: Haar gekleurd, zwart, lijkt me ook wel leuk staan bij jou. Vanavond naar Rene, alvast veel plezier
@Hans: De kerstpost, drukke tijden voor post ingooi mannen. succes
@Marion: Dagelijkse dingen vandaag, vanmiddag met een boek op de bank. Is een goed idee, beetje rustig aan he

Heb ook niet best geslapen, maar dat is de laatste weken voor mij normaal. Er is nog geen rust in de grijze cellen, maar dat komt wel. Gisteravond lekker met hub wezen eten voor onze trouwdag, meiden waren allebei de hort op.
Plannen voor het weekend, strakjes even boodschappen doen en rond crocken:frown:

He Ladies…

ff snel een berichtje… Aan het werk… gekkenhuis!! Zal dus niet zoveel langskomen!!!

:dag: :kus:

@Toos
Heeft toch zijn tijd nodig om weer rust in je hoofd te krijgen. Die knop kan niet in 1 x om :kus:
Gisteravond in ieder geval een keer niet achter de pannen maar uit gaan eten met hub. Het weekend aan de crock das wat minder natuurlijk maar nog even en dan ga je lekker naar de zon.

@Cyn
Druk … druk … druk op het werk! Verder wel alles goed met je?

goede morgen allemaal…

@roanna…wat een geluk dat je je ring toch nog hebt gevonden!!

@antonie…hopelijk heb je wat kunnen slapen

@beps…shopze

@bloem…veel plezier vanmiddag

@hans…zijn alle pijntjes verdwenen?

@cyn…jij druk opt werk…

@seray…ik wens je heel veel plezier in turkije…!! geniet ervan!!

sorry de rest ben ik alweer kwijt…iedereen een fijne dag…xx

Ikke ook even weer tussendoor.

Zit n.l. op mijn eetkamertafelblad te wachten. Zouden ze tussen 11 en 1 uur komen brengen en wil dan even hier nog de hut strak trekken. Zit nu weer aan mijn 2e bakkie koffie.

@Toos: Ook lekker uit eten geweest? (Tosti-Hawai? :lol:) Lekker he, zo af en toe.

Voor ik het ook vergeet…

Seray: Mocht je dit nog wel lezen… toch heel veel plezier in Turkije en geniet ervan. OOk een goede reis gewenst. :vak01:

Marion: Jaaaa alles goed hoor!!! Lekker hoor zo druk!!! Met jou ook?

Oh en dinsdag komt OAD turkije uit!! En Maleisie… die ik nodig heb!! Dus kan dinsdag gaan boeken !!!

Ik hoop dat B*X ook uitkomt van de week.
@Marion: Dat is ook zo, kan niet een knop omzetten en mijn harde schijf wissen. Maar op zich gaat het wel goed hoor

Toos: Bex dus ook :wink: