TTT deel 72

trustellll

ik denk alleen nog maal in het Japans… geloof niet dat ik me dluk ovel alles ga maken… Hiel velandeld toch niets… gewoon nog dlie-en-vijftig daagjes wachten…

nie vergeten dat je morgen een afspraak hebt!!

Goedenavond.

Zo, ben er ook weer na zo’n lange dag weggeweest te zijn.
Ben weer helemaal bij met lezen en weet ook nog best veel. Hi, hi.

Waren om een uur of half vijf in een eetcafe (De Babbel) om iets te drinken en daarna daar te eten, maar had die sukkel van een collega niets gereserveerd en ze hadden dus ook geen plaats meer voor 10 personen. We konden amper wat drinken daar en zijn dus op de gok maar naar Mediteranee (Turks/Grieks restaurant) gegaan en daar waren wij welkom.

Dus … heerlijk gegeten en gedronken voor een leuke prijs. Met drank nog geen € 22. Bijna iedereen dus aan de turkse gerechten en ze waren er allemaal vol lof over. Leuk is dat hoor! Op een gegeven moment merkte ik dat ik mijn gouden ring (uit Turkije) kwijt was. Ik zoeken daar, maar kon niks vinden. Die juffrouw zei, als we vanavond schoonmaken en we vinden wat, laat u telefoonnummer maar achter, dan hoort u wel.

Tegen 21.30 uur gingen we allemaal weg en iemand trok zijn stoel naar achter en …pfffff gelukkig gevonden. Ergens dacht ik zo van ja pech dan, maar toen ik 'm terug had… was ik heel blij. Alles met alles dus heel gezellig gehad.

@Antonie: Inderdaad het is heel lief van je bedoeld denk ik, dat vele bellen, maar ik denk ook dat ik gek zou worden als ik constant zou moeten uitleggen, wat ik aan het doen ben en waar ik ben. En wat ze hier ook zeggen, stress speelt van haar kant, vast ook mee. Komt wel weer goed.

@Beps: Nog altijd in de 7e hemel? Mooie naam van het hondje!

:dag:

@ roanna, niet gereserveerd!! wat een sukkelienaaaa!!
maar jullie konden elders terecht en het was leuk, daar gaat het om!

Zo kwam de logeerpuber nog ff langs. Best leuk hoor…hij woont nu hier in het dorp/stad. Maar we zien m vaker dan voorheenhaast!!!

Nou goed, ik heb morgen een afspraak dussss
:slapen: lekker

@beps: veel plezier morgen met je afspraak, niet vergeten he

ik ga slapen weltrusten allemaal

allemaal slaap lekker
ikke ben geen steek opgeschoten vandaag maar t was wel gezellig!!

Ben terug van het kaarten.

Iedereen zal hier onderhandt wel op bed liggen.

IK slaap voorlopig nog niet.
Heb,helaas, veel om over na te denken.

@ antonie, trek het commentaar van je vrouw niet te veel aan, zou er geen slaap over verliezen als ik jou was.

@Bloem,

mag ik je even een p.b sturen over dit onderwerp ?

Laat maar,

ik ga nu proberen te slapen.

Hopenlijk word morgen alles beter.

ik hoop het ook
ikke ga igg lekker slaapie doen
en by de weg, je mag me altijd pb-en…

truste allemaal!

:idea:

Zo WEEKENDDDD
Ikke straks naar U om met “een vriendinnetje” te shoppen…:hihi:

Verder dit weekend geen plannen…hubbie heeft laatste van een reeks van 10 weekenddiensten(en ik ben het ZAT!!!) Maar goed… Ons Aiji moet ergens van betaald worden :lol:!

Meld me nog!

Goedemorgen,

Heerlijk geslapen.lag er mooi op tijd in gister.

Antonie,hoop dat jij ook wel geslapen heb.
Roanna,gelukkig dat je je ring toch weer terug gevonden heb.
Beps,heel veel plezier vandaag in U.

@TRL: Jij vanaaf… Lekker hoor, met de meiden genieten!! Zowiezo gezelli als je met een aantal meiden iets leuks gaat doen(vind ik!)

@Roanna: Er is iets met turkse restaurants en dingen kwijt raken die dan onder stoelen(of banken) teruggevonden worden!

tell me 'bout it!!

zoooo heyy
goeiesmorges allemaal
ikke moe, waarom gaat de wekker, waarom ben ik al op en waarom!! owhh waarom is het ZO KOUD!! BRBRBRBRbbrbrbrrr…

Goede morgen …

@Beps&Bloem
Veel plezier in Utrecht vandaag!

@Antonie
Liggen piekeren of toch nog een beetje kunnen slapen vannacht?

@TRL
Een lange nacht gehad. Voel je je vandaag weer fitter? In ieder geval alvast veel plezier gewenst voor vanavond!

@Roanna
De ring kwijt … das schrikken. Gelukkig is ie weer terecht.

@Hans
Zag de postbode ook over die hekjes zwieren, dacht die heeft nog niet zoveel post rond gebracht vandaag.

Marion,ja hoor voel me wel weer wat fitter,de griep krijgt mij niet zomaar te pakker…

Bloem,ook veel plezier vandaag in U.